Hei!
Tietääkö joku mikä musiikki soi JIM-kanavan JIM Dokumentti mainoksen "Expedition – Tutkimusmatkalla" taustalla?
Kiitos kovasti jos osaat sanoa... =)
(Kysyin suoraan JIMiltä mutta sieltä ei jakseta vastata) ;(
JIM D: Expedition – Tutkimusmatkalla mainos
6
1086
Vastaukset 6
- !!!!!!!!!!!!!!
Olen miettinyt JUURI SAMAA siitä lähtien kun mainiksen ensimmäisen kerran näin!!
Pakko tietää aivan omaksi ilokseni, että oletko mies vai nainen ja minkäikäinen. Kuin näin mielet voi lyödä yhteen. :)
Kannattaa yrittää tsekata youtubesta Mark Burnett expedition, sillä olen juuri itse kokeilemassa tätä.- expot
Onko kyseinen esittäjä selvinny kenellekään?
- Kyselijä101
expot kirjoitti:
Onko kyseinen esittäjä selvinny kenellekään?
Kyselin asiasta neloselta ja heidän vastauksensa oli, että ohjelmaesittelyssä soivaa kappaletta ei ole levytetty, vaan se on sävelletty ja nauhoitettu ainoastaan tätä ohjelmaa varten. Ihan hyvältä kuulostaa, joten levylle vain.
- Tratlantis
Kyselijä101 kirjoitti:
Kyselin asiasta neloselta ja heidän vastauksensa oli, että ohjelmaesittelyssä soivaa kappaletta ei ole levytetty, vaan se on sävelletty ja nauhoitettu ainoastaan tätä ohjelmaa varten. Ihan hyvältä kuulostaa, joten levylle vain.
No voi harmi... Minä en saanut mitään vastausta kun kysyin Neloselta. ;(
- galaxym4n
En ollu edes ettimässä tota kappaletta.. löyty ihan vahingossa, kun latasin jotain Trailer musiikkia..
ajattelin kertoo teille.. Two Steps From Hell - Atlantis ^^- Tratlantis
Ei voi olla totta... =D Kiitos paljon! En sitten keksinyt etsiä käyttäjätunnukseni toisella osalla (Atlantis).
Löysin uuden hyvän yhteen tästä (Two Steps From Hell) tai siis no Traileri musiikkien tekijän tai en ole varma... mutta, kiitos kiitos kiitos kiitos...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371383- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67868PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 64676
- 37579
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi199565Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39517
- 63513