Oletteko kokeilleet sitä piikkimattoa jota mainostetaan vähän joka paikassa? Onko hintansa arvoinen ja onko mitään järkeä ostaa sitä?
Piikkimatto
79
5598
Vastaukset
Olen käyttäny sellasta anopin ostamassa keinussa,se on pikkasen vinossa ja siin pysyy paremmin istumassa kun matto on pyllyn alla.
Omast puolestani voin suositella.- jehna,
onkohan tehokkaampi kuin laihduttavat pohjalliset?
- RIMMIR
myytävänä? :) Niin ja onhan niitä magneetti rannekkeitakin jotka poistavat säryn.
- jehna,
RIMMIR kirjoitti:
myytävänä? :) Niin ja onhan niitä magneetti rannekkeitakin jotka poistavat säryn.
kuvissa ihan ruohomatolta?
kuullukkaa tälläsesta matosta??
Mikä mahtaa olla kyseessä?? Utelu ?mikä ihmeen piikkimatto :O ??
Eikös ne poliisisedät käytä piikkimattoa halutessaan pysäyttää karkuun kiitävän auton...TaikisN kirjoitti:
mikä ihmeen piikkimatto :O ??
Eikös ne poliisisedät käytä piikkimattoa halutessaan pysäyttää karkuun kiitävän auton...piikkimatto mullekki tuli heti mieleen *-*
- vakiiritar
Heippa! Itse kuulin matosta ensikertaa tänä kesänä radiosta erään rokkitähden haastattelussa sekä sen jälkeen äitini kertoi kahden tätini saaneen siitä apua. No ei muuta ku moisen käväsin ostamassa ja nyt on muutama viikko sitä kokeiltu. Auttaa kyllä! Se laittaa veren kiertämään hyvin. Mukava lämmin ja rento tunne käytön jälkeen. Vielä olen pitänyt t-paitaa matolla maatessani. Pieniä hetkiä olen kokeillut paljaalle iholle, mutta esim. alaselkäni on kuin tulessa, jos on vain paljas iho.
Matto tosiaan vaikuttaa akupunktion tavoin. Saa veren kiertämää ja täten myös lihakset rentoutuu ja kuona-aineet lähtee niistä pois.- Neulat
Korjaan vain. Ei mitään tekemistä akupunktion kanssa.
- tehty,
nauloistako?
. - viivi-amaldiina
googlesta tämän yantra maton, näyttäs et on muoviset noi piikit ja saa erikokoisena.
Pitäisikö kokeilla, auttaa (mainos) vaikka mihin vaivaan. :)- lannenhunttari
meilla on noita 'natura' piikkimattoja...kun tuon selkaan kellahtaa ,on kuin nojatuolissa olisi..rentoutumisesta en tosin tiija...
http://animals.nationalgeographic.com/animals/mammals/porcupine.html - viivi-amaldiina
lannenhunttari kirjoitti:
meilla on noita 'natura' piikkimattoja...kun tuon selkaan kellahtaa ,on kuin nojatuolissa olisi..rentoutumisesta en tosin tiija...
http://animals.nationalgeographic.com/animals/mammals/porcupine.htmledes koskea......
- Fakiirimatto
Osta ohutta vaneria ja naulaa kunnon tuuman nauloja vanerin läpi levy täyteen. Eiköhän siinä ole piikkimattoa kerrakseen:))
- kivellä.istuja
Olen kuullut kehuttavan ja ajattelin tilata itsellenikin joululahjaksi ja samalla tilaan sen Oton kehuman kipukoukunkin kun samasta osoitteesta saa.
- O-V
Siinä ei mene sentit hukkaan.
Tuo piikkimatto pani miettimään, kerkiikö sitä enää sen jälkeen muuta tekemään kun nukkumaan.:)
Mainostaavat hyväksi unen tuojaksi ja kun minä olen hyvä nukkumaan jo muutenkin.
Jalka matto voisi ollakkin asiaa, jos vaikka virkistäisi hieman iltalevottomia jalkoja. - kivellä.istuja
O-V kirjoitti:
Tuo piikkimatto pani miettimään, kerkiikö sitä enää sen jälkeen muuta tekemään kun nukkumaan.:)
Mainostaavat hyväksi unen tuojaksi ja kun minä olen hyvä nukkumaan jo muutenkin.
Jalka matto voisi ollakkin asiaa, jos vaikka virkistäisi hieman iltalevottomia jalkoja.Yhen tuttavan mies aloittaa aamunsa piikkimatolla seisoskelulla ja kuulemma viidessä minuutissa alkaa hiki valua niskasta ja niskahartianseudun lihakset laueta.
- RIMMIR
O-V kirjoitti:
Jalka matto voisi ollakkin asiaa, jos vaikka virkistäisi hieman iltalevottomia jalkoja.ajattelin tuonne pukinkonttiin... itselleni. Ja kyllä tuo piikkimatto täytyy myös sinne samaan konttiin toivoa.
