Eli, ketkä on muita urheilijoita?
Vastaukset 5
- Nishikikö
... urheilijoita, ne joiden nimi on on omassa palstassaan, eivät ole urheilijoita!?!?!?!? (paitsi Tommi Evilä)
- rock787
Urheilija... sana sai meikän pohtimaan... mieleeni tuli soutaja Sanna Sten... elämänmyönteinen ja aina iloinen tapaus, mielellään kuuntelee hänen haastattelujaan: asiallista asiaa pilke silmäkulmassa;) Tosin sais olla vielä enemmän näkyvillä! Ja niin kauniskin, jami.
- TinoN
rock787 kirjoitti:
Urheilija... sana sai meikän pohtimaan... mieleeni tuli soutaja Sanna Sten... elämänmyönteinen ja aina iloinen tapaus, mielellään kuuntelee hänen haastattelujaan: asiallista asiaa pilke silmäkulmassa;) Tosin sais olla vielä enemmän näkyvillä! Ja niin kauniskin, jami.
Totta, namu on=) joku onnenpekka on saanut hänet kainaloonsa;)
- Jakkiksen
TinoN kirjoitti:
ottaisin kans jos saisin!
- tikke75
TinoN kirjoitti:
Täytyy kyllä myäntää, että kuuma misu on, huh huh!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459