klapimoto

kiinnostunut.

onko joku kysynyt hintaa tuolle kaatopäälle?
miten ison kuormaimen tarvitsee?

3

1760

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s.tukiainen

..nyt kannattaa lyödä "jarrut päälle "hankinnoissa ja odottaa ,että MTK alkaa taas vollotuksen, että ei maatilayrittäminen/viljely kannata. p.s. ollaan myö ihan hiljaa ja ootellaan rahaa veronmaksajilta.

• vaan näin

Nokka Pilkeharvesteri 20 410

tuollainen hinta löyty paikasta

http://www.puuenergia.fi/koneet/klapikoneet_09.pdf

ja ite vehe löyty tuolta

http://www.nokka.fi/index.php?id=270

tekniset tiedot

http://www.nokka.fi/index.php?id=271

jos laite painaa 415 kg niin pitäs sen vielä 200kg puutakin jaksaa nostaa puomi suorana eli sen mukaan mitota kuormainta. Ideanahan tuo on loistava, ainut ongelma on vaan metässä kulkea sopivan kärryn kanssa, Velsa on turhan kömpelö heti kun pellonreunuslepikon jälkeen pitäs ihan metsään mennä.

• Pauli-A

Vaikuttaa aika kalliilta laitteelta.
        Itse en ole vielä ymmärtänyt, mistä tuo nopeus koko tuotantoketjun osalta oikein haetaan. VTT:n tutkimuksissa on mielestäni osoitettu, että kannattaa ennemminkin kuljettaa metsästä puu kuitupuun muodossa kuin klapeina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      67
      2952
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1186
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      314
      1159
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      350
      1091
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      62
      1021
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      883
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      75
      819
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      91
      750
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      742
    10. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      699
    Aihe