Scene / Ernu

I don't know

Joo eli mulla on sellanen ongelma, että olen tähän asti ollut ihan tavallisesti pukeutuva , eli niinsanottu "tavis".
Nyt olen löytänyt mm netistä paljon Scene/Ernu-ihmisiä, ja mun mielestä ne on omalla tavallaan tosi kauniita! Siksi haluisin itsekkin ruveta tätä tyyliä käyttämään, mutta minkäs teet kun ei ole sen tyylisiä vaatteita. Auttakaa minua ja kertokaa missä kaupoissa myydään Scene/Ernu-vaatteita, ja muutenkin tyylinmuutokseen tarvitsisin vinkkejä! Erityisesti niiltä jotka näitä tyylejä kannattavat.

Ps. Kuten jo yhdessä viestissäkin joku kertoi, en minäkään halua mitään " Lol kuule ihmiset vielä nauraa sulle jos nyt ernuks muutut! " viestejä.

42

3190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I don't know

      Ja äskeseen täydentäisin että tiiättekö mitään nettikauppoja, jossa myytäisiin ton tyylisiä vaatteita? Olisin kiitollinen jos kertoisitte niiden osotteita :)

      • .....

        Nolona tunnustan, että täältä aikoinaan alkoi minun (ja monen muunkin) ernuvaatekaapin kokoaminen...
        http://www.backstreet.fi/shop/

        Nykyään vaateostokseni painottuvat kirpputorille.


      • scenebitch

      • scenekid

      • itseScene
        scenekid kirjoitti:

        http://www.emp.fi/
        www.littleblackcherry.co.uk

        ^^noista saattaa löytyy jotai scene ja ernu tyylistä...kannattaa käydä kattoo (:
        itekki tykkään scene vaatteista ja määkin haluaisin tietää mistä niitä löytäis enemmä joten jelppikää muaki :-----)

        Ei o mitaa ns scene vaatteita ihan tavallinen värikäsja omaperäinen pukeutuminen on enemmän sceneä kuin mikään matkittu scene. Itselläni on aina niittivyö,maskotti pillirarkkujen lenkissä ja värikäs raitapaita.


      • RandomiScene^^

        Scenetyylisiä vaatteita löytyy mm. Cypershopista. (www.cypershop.fi)


    • scenegirl(kö) ?

      Moikkamoi vaan teille ! :-) ite oon ollu lissu koko elämäni ajan ja nyt sitte oon innostunu aivan törkeesti scene tyylistä, se on oikeesti ihana tyyli, vaikka muut kaverini eivät kyseisestä tyylistä pidä kovinkaan. Olen tilannut muutamat lisäkkeet netistä ja kyseisellä sivulla on myös scene tyylisiä vaateita. Olen myös taikonut itselleni kaikkea kivaa aivan omaa mielikuvitusta käyttäen..

      Lisäkkeet tilasin http://www.cybershop.fi/ tuolta noin :) sieltä löytyy myös scene vaateita.
      Toivotaan että löydät itsellesi scene vaateita..

      PS. Itsekin olen vasta laittamassa itselle scene hiuksia ja tyyliä joten myös mulle niitä linkkejä satelemaan! ;)

    • wertyuiophgfdsdfgn

      katso otsikko.

    • 6+6.xx

      Mikä hiton Ernu?* -_- Mitä jos keksisit kuule ihan oman tyylin etkä kattelis jotain Ernujen kuvia ja matkis kaikkia niitten vaatteita ja asusteita? Hohh hoijaa..

      • Nitemair

        ERNU = ERilainen NUori. : )


      • eipäole
        Nitemair kirjoitti:

        ERNU = ERilainen NUori. : )

        Mitä merkitystä enää sanalla "ernu" on kohta jos kaikki rupeavat tollasta tyyliä käyttämää?

        Muttajuuuu, itse aloitin ton "scene/ernu -tyyli" hömpötyksen cybershopin ja backstreetin avustuksella :--D
        Sieltä löytyy aivan ihania vaatteita yms 8)
        oon tässä myös suunnittellu cyberistä pidennyksie tilaamista.


      • scene freak
        eipäole kirjoitti:

        Mitä merkitystä enää sanalla "ernu" on kohta jos kaikki rupeavat tollasta tyyliä käyttämää?