Ajattelin tuota siilin silitystä kun näin ehtoolla, alkaa nuo sormet näppäimillä kangistua.. - maalainen7
O-V kirjoitti:
Jalka matto voisi ollakkin asiaa, jos vaikka virkistäisi hieman iltalevottomia jalkoja.sen väsää itsekin iekä tarvii maksaa 40 e
- Otto-Vaan..
maalainen7 kirjoitti:
sen väsää itsekin iekä tarvii maksaa 40 e
Kaikilla vain ei ole mahdollisuuksia itse valmistaa niin yksin kertaista kuin koukkua. Minulla kyllä olisi hyvätkin mahdollisuudet vaikka kopioita valmistaa. Annan kuitenkin sen mahdollisuuden tuotteen alkuperäiselle valmistajalle.
- Yantra
Itse aion ainakin kokeilla jos se auttas stressiin ja unettomuuteen. Kuulin tutultani että hän oli itse saanut avun unettomuuteen. Niitä on muuten useampaa laatua luulen et tämä yli 6000 piikkinen on parempi kuin se harvempi malli.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?cPath=61_227&products_id=2363- viivi-amaldiina
se on vielä minultakin, sais joltain vinkkiä joka ois kokeillut mitä se antoi.
- Piikitetty..
sen ostoa. Jotenkin tuntuu, että hyvinvointi pitää aina hankkia kärsimysten kautta. :)
- ja kuinka
valtavia endorfiinihyökyjä on tuntenut.
Eli onko ollut minkäänlaista vaikutusta?
.- piikki lihassa
Näkyy olevan nyt jo yli 10000 piikkisiäkin malleja. Onkohan niissä muita eroja? Ilta-sanomissa on juttu aiheesta, kurkatkaapa.
http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/terveys.asp?id=1722854
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?cPath=225&products_id=2405 - Korppis
piikki lihassa kirjoitti:
Näkyy olevan nyt jo yli 10000 piikkisiäkin malleja. Onkohan niissä muita eroja? Ilta-sanomissa on juttu aiheesta, kurkatkaapa.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?cPath=225&products_id=2405Piti oikein kurkata kun en ymmärtänyt mistä on kysymys ; ( Kaikkea ne viisaat keksii, tuosta pitäisi vielä maksaakin.
Minulla on vanhan ajan konstit ja eikä maksa mitään. Kävelen aina kesäisin avojaloin mökkimaisemissa. Ilmankos kylmien ilmojen tultua on vieroitusoireita, kengät ei tahdo mukautua jalkoihin.
Tuon piikkimaton saa ilmaiseksi jos on sellainen muovinappulainen kylppärin matto, kääntää sen väärinpäin ja talloo sitä iltapuhteina ; ) - viivi-amald.
Korppis kirjoitti:
Piti oikein kurkata kun en ymmärtänyt mistä on kysymys ; ( Kaikkea ne viisaat keksii, tuosta pitäisi vielä maksaakin.
Minulla on vanhan ajan konstit ja eikä maksa mitään. Kävelen aina kesäisin avojaloin mökkimaisemissa. Ilmankos kylmien ilmojen tultua on vieroitusoireita, kengät ei tahdo mukautua jalkoihin.
Tuon piikkimaton saa ilmaiseksi jos on sellainen muovinappulainen kylppärin matto, kääntää sen väärinpäin ja talloo sitä iltapuhteina ; )näitä hierovia kenkiä, siis näppyläkenkiä, varmaanki samateho.
Itselläni on sellaiset, pitäisi pitää vain parituntia päivässä jalassa, mutta tuol ne on jossain varastossa... :)
Olen kyllä ajatellut kokeilla tämän maton, ...... - eunformia
piikki lihassa kirjoitti:
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?cPath=225&products_id=2405ostin ohlssonilta keskikoon jotain 10000 piikkiä. ei tuntunut pahalta olla paljaalla iholla sen päällä. punastutti varatalon ja jäi piikin jälet joksikin aikaa. kivasti alkoi veri kiertää. kävin varatalon läpi ekal kerralla eli n .5x 10min eri puolille. lopuksi sänkyyn yläselän ja pään alle johon NUKAHDIN. mielestäni ei pistele pahasti. kiinnostaa että mitä eroa kun toisissa on tuplat verran piikkejä. ihan samahan tuo on kun hieroja ottaa saman verrran kertakäynnistä ja samanlailla painelee 7sek painallksia. tuossa tuontuu kivalle kun painautuu 10sek ja nousee ja taas kiinni. paras tunne tulee siitä kun piikit osuu vartaloon pakaroihin poskeen tai jalkapohjiin
- Kiinnostunut.
