Ja kaikki vanhat jäärät

daabadiibaduu

katsovat tietysti vanhoja BumtsiBum-uusintoja.
Mikä niissä viehättää? Minua ei mikään, kerran nähty aina nähty.

Ei kannata itkeä uusintojen lähettämisistä, kun moinenkin moska miellyttää.

18

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimmimmi

      Eipä ole tullut seurattua perheessä. Ihan mukava viihdeohjelma, mutta nyt ei ole tullut seurattua.

    • enkä seurannut BumtsiBumia.
      Näissä uusinnoissa ei ollut suosikkejani,
      ei kiinnostanut tänäänkään Sonja Lumme kumppaneineen.

    • Entä sitten, kun ensi lauantaina alkaa Vesku-show-uusinnat, kiinnostaako se?
      Mielestäni nekin on jo valmiiksi naurettu!

    • katsoin,

      nyt innostaa yhtä paljon, kuin katsoa uudelleen viime viikon Lottoarvonta.

    • televisiossani

      ei tarvi uusintoja katsella.
      Eipä ole kaksiset puheenaiheet ollut täälläkään, kun on vilkaisemassa käynyt.
      Kaikki vakinikit loistavat poissaolollaan, jonkun naimapuuhat kiinnostavat vain tiettyjä kirjoittajia , siinäpä päivän anti.

      • elämänne on

        Onko teidän ullakko jo hieman mätä kun mietiskelette mitä toi loota tuo
        elämäänne ? Hieno systeemi minusta kun lueskelee ohjelmatiedot ja
        katselee vain sellaisen mikä miellyttää . Onhan selvää ettei jokaiselle löydy
        tytärtä jos henkisesti onkin sopiva isoäidille.


    • OLE TULLUT

      TELKKUA AVATTUA
      AIKOIHIN.EI KESÄLLÄ JOUDA SISÄLLÄ ISTUMAA.

    • ok-ok

      jäärä katsoi eilen Bumsibumin. Jyrki Anttilahan on aivan upea laulaja. Uusintaa, mitä sitten, ainahan musiikkia kuuntelee.

    • liinukki,

      jäärä?Voisitko tarkentaa tai siis suomentaa.

      • -meirikki ejk.

        jäärä kariku24.10.2008 09:17 (lintuslangi) Järripeippo (kansanomainen nimi)

        Mutta käsitykseni mukaan jäärä on sellainen, vanhanajan jurnuttaja joka ei hyväksy mitään uutta, ei anna missään joustoa, kaikki pitäisi tehdä kuin entivanhaan. Jos yrität ehdottaa jotain uudempaa jutskaa puhut kuin kiville, ei ikinä , näin tehdään, näin on aina tehty!!! Eli me sanottiin ennen et kalkkis, nuoriso sanoo fossiili ;))) Avittiko yhtään?
        Nyt pitää lähtä jokuseksi tunniksi leipää tienaan, hyvää alkavaa viikkoa:)


      • oot
        -meirikki ejk. kirjoitti:

        jäärä kariku24.10.2008 09:17 (lintuslangi) Järripeippo (kansanomainen nimi)

        Mutta käsitykseni mukaan jäärä on sellainen, vanhanajan jurnuttaja joka ei hyväksy mitään uutta, ei anna missään joustoa, kaikki pitäisi tehdä kuin entivanhaan. Jos yrität ehdottaa jotain uudempaa jutskaa puhut kuin kiville, ei ikinä , näin tehdään, näin on aina tehty!!! Eli me sanottiin ennen et kalkkis, nuoriso sanoo fossiili ;))) Avittiko yhtään?
        Nyt pitää lähtä jokuseksi tunniksi leipää tienaan, hyvää alkavaa viikkoa:)

        just tuommonen jäärä iha ite!