        Muttajuuuu, itse aloitin ton "scene/ernu -tyyli" hömpötyksen cybershopin ja backstreetin avustuksella :--D
        Sieltä löytyy aivan ihania vaatteita yms 8)
        oon tässä myös suunnittellu cyberistä pidennyksie tilaamista.

        okke jos haluut olla scene tai ernu sun pitää ensin perehtyä niitten tapoihin koska jos oot tavis nii varmasti erotut joukosta tapojes puolesta.
        katot muutaman kuvan ja se on melki siin.

        mäki rupesi sceneks joku vuos sitte. mulla on kylkiluihin asti olevat vaaleet hiukset ja niis
        on turkooseja pinkkejä mustia raitoja ja ne on värjätty alta pinkiks
        sit mul on vino ottis jos on "pesukarhu" värjäys.
        suosittelen et loman jälkeen ois paras aika tulla erilaisena koska muuten sua dissattais
        itte koin se mut ketä kiinnostaa!!!
        tässä oli muutama hyvä vinkki toivottavasti oli paaaljon apuaXDDD
        = )


      • sceneawsd<333
        scene freak kirjoitti:

        okke jos haluut olla scene tai ernu sun pitää ensin perehtyä niitten tapoihin koska jos oot tavis nii varmasti erotut joukosta tapojes puolesta.
        katot muutaman kuvan ja se on melki siin.

        mäki rupesi sceneks joku vuos sitte. mulla on kylkiluihin asti olevat vaaleet hiukset ja niis
        on turkooseja pinkkejä mustia raitoja ja ne on värjätty alta pinkiks
        sit mul on vino ottis jos on "pesukarhu" värjäys.
        suosittelen et loman jälkeen ois paras aika tulla erilaisena koska muuten sua dissattais
        itte koin se mut ketä kiinnostaa!!!
        tässä oli muutama hyvä vinkki toivottavasti oli paaaljon apuaXDDD
        = )

        okei ,eli oon just nyt alottanut sceneilyn mut mul on vaateongelmii mitä puen!?


    • dannyber

      ihan perus "massa" kaupoistakinn löytyy jos osaa etsiä. Kannattaa kurkata myös huuto.netistä

    • TEITÄVIISAAMPI

      * REPS* Ernuvaatteita?? :DD Oke... ernu = erilainen nuori No vittu tee ite vaattees ni johan oot ernu :D

    • Tällanen tyypi

      Minkä ikänen pitää olla että voi ryhtyy sceneks??:O

      Ps. ei mitää lol vastauksii kiitti

    • harenoneko

      Ei siihen ikää tarvi mut rohkeutta kylläkin.. Te jotka haluatte ruveta ernuiksi ette osaa kuvitellakkaan kuinka paljon paskaa teijän niskaan kaadetaan ku uskallatte olla erillaisia...

      • sceneilijjä

        ite oon scene ja ei oo koskaan kiusattu/dissattu.. päinvastoin :))

        kaikki ihailee mun hiuksia ja sanoo et mä oon nätti

        et ihan rohkeesti suosittelen mitä tahansa vähänkin "massasta" poikkeavaa tyyliä, totta kai jotkut saavat siitä osakseen vittuilua mutta itse selvisin ilman:-)

        kuvitelkaa miten tylsää ois jos kaikki vastaantulevat näyttäs samalta...

        onnee kaikille oman tyylin etsijöille :)


    • Twmjpgpwtm.t.j

      Get a life, everyone.

    • :) Minätaas

      Moi, mulla on sama tilanne ja kirjotinkin tonne jo omasta ongelmastani mut ikävä kyllä kukaan ei ollu vastannu :(( Ja sanon vaan että scene-vaatteita löytyy kaikkialta, ja on myös netti kauppa nimeltä: www.cybershop.com.. löytyy googlettamalla jos ei ollu oikee osote, mut ernu = ERilainen NUori, eli suosittelen keskittymään siihen scene-tyyliin ja unohtamaan noi ernuilut, sehän sit meinaa mitä vaan erilaista :)) Käykää pliis vastaamassa munki kysymykseen :)))) se on toi: " Miten ryhtyä sceneksi?"-juttu :DDDDDDDDD Älkää repeilkö mun tekstille, en ajatellu mitä kirjotin ...