Suunnitelmissa sen hankinta. Täytyy vain tutustua huolellisesti tarjolla oleviin malleihin, ettei tule hätiköityjä ostoja tehtyä.
- RIMMIR
toisen selän alle toisen mahan päälle,ja RENTOUDUN kunhan tuo exä taas lähtee tuosta omille teilleen.
- Tiedonhaluinen**
Kerro mikä olisi niistä paras, kun markkinoilla on useita eri malleja. (Tarkoitin piikkimattoa);))
- Otto-Vaan..
Pitikin jo ostaa mokoma kidutus matto aivan kokeilun halusta.Muilta kiireitä vain nyt unohtunut.
Ruottalaista mallia kehuvat, onkohan perää ? - iriikaf
Olen kuullut siitä Piikkimatosta ja ostin eilen 2kpl Lempäälästä Puljun Kartanosta eikä maksanut,kui 29,90€,muualta ei saa noin edullisesti.Tulin kotiin ja illalla heitin sen tv tuoliin ja eikun istumaan päälle....Voi juku ku teki hyvää ja seisoinkin piikkien päällä.......HYVÄ OSTOS
ps.joulu lahja vinkki- tietäjä32
piikkien määrään hinnat
- uskomaton tuote
Itse olen kanssa jonkin aikaa lueskellut tuosta matosta kun se tuntuu olevan kaikkialla esillä. Täytyy kyllä sanoa että loisto keksintö. Oon kai jäänyt koukkuun sen käyttämiseen..
omani hankin verkosta www.terapiamatto.fi oli kans 30€ ja todellakin sen arvoinen
- Heikunkeikku
En ole piikkimattoa tarvinnut.
Eräänä päivänä, kun kastelin kukkia, niin huomasin, miten kovasti vanhapoika-kaktukseni oli kasvanut.
Sehän lähenteli jo jättiläiskurpitsan kokoa.
Siinä mä sitä kattelin ja hmmmmm:ttelin ja sitte välähti.
Raahasin tämän kaktuksen yläkertaan, tietokoneen ääreltä tempasin tuolin ja tilalle pistin vanhan pojan.
Vanhan pojan päällä on hyvä istua. Terveellistä ja mieli pysyy virkiänä.
Ei oo valittamista.
Suosittelen.
Tv.Iloinen leski- 5+14
Hyi hitto millainen kaktusrääkkäjä olet. Nyt pyydät heti anteeksi ja kirjoitat : heikunkeikku-friidu on sangen tuhma ja ei ansaitse kaktuksen piikkien läheisyyttä -
- Arvaa mitä
joo. Siis tosi hyvä idis;))) K I I T T I...Heikkis.
- ynnä ..
luontaistuoteputiikin pullot ja purnukat, tuleeko käytettyä, vai unohtuvatko useinmiten, kuin minulla tekee?
.- jääräpää23
perseen alla tuntuu aika kivalle jalkatreenien jälkeen. iho täynnä reikiä mutta iho tuntuu lämpimällle. estää kuulemma sikaflunssankin :) ja muita tulehduksia.
- fakiirinainen
jääräpää23 kirjoitti:
perseen alla tuntuu aika kivalle jalkatreenien jälkeen. iho täynnä reikiä mutta iho tuntuu lämpimällle. estää kuulemma sikaflunssankin :) ja muita tulehduksia.
Kauan käytetty ja hyväksi todettu.
13,50 ekee http://www.kakkosenrealisointi.fi/product_details.php?p=812 fakiirinainen kirjoitti:
Kauan käytetty ja hyväksi todettu.
13,50 ekee http://www.kakkosenrealisointi.fi/product_details.php?p=812Kävin tänään ostoksilla ja silmiini pisti tuo joulun typerin humpuukilahja hinta 34,50 e. Tuolla aikaisemmin kirjoitin, että saman piikkiterapian ajaa kun menee ja ostaa kylpyhuoneen nappulamaton ja kääntää sen väärinpäin ja talloo sitä jos tarpeelliseksi näkee ; ) Kyllä taas kusetetaan ihmisiä..
- *nussu*
korpikirjailija kirjoitti:
Kävin tänään ostoksilla ja silmiini pisti tuo joulun typerin humpuukilahja hinta 34,50 e. Tuolla aikaisemmin kirjoitin, että saman piikkiterapian ajaa kun menee ja ostaa kylpyhuoneen nappulamaton ja kääntää sen väärinpäin ja talloo sitä jos tarpeelliseksi näkee ; ) Kyllä taas kusetetaan ihmisiä..
Ootkos testannu? Minä tilasin jo toisen paremman. Eri tarkoitusiin erilaiset. Se tehoaa kummasti.
*nussu* kirjoitti:
Ootkos testannu? Minä tilasin jo toisen paremman. Eri tarkoitusiin erilaiset. Se tehoaa kummasti.