      • Otto-:
        -meirikki ejk. kirjoitti:

        jäärä kariku24.10.2008 09:17 (lintuslangi) Järripeippo (kansanomainen nimi)

        Mutta käsitykseni mukaan jäärä on sellainen, vanhanajan jurnuttaja joka ei hyväksy mitään uutta, ei anna missään joustoa, kaikki pitäisi tehdä kuin entivanhaan. Jos yrität ehdottaa jotain uudempaa jutskaa puhut kuin kiville, ei ikinä , näin tehdään, näin on aina tehty!!! Eli me sanottiin ennen et kalkkis, nuoriso sanoo fossiili ;))) Avittiko yhtään?
        Nyt pitää lähtä jokuseksi tunniksi leipää tienaan, hyvää alkavaa viikkoa:)

        Jäärä=Itsepäinen ihminen, jonka asennetta ei käännetä kuin rautakangilla.:))


      • vain pystyt?
        oot kirjoitti:

        just tuommonen jäärä iha ite!

        Pikkupippelit varmaan ahdistuu ja provosoituu vahvoista naisista. Terv. Demarimies.


    • Herra 60 v

      ei ole ollut tuollaista roskalaatikkoa minun taloudessa.
      Tästä läppärin kautta katsoin jonkin aikaa noita "TV-uutisia" mut kun totesin nekin jo vanhoiksi niin lopetin niidenkin katselun.

      Ja siltikin elän edelleen.

      • ohijuoksija...

        Eli ymmärsinkö oikein et asut ainoastaan ja vain itsesi kanssa? Silloinhan tuo päätös ei kovin suuria neuvotteluja tarvitse :)
        Mut kun eletään toisen kanssa sepä ei käy, ei sitä niin vain päätetäkään et televisio pois , ei kyllä meillä onnistuisi,niitä on monta.
        Jokaiselle jotakin, kukaan ei määrää kuten minun lapsuudessa mitä SAI katsoa.
        Kun tulee jääkiekkoa tai jalkapalloa se yksi ja sama kanava on ja pysyy, pistän oven kiinni ja katselen omia juttujani eikä tarvi mitenkään nahistella.
        Nyt kun oli tuo helleaalto, nukuin vierashuoneessa, ja sieläkin on 14 tuuman töllö joten kaapelitaloudessa meillä näkyy aika paljon lisäkanavia, ja kortti antaa lisää katseltavaa.
        Olemme niin erilaisia, minä en televisiosta luovu, se on aina päällä kun olen kotona, vaikken katsoisikaan, pitäähän se meteliä :)


      • yhä kasvavaan joukkoon

        Itselläni on jo toistakymmentä vuotta, kun poistin turhan kapineen taloudestani.
        Laskin juuri, vain kahdella ikäluokkamme tuttavallani on nykyisin tv,
        Nuoremmilla, (lapset) tuo viellä on, joskin harvoin katsovat.
        En koe menettäneeni mitään, vaan päinvastoin.


    • Pirre*

      tuon tyylisistä ohjelmista, ja katsoin itekin ne alkuperäiset, mutta uusinnoista en enää jaksa innostua.

      Mies katsokoon, mie pääsen karkuun toiseen päähän taloa, joko oman telkun ääreen tai tälle koneelle.

    • ja siinä uutisoitiin, että 40:llä prosentilla Suomen talouksista on tallentava digiboxi.
      Kuitenkin aina silloin tällöin, kun tänne putkahtaa keskustelua tv:stä niin juurikaan kukaan ei kerro katsovansa sitä.
      Joku ei omista koko toosaa ja toinen ei viitsi avata sitä ja niin päin pois.
      Onko nyt niin, että ei enää kehdata tunnustaa sitä, että katsoo televisiota?

      Siksi herättää ihmetystä, mitä niillä tallentavilla digiboxeilla tehdään, kun ei kerran televisiotakaan katsota?
      Meillä on tallentava digiboxi ja katson tv:tä, kesällä tosin vähänpuoleisesti ja ne tallennuksetkin tahtoo usein jäädä katsomatta.
      Tämä läppärikin vie oman aikansa ja se aika on yleensä pois tv:n katselusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe