Halvat puhelut vai joku kusetus, vaihteeks? Onko joku käyttäny, ja jos ni toimii vai ei 0,03c min? Tuleeko esim. Soneran liitymään niitten palkkio vai miten tää menee? Kiitos vastauksesta!!!!!
99577
11
4628
Vastaukset
- Kokeile
Mistä moinen epäluulo... toimii , on soiteltu satoja kertoja. Kokeile !
Minulla Elisan liittymä, puhelinlaskussa näkyy erikseen soitetetut puhelut
hintoineen, luulisi Soneralla olevan sama käytäntö.- HUOMIO..
Palvelun takana on Finarea SA jonka nimella kannattaa vähän googlailla ;)
Firmaan ei saa edes yhteyttä ja sen osoite on salainen.
Postilokeroon voi lähetellä postia jos haluaa aikaa haaskata.
- toimis, ja
jos pelkäät "ylläreitä" puhelinlaskuihis kotimaassa, osta 7 elevenistä PAIKALLINEN sim-kortti, maksaa tollaset 300 bahtia jossa voi olla 100bahtia jo puheaikaa, sitten pyydät CHECK BALANCE, puheaikaa lisäksi siihen joko 100, 300 tai 500, annat vaikka kännys tytöille kaupassa ne laittaa ja lähettää textiviestin operaattorille VARMASTI ja mielellään.
Paikallispuhelut on näin hyvin halpoja, kotimaahan soitettaessa maksu periytyy VAIN sinun simkortiltasi ja on kohtuullisen halpa ja vielä halvempi jos käytät noita "halvat ulkomaanpuhelut" numeroita, vastaaottajalta ei peritä mitään ja ei tarvitse pelätä puhelinlasku ylläriä kotiin palatessa. esim 100 300bahtia puheajalla pärjäät oiken hyvin 2 viikkoa ja jos alkaa loppua kesken pyydät lisää check balancea, voit tarkistaa balancesi ilmaiseksi milloin tahansa valitsemalla näytöstäsi CHK BALANCE ja painat vihreetä puhelinta (soitto) jolloin saat tekstiviestin paljonko sulla on puheaikaa jäljellä.- ??????????
Ja joku alypää neuvoo 7/11 ostaan! Vittu ku Suomest asiaa, ni mitä helvettiä lähtee siältä korttia hakeen! Joo, ja kohta joku kertoo, että toimiihan se liittymä muttä vaan Thaimaaks!!!!!!!!!!!!!!!
- heittää päästä
?????????? kirjoitti:
Ja joku alypää neuvoo 7/11 ostaan! Vittu ku Suomest asiaa, ni mitä helvettiä lähtee siältä korttia hakeen! Joo, ja kohta joku kertoo, että toimiihan se liittymä muttä vaan Thaimaaks!!!!!!!!!!!!!!!
NO NII. ??????? Eihän nämä suuren maailman asiat ole sulle tarkotettujakaan ymmärrettäväksi.
Hajoo palasiks! - ......................
Kysymys oli Suomesta soittaminen Thaimaahan .............silloin 99577 ehdottomasi edullisin .
- ........................
...................... kirjoitti:
Kysymys oli Suomesta soittaminen Thaimaahan .............silloin 99577 ehdottomasi edullisin .
Niin MISSÄHÄN luki että on kysymys SUOMESTA soitettaessa.
Sama toimii Soneralla (muilla operaattoreilla myös) samoin myös toisinpäin. - 99577
........................ kirjoitti:
Sama toimii Soneralla (muilla operaattoreilla myös) samoin myös toisinpäin.toimii ainoastaan Suomesta ulkomaille,ei päinvastoin.Jos soitat Thaimaasta Suomeen
osta Thai-simkortti ja ja käytä suuntana 009 tai 008 (esim.009358.....)niin puhelut
ovat erittäin halpoja.Vastaanottajalle ei kustannuksia.Esim.viime talvena sai pai-
kallisen Sim-kortin 50 bahtilla,sillä kortin voimassaolo päättyi syyskuussa.Aika riit-
ti hyvin.
Suomesta soittaessani olen käyttänyt Hotcomia.Latasin vuosi sitten 10€:a ja vie-
läkin on 5€:a jäljellä.Puhunut olen yhteensä varmasti tuntitolkulla.Ei paha!
www.hotcom.fi - mä toiminut
99577 kirjoitti:
toimii ainoastaan Suomesta ulkomaille,ei päinvastoin.Jos soitat Thaimaasta Suomeen
osta Thai-simkortti ja ja käytä suuntana 009 tai 008 (esim.009358.....)niin puhelut
ovat erittäin halpoja.Vastaanottajalle ei kustannuksia.Esim.viime talvena sai pai-
kallisen Sim-kortin 50 bahtilla,sillä kortin voimassaolo päättyi syyskuussa.Aika riit-
ti hyvin.
Suomesta soittaessani olen käyttänyt Hotcomia.Latasin vuosi sitten 10€:a ja vie-
läkin on 5€:a jäljellä.Puhunut olen yhteensä varmasti tuntitolkulla.Ei paha!
www.hotcom.fiOperaattorista riippuen (operaattoreiden väliset sopimukset), joko toimii tai sitten ei.
Paikallisessa sim-kortissa (toimii kuten prepaid Suomessa n. 1 vuoden viimeisestä käyttöpäivästä) on se ERINOMAINEN etu, että voi huoletta soittaa paikallisiakin puheluita (MYÖS SUOMEN PUHELUITA) vapaasti pelkäämättä kotimaassa odottavaa puhelinlaskun suuruutta.
Jos on kaverin tai esim vaimon kanssa liikkeellä (molemmilla thai-sim), voi kommunikoida vapaasti (esim. eksyessä toisistaan, puhelin katoaa tai varastetaan), laskutetaan AINOASTAAN thai-simin korttia (jonka olet JO maksanut).
Suomi-simistä soitettu puhelu Suomi-simiin Thaikuissa maksaa paljon enemmän. - .......................
........................ kirjoitti:
Sama toimii Soneralla (muilla operaattoreilla myös) samoin myös toisinpäin.mutta ammattilaiset tietää että 99577 numerolla soitetaan SUOMESTA ulkomaille ..esim Thaimaa.....jonka hinta on muuten ollut pitkään 2 senttiä/minuutti oman operaattorisi pvm (pvm=paikallisverkko maksu)
Moi, onks kukaa soittanu uuden 99511 tunnuksen kautta ulkomaille? Vertailin ja niil on halvemmat hinnat kuin esim. Telealella, Globetelilla ja Minicomilla! Katso sivulta 99511.eu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348