En ole testannut kun ei ole mitään sen sortin vaivaa johon istuminen piikkien päällä auttaisi.
Hinnoista päätellen taitaa olla villit markkinat. Kirjoitin tuonne ylemmäksi, että näin kaupassa sellaisen piikkimaton hinta 34,50 e ja tänään samaisessa K-ketjun eri kaupassa 43,50 e ja yrittäjien joulutorilla 45,00 ekua ja sitten vielä joku oli laittanut linkin tuonne ylemmäksi, jossa taisi olla hintana 13 ekua ja risat. Kyseessä on sama tuotte oli. Ihmettelen hintahaitaria ja sen mukana tuotteen luotettavuutta.
Paljonko itse maksoit siitä piikki-ihanuudesta?- *nussu*
En ole testannut kun ei ole mitään sen sortin vaivaa johon istuminen piikkien päällä auttaisi.
Hinnoista päätellen taitaa olla villit markkinat. Kirjoitin tuonne ylemmäksi, että näin kaupassa sellaisen piikkimaton hinta 34,50 e ja tänään samaisessa K-ketjun eri kaupassa 43,50 e ja yrittäjien joulutorilla 45,00 ekua ja sitten vielä joku oli laittanut linkin tuonne ylemmäksi, jossa taisi olla hintana 13 ekua ja risat. Kyseessä on sama tuotte oli. Ihmettelen hintahaitaria ja sen mukana tuotteen luotettavuutta.
Paljonko itse maksoit siitä piikki-ihanuudesta?ja erilaisia niitä on. Hyvästä pitää maksaa enemmän, eikös se niin ole.
Oikein etusivun aihe näkyy olevan, tuolla varmaan paljon hintojakin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8678363 - Korppis
*nussu* kirjoitti:
ja erilaisia niitä on. Hyvästä pitää maksaa enemmän, eikös se niin ole.
Oikein etusivun aihe näkyy olevan, tuolla varmaan paljon hintojakin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8678363Minusta tämä piikkimattokouhotus menee joulukrääsien joukkoon ihan kuin ne viime vuotiset possutossut ; ) Joulunahan ihmiset ostavat nurkkiin hyvin mainostettuja terveyttä edistäviä vempaimia. Oletko kokeillut piikkimattoa ja mitkä ovat tuntemuksesi? Miten on matto elämääsi seestänyt ja olotilaasi parantanut? Missä säilytät sitä ja kuinka usein käytät? Tuleeko ihan nussuinen olo kun makaat piikeillä ? ; ))
- sana on vapaa
Kävin tänään ostoksilla ja silmiini pisti tuo joulun typerin humpuukilahja hinta 34,50 e. Tuolla aikaisemmin kirjoitin, että saman piikkiterapian ajaa kun menee ja ostaa kylpyhuoneen nappulamaton ja kääntää sen väärinpäin ja talloo sitä jos tarpeelliseksi näkee ; ) Kyllä taas kusetetaan ihmisiä..
Typerin humpuukilahja tai ei, mutta tällaisen hankin itselleni.
Olen kokeilunhaluinen ja epäilen sen toimivuutta. Pintaverenkierto ainakin lisääntyy, sen olen huomannut.
Kovin oli negatiivinen mielipide sinulla maton toimivuudesta, vaikka kokemusta ei ole.
Näin syntyy keskustelua vastaan kokeillut/kokeilematon. Kokeillut tietää kuinka toimii, kokeilematon
väittää kuinka toimii. - Korppis
sana on vapaa kirjoitti:
Typerin humpuukilahja tai ei, mutta tällaisen hankin itselleni.
Olen kokeilunhaluinen ja epäilen sen toimivuutta. Pintaverenkierto ainakin lisääntyy, sen olen huomannut.
Kovin oli negatiivinen mielipide sinulla maton toimivuudesta, vaikka kokemusta ei ole.
Näin syntyy keskustelua vastaan kokeillut/kokeilematon. Kokeillut tietää kuinka toimii, kokeilematon
väittää kuinka toimii.voit hankkia vaikka kasin kappalein ; ) Tänään bongasin taas sellaisen maton kaupassa ja hinta oli nyt 49 ekua.
Minun pintaverenkierto kiihtyy "piikeillä" kun kipaisen muutaman kilometrin sauvakävelylenkin pakkassäässä. (sauvoissahan on piilit näin talviaikaan)
Kuinka tiedät maton toimivuudesta (kokeillut/kokeilematon) kun et ole kokeillut itsekään? ; ))))
Ehkä ajattelet, että olen vastaan koska muut ovat myören, mutta uskon olevani realisti mitä tulee sen maton toimivuuteen. - sana on vapaa
Korppis kirjoitti:
voit hankkia vaikka kasin kappalein ; ) Tänään bongasin taas sellaisen maton kaupassa ja hinta oli nyt 49 ekua.
Minun pintaverenkierto kiihtyy "piikeillä" kun kipaisen muutaman kilometrin sauvakävelylenkin pakkassäässä. (sauvoissahan on piilit näin talviaikaan)
Kuinka tiedät maton toimivuudesta (kokeillut/kokeilematon) kun et ole kokeillut itsekään? ; ))))
Ehkä ajattelet, että olen vastaan koska muut ovat myören, mutta uskon olevani realisti mitä tulee sen maton toimivuuteen.Niin, kirjoitin, että "epäilen sen toimivuutta".
En tosiaan kehu mattoa, enkä moiti, vaan kokeilen.
Sauvakävelyä ei voi tähän rinnastaa. Se kyllä lisää verenkiertoa, mutta koko kehon osalla.
Sauvakävely on ihan hyvä liikuntamuoto, mutta ei sovi kaikille. Minulle tekee huonoa, koska on vikaa rangassa. Jos on terve ranka ja lihakset jumissa, niin sauvakävely on hyväksi. sana on vapaa kirjoitti:
Niin, kirjoitin, että "epäilen sen toimivuutta".
En tosiaan kehu mattoa, enkä moiti, vaan kokeilen.
Sauvakävelyä ei voi tähän rinnastaa. Se kyllä lisää verenkiertoa, mutta koko kehon osalla.
Sauvakävely on ihan hyvä liikuntamuoto, mutta ei sovi kaikille. Minulle tekee huonoa, koska on vikaa rangassa. Jos on terve ranka ja lihakset jumissa, niin sauvakävely on hyväksi.Onhan sellainenkin totuus, että luja usko apuvälineen parantavaan voimaan auttaa toipumaan. Aivan kuin luja usko paranemiseen esim. vaikeasta sairaudesta auttaa toipumiseen nopeammin ja hitaammat tulokset saa jos vaipuu epätoivoon.
- *nussu*
Korppis kirjoitti:
Minusta tämä piikkimattokouhotus menee joulukrääsien joukkoon ihan kuin ne viime vuotiset possutossut ; ) Joulunahan ihmiset ostavat nurkkiin hyvin mainostettuja terveyttä edistäviä vempaimia. Oletko kokeillut piikkimattoa ja mitkä ovat tuntemuksesi? Miten on matto elämääsi seestänyt ja olotilaasi parantanut? Missä säilytät sitä ja kuinka usein käytät? Tuleeko ihan nussuinen olo kun makaat piikeillä ? ; ))
jo useaan kertaan. Siinä se on sängyn vieressä. Hyvin toimii, mukava olo tulee, rentouttaa kummasti. Eka kerralla alkuun ajattelin, että onkohan tämä mukavaa vai ei :) Jonkun kerran olen jopa nukahtanut sen päälle. Toinen on jo tilauksessa. Jos olisi syvempiin lihaksiin vaikutusta.
- Korppis
*nussu* kirjoitti:
jo useaan kertaan. Siinä se on sängyn vieressä. Hyvin toimii, mukava olo tulee, rentouttaa kummasti. Eka kerralla alkuun ajattelin, että onkohan tämä mukavaa vai ei :) Jonkun kerran olen jopa nukahtanut sen päälle. Toinen on jo tilauksessa. Jos olisi syvempiin lihaksiin vaikutusta.
Siis vastaa suoraan mikä on kunnossa parantunut ja minkalainen muutos elämässäsi on tapahtunut? Rentouttaa vastasit siis monikin asia rentouttaa esim. rakastelu, mutta eihkä ei piikkien päällä ; )))
- *n..sussu*
Korppis kirjoitti:
Siis vastaa suoraan mikä on kunnossa parantunut ja minkalainen muutos elämässäsi on tapahtunut? Rentouttaa vastasit siis monikin asia rentouttaa esim. rakastelu, mutta eihkä ei piikkien päällä ; )))
siitä nyt heti mitään katharsista kannata odottaa :D
Mikään ei ainakaan ole sanottavammin huonontunut.
Huono rakastelu voi saattaa aivan raivoihin ...niih!!
Vaihdanko nikkiä kun meni juttu mulle ihan vieraalle alueelle ;) - Korppis
*n..sussu* kirjoitti:
siitä nyt heti mitään katharsista kannata odottaa :D
Mikään ei ainakaan ole sanottavammin huonontunut.
Huono rakastelu voi saattaa aivan raivoihin ...niih!!
Vaihdanko nikkiä kun meni juttu mulle ihan vieraalle alueelle ;)Elä vaihda, aika hyvä ilmaisu, ajatelman arvoinen niih!! , mutta mitä sitä nyt turhaa raivoamaan, piikkimatto avuksi se rentouttaa ;)))
Eikös nastan keksimisestä alkaen ole kouluissa tavattu laittaa niitä oppilaiden ja opettajien tuoleille, ja jos kiinni jäi, tuli jälki-istuntoa.
