joo oli ihana
oli mahtava ripari
7
430
Vastaukset
- moi897
on hieno homma.
- Jason Max
Kävitkö jo julkisesti tunnustamassa uskosi jumalaan (mikä lie)?
- ketjun aloittaja
Porukka vaan oli mahtava, kaikki uskonnollisuus tunnit iha perseestä
- salaliitto!
Eli aivopesu meni putkeen. Niinhän ne haluavatkin, että riparilla olisi mahtavaa ja ihanaa; se on osa juonta. Ei tule niin helposti kyseenalaistettua koko hömppää ja samalla annetaan ymmärtää, että uskonto on hyvä juttu ja täytyyhän sen olla, kun uskonnon nimissä järkätään tällaista ihanaa..
Helppoa vedätystä vielä kehittymättömään "maaperään" ja helposti tulevia veronmaksajia kirkolle.
Kyseenalaistakaa hyvät nuoret ja tutkikaa uskonnon historiaa, niin ymmärrätte, että hirveää vedätystä ja manipulointia KOKO juttu!
Ilman uskontoa on PALJON ihanampi ja helpompi elää. Jää aivokapasiteettia parempaam käyttöön, kun voi unohtaa yliluonnoliset satuhöpinät.- tt491
''Eli aivopesu meni putkeen.''
- meliini
"Ilman uskontoa on PALJON ihanampi ja helpompi elää. Jää aivokapasiteettia parempaam käyttöön, kun voi unohtaa yliluonnoliset satuhöpinät."
Olin ennen ateisti, kunnes aloin tutkia kristinuskoa. Tai en nyt fanaattisesti huutanut että Jumalaa ei ole olemassa, ja vastaavaa, mutta uskonasiat ei kiinnostanut ja ajattelin että ei Jumalaa ole koskaan ollutkaan. Tadaa, olen uskovainen. Ystäviä on, asun kivalla alueella, muutenkin on hyvä elämä. On minulla nyt parempi olo, kuin ateistina. Enkä ole mikään hihhuli.
Älä sano mitään, ellet varmaksi tiedä. Rippikoulu ei ole aivopesua. Helppohan niiden on morkata, jotka ajattelevat noin mustavalkoisesti eivätkä tiedä asioista yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57883- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703