onko joku kysynyt hintaa tuolle kaatopäälle?
miten ison kuormaimen tarvitsee?
klapimoto
3
1754
Vastaukset
- s.tukiainen
..nyt kannattaa lyödä "jarrut päälle "hankinnoissa ja odottaa ,että MTK alkaa taas vollotuksen, että ei maatilayrittäminen/viljely kannata. p.s. ollaan myö ihan hiljaa ja ootellaan rahaa veronmaksajilta.
- vaan näin
Nokka Pilkeharvesteri 20 410
tuollainen hinta löyty paikasta
http://www.puuenergia.fi/koneet/klapikoneet_09.pdf
ja ite vehe löyty tuolta
http://www.nokka.fi/index.php?id=270
tekniset tiedot
http://www.nokka.fi/index.php?id=271
jos laite painaa 415 kg niin pitäs sen vielä 200kg puutakin jaksaa nostaa puomi suorana eli sen mukaan mitota kuormainta. Ideanahan tuo on loistava, ainut ongelma on vaan metässä kulkea sopivan kärryn kanssa, Velsa on turhan kömpelö heti kun pellonreunuslepikon jälkeen pitäs ihan metsään mennä.- Pauli-A
Vaikuttaa aika kalliilta laitteelta.
Itse en ole vielä ymmärtänyt, mistä tuo nopeus koko tuotantoketjun osalta oikein haetaan. VTT:n tutkimuksissa on mielestäni osoitettu, että kannattaa ennemminkin kuljettaa metsästä puu kuitupuun muodossa kuin klapeina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051014
- 99861
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96767- 75652
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25475
- 43472
- 44459