Nyt sitten ainakin opettajat viisaina ihmisinä tekevät sen itse itselleen.- Sinimarjanen
on paras malli? Olen kuullut puheita puolesta ja vastaan näistä jäljitelmistä. Ruotsalaista mallia enemmän kuitenkin kehuttu. On aikeissa ostaa itselle. Mikä niistä malleista kannattaisi ostaa?
- Samilja
ettei vain särkisi sitä piipusta sukeltaessaan.
Piikkimattokin voisi olla tarpeen, ei haittaisi yhtään selälle ja muulle kropalle, kai?
Kaikki vimpaimet tahtoo jäädä käyttämättä, mutta jos vaikka lamppu olisi seinässä, ei sitä ainakaan voisi jättää huomioimatta.
. - Sinimarjanen
Samilja kirjoitti:
ettei vain särkisi sitä piipusta sukeltaessaan.
Piikkimattokin voisi olla tarpeen, ei haittaisi yhtään selälle ja muulle kropalle, kai?
Kaikki vimpaimet tahtoo jäädä käyttämättä, mutta jos vaikka lamppu olisi seinässä, ei sitä ainakaan voisi jättää huomioimatta.
.kirkasvalolamppuja, mutta ei ole mitään käsitystä siitä onko tuonut piristystä vai ei. Todennäköisesti niistä on paljonkin hyötyä, koska niitä on myyty niin paljon. Pukin pitäisi lamppu kääriä pehmusteisiin, jos meinaa noin hankalista paikoista sisään tulla.:) Piikkimatto on ollut mielessäni jo pidempään, mutta toistaiseksi on vielä ostamatta. Saattaa olla, että tässä ihan lähipäivinä sen ostan, niin ajattelin.
- Samilja
Sinimarjanen kirjoitti:
kirkasvalolamppuja, mutta ei ole mitään käsitystä siitä onko tuonut piristystä vai ei. Todennäköisesti niistä on paljonkin hyötyä, koska niitä on myyty niin paljon. Pukin pitäisi lamppu kääriä pehmusteisiin, jos meinaa noin hankalista paikoista sisään tulla.:) Piikkimatto on ollut mielessäni jo pidempään, mutta toistaiseksi on vielä ostamatta. Saattaa olla, että tässä ihan lähipäivinä sen ostan, niin ajattelin.
Vaikea varmasti, mahdoton, sanoisinko, mitata vaikkapa kirkasvalolamppujen tehoa. Eipä löydy siihen mittaria.
Toki, hyvä, myönteinen ja pirteä mieli, voi valosta saada lisää potkua. ;) Eikä siinä ole mitään pahaa.
Valoa kohti kasvitkin suuntaavat.
. - Sinimarjanen*
Samilja kirjoitti:
Vaikea varmasti, mahdoton, sanoisinko, mitata vaikkapa kirkasvalolamppujen tehoa. Eipä löydy siihen mittaria.
Toki, hyvä, myönteinen ja pirteä mieli, voi valosta saada lisää potkua. ;) Eikä siinä ole mitään pahaa.
Valoa kohti kasvitkin suuntaavat.
.olen minäkin sitä lamppua ajatellut ja minusta jotenkin on tuntunut, että nämä syksyt on vain joka vuosi entistä pimeempiä. Valoa kaipaa joka tapauksessa. Onhan noilla kynttilöilläkin aina oma vaikutuksensa. Ainakin minulle. Niin kasvithan tykkää ja kasvavatkin. Olin vaan unohtanut jo kasvit, kun olen ne pikkuhiljaa hävittänyt pois tuon allergian takia. Minulla oli paljon erilaisia kasveja ja kukkasia aijemmin.
Nyt täytyy lähtee laittamaan päätä tyynyyn.
Sinulle Kauniita Unia!
Ehdin jo rekkautua ulos, kun huomasin sun viestin. - Samilja
Sinimarjanen* kirjoitti:
olen minäkin sitä lamppua ajatellut ja minusta jotenkin on tuntunut, että nämä syksyt on vain joka vuosi entistä pimeempiä. Valoa kaipaa joka tapauksessa. Onhan noilla kynttilöilläkin aina oma vaikutuksensa. Ainakin minulle. Niin kasvithan tykkää ja kasvavatkin. Olin vaan unohtanut jo kasvit, kun olen ne pikkuhiljaa hävittänyt pois tuon allergian takia. Minulla oli paljon erilaisia kasveja ja kukkasia aijemmin.
Nyt täytyy lähtee laittamaan päätä tyynyyn.
Sinulle Kauniita Unia!
Ehdin jo rekkautua ulos, kun huomasin sun viestin.kaamos on ollut tänä vuonna. Tuskinpa lampusta haittaakaan olisi. Sitäpaitsi, uskohan siirtää vuoriakin, miksei siis auttaisi saamaan valosta pikkiriikkisen piristystä?
Paljon kasveja olen minäkin hävittänyt, kasvoivat jotenkin ulos? :)
Kiva kun vastasit! Sinulle myös, levollista uniaikaa!
.
- RIMMIR
mutta tontulle kuiskutin korvaan.
Muuten olisikohan suomalainen vastaava hullutus esim joulusaunassa läpsytellä itseään katajanoksavastalla. Ajaiskohan se suhtkoht samaa asiaa kuin piikkimatto?!. (kaikenlaista sitä yösyvänna miettiikin)- Korppis
Hyvä idea...tuota voisin kokeillakin ; )) Eikä maksa mitään.
- jees olo
Korppis kirjoitti:
Hyvä idea...tuota voisin kokeillakin ; )) Eikä maksa mitään.
24,95 (64,95) e eli onkohan tuo samanlainen kuin ohlssonin 39.95 e yantramatto? vois hakeee pois
- 10+10
jees olo kirjoitti:
24,95 (64,95) e eli onkohan tuo samanlainen kuin ohlssonin 39.95 e yantramatto? vois hakeee pois
tarjoo 19.95,haisi jotenkin ihmeellisen öljylle se kangas,pesin koko pakkauksen heti ja nyt on hyvä,tuntuu ihan kivalta-vaiko kuvitelmaa vain!?
Joku oli sanonut hauskasti että jo se tekee hyvää että ihminen on paikallaan sen ajan,sekin lienee totta. - oletan*
jees olo kirjoitti:
että ei ole sama.
- Fakiiri?
10+10 kirjoitti:
tarjoo 19.95,haisi jotenkin ihmeellisen öljylle se kangas,pesin koko pakkauksen heti ja nyt on hyvä,tuntuu ihan kivalta-vaiko kuvitelmaa vain!?
Joku oli sanonut hauskasti että jo se tekee hyvää että ihminen on paikallaan sen ajan,sekin lienee totta.sellainen Tarjoustalon matto ja hyväksi koettu. Samaa mallia on ennen joulua myynyt Citymarket kymppiä kalliimalla. Aluksi selkää ja varsinkin hartioita pisteli n. 5 min. Sen jälkeen tuli vain lämmin ja rento olotila. Paikallaan pystyisi olemaan sen jälkeen vaikka kuinka pitkään, itse n. 30 min. Ei tule reikiä selkään mutta punoittaa kylläkin. Uneen pääsy "hoidon" jälkeen poikkeuksellisen hyvä. Suosittelen ehdottomasta. Mielestäni sellaisten, jotka eivät ole tuotetta kokeilleet, ei kannattaisi moittia tai arvostella. Tälläkin foorumilla kaivataan varmasti mieluummin omakohtaisia kokemuksia, joissa niissäkin on tietysti poikkeavuuksia. Hyvää Uutta Vuotta kuitenkin kaikille:)
- Sinimarjanen
ja kokeiltu pari kertaa. 15 min. makoilin selälteni sen päällä. Yhtään ei ollut uninen olo, mutta ajattelin vain hetken olla sen jälkeen pitkäkseni. Niinpä nukahdin alle minuutin ja samantien nukuin aamuun saakka. Molemmilla kerroilla sama juttu.
- Noviisi fakiiri
Ajattelin ostaa halkoja ja alkaa harrastaa tulisilla hiilillä kävelemistä. Sitä ennen voisin harjoitella kivunsietokykyä fakiirin piikkimatolla.
- Marja Puska
Pukki toi, kokeilin kerran.
- Hiljaakunollaan
Jollekin auttaa, jollekin ei.
- lonkslonks
Ei kerta tee asiantuntijaksi. Pitää kokeilla useammin.
Kyllä, olen saanut apuja esim. lonkkakipuun, siinä hermo kipuilee. Makoilen joka päivä 15-30 min ihan selällään sen päällä, joskus seison, joskus nostan korvalle saakka.
Ja joka ikisen kerran olen nukahtanut! Huolimatta kunnon yöunista, se on mun mielestä kummaa!
Alussa pisteli, ei enää.
Tietokoneella istuessa se on ahterin alla, sen vaikutusta en ole sen kummemmin miettinyt, se vain tuntuu mukavalta.
Eikä tartte nyppiä piikkiä persuksista.
Tuota vessanmatto-ideaa olen käyttänyt työssä, eteisen matolla seison sukkasillaan.
Ei vaan ole niin hyvä, usko pois, ei ole niin laajalle alueelle vaikutusta.
Osta oikea ja kokeile.
Ainakin voin sanoa että olen saanut hyvät päivänokoset ja olo on ollut virkeä sen jälkeen, ja tosiaan lonkkaa ei säre! - Otto-Vaan..
lonkslonks kirjoitti:
Ei kerta tee asiantuntijaksi. Pitää kokeilla useammin.