    • :) Minätaas

      Ehehehe...... anteeksi anteeksi... toi linkki on kirjotettu väärin ja täten menee ihan väärään paikkaan x))))

    • tropeli

      hey c'mon guys! get a life (: sceneks ei voi ryhtyy se tulee automaattisesti... kaikki te OIKEET scenet, u know what i mean? :D

    • meeeh (ノ・∀・)ノ

      Mie oon joskus ollut oikee ernu ernu se ei kyl vaa oikein onnistunut pelkällä j-popil/j-rokil ja sitte värikkäillä vaatteeilla,polvisukilla ja erinlaisilla koruilla ja eri tyylejä yhistelemällä. suoraansanottuna näytin dorkalle. sitten aloin kokoamaan omaa tyyliä hillitysti ja viisaasti. se onnistui kun katsoin vanhoja kuvia pystyin myöntämään itselleni että näytin paremmalle kun joskus aikaisemmin innostukseni alussa. ^.^ Scene tyylistä innostuin parivuotta ernuilun jälkeen ja mutta se tyyli ei tuntunut yhdessävaiheessa omalta. Nyt olen kehittänyt itseäni mielyttävän oman tyylin josta pidän *3* ja saan nauraa serkulleni kun hän yrittää olla mahdollisimman ernu (ノ・∀・)ノ AHAHAH se on niin toivotonta kun hän pukeutuu kaiken maailman rätteihin ja näyttää DORKALLE.
      http://4.bp.blogspot.com/_NcrJJ2mQWoo/Su2NRNgc7AI/AAAAAAAAAME/ElnYK_NRqFA/s640/Decora.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/-eh9vkMsu9fI/Tb4REpY7ctI/AAAAAAAAAHQ/90J-ibBowL0/s1600/Ganguro.jpg
      noi kun yhdistät ernuilussa niin ei oikein onnistu.

    • emoooooggggggrl

      no duoda duoda :).scenet on hiustyyliltään niinku emoja(tytöt)vaatteitahan nyt saa mistä vain.en itse oikein keksi mistä.itse olen emo mut ei mul pelkkää mustaa oo vaatekaapis,enkä ole luonteeltani todellakaan :D.olen aina menossa.ja netti-kauppana tulee mieleen cypershop.siel on paljo scene ja emo-koruja ja muutakin jänää :).

      • emooooggggggl

        ja aikakausi jolloin päätin omaksua emotyylin itselleni oli silloin kun aloin kiinnostua emopoikien ulkonäöstä.kiinnostuin sekä tykkäämismiel.essä ja siinä,voisinko itse pukeutua niin.ei mua niinkään tyttöjen emotyyli omana pukeutumistyylinä kiinnosta mut ihastumismielessä se menee.pojilla menee sekä että :).ennemmin pojat kuin tytöt joka mielessä :).


    • jtgff

      Ööö lol? :D Ei Sceneks ruveta noin vaan..

    • Muotimanageri

      Hyviä, suomenkielisiä nettikauppoja:
      www.cybershop.fi , www.emp.fi , www.backstreet.fi
      Lisäksi Joensuusta, Kuopiosta, Lahdesta ja Jyväskylästä löytyy sellainen myymälä kuin undergroundstore, joka lävistysten ja tatuointien lisäksi tarjoaa erilaisia vaatteita (pääasia goottityylisiä kylläkin, mutta sehän on erilaista).
      Edellämainituiden nettikauppojen sivuilta löytyy myös tiedot mahdollisista myymälöistä (:

    • ...

      Siis ite oon ollu joskus sellanen wnb Scene Mut totesin et on vähä turhauttavaa kattella netistä joittenki randomien kuvii ja yrittää suoraa kopioida siitä !! se oli noloa!! Nyt kehittelin Itselleni aivan oman ja "uuden" tyylin josta pidän ;) Oon saanut aika paljon ****** niskaani siitä kun pukeudun oudosti ym.... Mutta en välitä siitä mul on se yks kaveri joka on mun puolella !! mut joo :)) Nii eli teen noin puolet mun vaatteista ite ni tulee just sellasii ku haluun !! ja ku joku kysyy mist ostit ton paidan sanon et sori oon tehny ite et iha eurokankaast ;)) SUOSITTELEN KAIKILLE TÄTÄ "OMAA TYYLIÄ" :)

    • huora24

      mikä helvetin scene/ernu -.-
      ennenkun sä ruet ees minkää tyyliseks, kannattaa tietää mitä tarkotat.
      scenet ja ernut on kun yö ja päivä, sokeri tai suola, ynnämuuta.
      aikavituntyhmää.

