Ovulaatio tapahtunut, ei kuukautisia

.................

Lopetin pillerit, eikä nyt tyhjennysvuodon jälkeen ole tullut kuukautisia. Ovulaatio on kuitenkin aika varmasti tapahtunut. Ovulaatiolimat huomasin muistaakseni 19.6. Voiko ne limat tulla jo ennen ovulaatiota? Ja limassa oli ihan selkeä ero normaaliin verrattuna, joten tuskin se oli muuta kuin ovulaatio. Jos ovulaatio olisi tapahtunut 19.6., niin silloinhan minulla pitäisi nyt olla kuukautiset. Eipä kuitenkaan ole :S

4

5177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ensimmäinen..........

ovulaatio jää välistä. Luultavasti sinullakin ja kuukautisesi alkavat kyllä, saattaa vaan kulua aikaa. En todella usko, että sinulla olisi irronnut jo munasolu, en tunne ketään kuka olisi tullut raskaaksi heti lopetettuaan pillerit. Jos kuukautisia ei kuulu niin tee raskaustestii jos olit suojaamattomassa yhdynnässä ovulaatiopäivän tienoilla. Joillakin ensimmäinen oma kierto jää tavallaan kokonaankin välistä, eli kuukautiset myöhästyvät kuukaudella.. kaikkea voi sattua ja kaikki on yksilöllistä.

• .................

Mulla oli ihan ovulaatioliman näköistä limaa yhtenä päivänä. Harmi kun en pistänyt päivää ylös. Minulla oli kuitenkin ollut ovulaatiokivun tapaista vihlontaa muutama päivä aiemmin, ja sitten niiden limojen tultua yllätyin että ovulaatio tapahtuikin näin myöhään.

En ollut suojaamattomassa yhdynnässä missään vaiheessa, mutta juuri e-pillereiden lopetuksen aikana kokeiltiin naisten kondomia ja ehkä vähän sählättiin sen kanssa. Vaikka eihän siitä pitäisi tulla raskaaksi kun (tai jos) ovulaatio kuitenkin tapahtui niin paljon myöhemmin. En tiedä mistä ihmeestä olisin tullut raskaaksi, kun kondomitkin me aina tarkistetaan täyttämällä vedellä. Ehkä mulla on tullut käteen vahingossa joku siittiö ja sitten olen työntänyt sen emättimeeni tai jotain. ;SS

Mutta nyt mulla on ollut parin päivän ajan "kuiva kausi" eli multa ei ole tullut yhtään mitään limaa.. Jossain sanottiin että se on merkki siitä että kuukautiset ovat alkamassa. No mutta pitää nyt vielä odotella vähän ja tehdä sitten raskaustesti.

• vähän...

Siis ovulaatiolimathan tulee ENNEN mahdollista ovulaatiota ja se, että sitä kaikkein hedelmällisintä limaa tulee, ei vielä takaa sitä että ovulaatio silti onnistuisi. Keho voi yrittää ovulaatiota monta viikkoa, eikä välttämättä onnistu siinä (jolloin voi lopulta tulla tyhjennysvuoto, kun limakalvo on paksuuntunut tarpeeksi, vaikkei ovulaatiota olekaan tapahtunut). Sääntö menee muistaakseni niin, että jos näiden venyvä/kirkaslimaisten päivien jälkeen on vähintään kolme kuivaa päivää peräkkäin, silloin ovulaatio todennäköisesti on tapahtunut.

• ..................

Okei :) Eli siis kuitenkin minulla nyt on ollut niitä täysin kuivia päiviä jonkin verran. tämä taitaa olla viides, vaikka tuossa aikaisemmin puhuinkin parista päivästä. Ovulaatio on siis tapahtunut... Eikös raskaudessa valkovuoto ole tavallista runsaampaa? Outoa jos siis olen raskaanakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      82
      2740
    2. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      49
      2658
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      78
      2342
    4. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1891
    5. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      217
      1818
    6. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      68
      1680
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      20
      1491
    8. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      92
      1489
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1480
    10. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      12
      1450
    Aihe