Kyllä, olen saanut apuja esim. lonkkakipuun, siinä hermo kipuilee. Makoilen joka päivä 15-30 min ihan selällään sen päällä, joskus seison, joskus nostan korvalle saakka.
Ja joka ikisen kerran olen nukahtanut! Huolimatta kunnon yöunista, se on mun mielestä kummaa!
Alussa pisteli, ei enää.
Tietokoneella istuessa se on ahterin alla, sen vaikutusta en ole sen kummemmin miettinyt, se vain tuntuu mukavalta.
Eikä tartte nyppiä piikkiä persuksista.
Tuota vessanmatto-ideaa olen käyttänyt työssä, eteisen matolla seison sukkasillaan.
Ei vaan ole niin hyvä, usko pois, ei ole niin laajalle alueelle vaikutusta.
Osta oikea ja kokeile.
Ainakin voin sanoa että olen saanut hyvät päivänokoset ja olo on ollut virkeä sen jälkeen, ja tosiaan lonkkaa ei säre!Joulun jälkeen tuli hankittua. Aivan samoin minäkin sitä piikkimattoa olen käyttänyt, melkein kaikin mahdollisuuksien rajoissa olevan tavoin. Pää asia että piikit tuntuu, joskus liikaakin.
Jalkapohjille tuntuu tekevän erityisen hyvää.Jalat tulee mukavan lämpöiseksi.
Kerran nukahdin vatsalleni piikkien päälle, herättyäni oli vatsa nahka hyvän näköinen. Kuin piikkijyrän alle jäänyt.:)
Arvostelut annetaan sitten puolenvuoden käytön jälkeen, jos pystytään tai piristytään niin paljon ettei enää keritä arvostelemaan.:) - lonkslonks.
Otto-Vaan.. kirjoitti:
Joulun jälkeen tuli hankittua. Aivan samoin minäkin sitä piikkimattoa olen käyttänyt, melkein kaikin mahdollisuuksien rajoissa olevan tavoin. Pää asia että piikit tuntuu, joskus liikaakin.
Jalkapohjille tuntuu tekevän erityisen hyvää.Jalat tulee mukavan lämpöiseksi.
Kerran nukahdin vatsalleni piikkien päälle, herättyäni oli vatsa nahka hyvän näköinen. Kuin piikkijyrän alle jäänyt.:)
Arvostelut annetaan sitten puolenvuoden käytön jälkeen, jos pystytään tai piristytään niin paljon ettei enää keritä arvostelemaan.:)ylös puoli vuotta tästä päivästä ja tekee sitten
aloituksen aiheest?
Itellä tuppaa olemaan huonoa tuo kalenterin käyttö, kun sinne ei ole mitään merkattavaa, niin ei ole tullut hankittua sitä. - Hämähäkki -
lonkslonks. kirjoitti:
ylös puoli vuotta tästä päivästä ja tekee sitten
aloituksen aiheest?
Itellä tuppaa olemaan huonoa tuo kalenterin käyttö, kun sinne ei ole mitään merkattavaa, niin ei ole tullut hankittua sitä.Hei. Tämä on vanha ylösnostettu aihe. Ei tähän saa vastata. Kanojen pomo on kieltänyt vanhoihin ylösnostetuihin vastaamisen. Ja täällä käydään jopa vilkasta keskutelua, vaikka aihe on homeinen ja hämppisverkkojen peitossa.
- böhh
Hämähäkki - kirjoitti:
Hei. Tämä on vanha ylösnostettu aihe. Ei tähän saa vastata. Kanojen pomo on kieltänyt vanhoihin ylösnostetuihin vastaamisen. Ja täällä käydään jopa vilkasta keskutelua, vaikka aihe on homeinen ja hämppisverkkojen peitossa.
Jotkut on olleet yli 20v vanhoja juttuja kun kaivelevat!
- ''''
böhh kirjoitti:
Jotkut on olleet yli 20v vanhoja juttuja kun kaivelevat!
jutut on kirjoitettu v. 2002.
- Pirre*juupas
hyvä, ainakin sisareni sanoi nukahtavansa helposti maattuaan vähän aikaa maton päällä ..
Pitäsiköhän kokeilla mokomaa..- Fakiiritar
Olen monena iltana piikkimatolla maatessani vaipunut syvään uneen,mikä lie mut meikäläisellä toimii,sitten herää normaalisti esim pissalle ja ihmettelee et miten olen voinut maata tuon päällä,eiks selkä ole reikiä täynnä?
Mulla ainakin tuntuu hyvälle,vaik alaselkä onkin herkkä paikka ja kun siinä aikansa on niin ei edes huomaa minkä päällä makaa,muuta kuin pois noustessa,silloin tuntuu hieman.
Kaikkea ne keksiikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760