    • .

      et voi vain yhtäkkiä päättää että "vooi olempas scene!" vaan siinä kestää aikansa. ja jos et halua ihmisten sanovvan sinua wnb-sceneksi, suosittelen ettet muutu heti, vaan hiljalleen. ja minä myös suosittelen sitä ns. omaa tyyliä :) ja siis tämä ihan vain vinkkinä ;)

    • ihanvinkkinä vaa;)

      Nnnoi HHHeeeei! :3
      oikeest ihmiset,, älkää juosko jonku tyylin perässä vaa olkaa mitä ootte sitku ootte se mitä ootte voitte luokitella ittenne joksiki tyyliks jos haluutte xD:D:dd
      hyvi varmaa kaikki ymmärtää mut no ite oon scene
      mä rupesin erottuu meijjän luokast joskus 4 luokalla ku rupesin kuuntee J PoPpia ja käyttää kravaattii tai mikä onkaa ::D
      Sit rupesin kattoo netist vaatteita mist löytys jtn kivaa:dd ja rakstuin näihi kauppoihi mitä tääl ny onn.. et sä voi sanoo et olempas scene tai emo.. se tulee sun luonteest (emo) iha riippuuu mikä tyyli onkaa..
      Ja oon samaa mieltä että te jotka ruvette suuntautuu ernuiks tai jtn nii teit tullaa haukkuu, tuijjottaa, pitää outoina! mut oikeet ystävät ymmärtää! !!! mul on paljo ystävii jotka pitää must just tälläsenä.. joka päivä yks rasittava ihmine kaataa pas*aa mun niskaa ku ei kestetä toisiimme.. mut mä kestäsen koska mä oon mä enkä mihikää muutu! JOS IHMINE TULEE HAUKKUMALLA KAUNIIMMAKS NII ANNNA PALAA VAA! ei oio mitää uutta.
      mut ole se kuka haluat.. ♥
      UuuuUUUUuUU ja kohta hiukset sinisiks ♥ ;;)

    • sukkis

      tossa mainittiiki jo cyberi, backstreet, emp, littleblackcherry (: mut käykää myös kattoo blue banasta :)) sieltä löytyy jos jonkilaista. ulkomaalainen mut anyway

    • Emoo.. ^^

      Moikka (:
      Oon ala-asteen viimeisellä (: Ja oon tehny ite kulmakorun ja huulikorun. Ja mulla on emo/scene vaatteita vain muutama.. ja haluaisin tosi kovaa olla scene/emo :// Mutten löydä sen tyylisii vaatteita mistää!! Ja haluaisin scene hiukset.. mut en tiiä mitä ylä-asteella meinattais..varmaan kiusattais mut siel on yks tyyppi joka on emo/gootti nii sen kaa tultais hyvi toimee ku tunnetaa iha vähä vaa ku tutustuttii justiin. :) muttajoo mistä löytäis kissankorvallisia huppareita joista roikkuis kivasti kaikkia hakaneuloja ja ketjuja ja kaikkee :D:D ??

    • scenegirl8731678

      miten sä voit ´laittaa scenen ja ernun samaan lauseeseen.............................

    • asdsaffer3252
    • Miljonaireslover<3

      Hei, mulla olis vähän toisenlaista kysyttävää, nimittäin, onko 12 sopiva ikä ruveta tulemaan ulos kuorestaan, eli voinko jo kohta näyttää maailmalle olevani scene, ilman, että saisin paljoa vittuilua osakseni???

    • MexikonPikaJuna

      Hohojakkaa.. :3 Olen nyt vähän myöhässä teidän keskustelusta, muttaaa mutta... Ruotsissa oli monta sellasta kauppaa missä myytiin ernu vaatteita. Suomessa on kyllä pari kauppaa hesassa. Mutta mutta, jos menee ruottiin niin kandee kierrellä sielä jos etsii sellasia vaatteita. Harmi vain etten itse ehtinyt kierrellä siellä :I Ja myös kirppareilta löytyy vaatteita :DD Ja netistä myös... mutta en osta netistä kuin en jaksa odottaa sitä kuljetusta. Itse kvelen maastohousuissa ja joku kiva T-paita... (harmaa) :D Ja sitten niittikoruilla jne käsivarsilla... ja hiukset värjättynä :3 Juu'u... kirjoitan tässä nyt kokonaisen romaanin. Jees pox... Miljonaireslover

    • Hyi

      HYIVITTU RUMIN TYYLI IKINÄ ÄLKÄÄ IKINÄ PUKEUTUKO TOLLEE KU MEINAA LAATTA LENTÄÄ JOKA KERTA KU NÄÄN TOLLASII

      • Böö:3

        Miltäköhän sä sit näytät :D jos laatta lentäis sun päälle ... Miks luet jos et tykkää scene tyylistä häivy vitt**n pelle :3 xD Scenet


    • lottaxxxxxx

      Onksblood on the dance floor scene/emo bändi...?

      • botdf <3

        scene enemmälti


    • Entinenemo

      Mulla on liikaa scene/emo vaatteita, haluaisiniin päästä niistä eroon. Pls help.
      Ne jotka haluu hyväkuntoisia, kyseiseen tyyliin sopivia vaatteita nii ottakaa yhteyttä vaikka s-postilla.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe