Kaikista maailman
kaikista nauravista ihmisistä
hymysi on minulle
teeskentelemättömin
Vastustamattomasti
saat minut hymyilemään
rauhallisen viihtyisästi
naurusi tuo ilon elämääni
Hymysi on mielihyväni
tunnen elämän makeuden
ainutlaatuisen nautinnon
sinun rakkauden
Miten miellyttävä hymy
16
372
Vastaukset
- ymmärtää
ja löytää toisen ihmisen kauneus. Monet ihmettelevät mikseivät osaa rakastaa oikein, miksi epäonnistuvat rakkaudessa. Toisen ihmisen hyvyyden löytäminen on yksi kauneimmista ihmisyyden osoituksista. Pidin runostasi hyvin paljon.
- tomppa2006
...kaikilla olevan kyky huomata toisen ihmisen kauneus, mutta sen löytäminen kenelle asian kertoo onkin vaikeampaa...
Kaunis kiitos palautteesta.
*hymyilee*
- tiiger-66
*
Sinua on siunattu
onnellisilla hymyilevillä
kasvoilla,
ainutlaatisella rakkaudella
,,,
,,*kuuntelee*
,,
mur* Mur*
,,jellonan tyytyväisyyttä
ja mielihyvää,,
,,,,,,
,,,
aidon kauniita sydämesi sanoja
oli io tiigerin kuunnella,,
,,,,,
,,,kyllä te tompat ootte sit
ainutlaatuisia ja erityisen rakkaita,
,,,,
,,tigrun tyytyväinen kehräys
ajatellen omaa tiger-tommia,,
,,,,,,
,,
http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8&feature=related- tomppa2006
...pehmeästi muriseva ja huriseva tiiger...
Sä saat lähelläolollasi minut aina kehräämään urosleijonan tyytyväisyyttä. Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista ja tuo biisi on mun suosikkikappaleita. Kiitos.
*hymyilee*
- *MURUKULTA*
Kun kohtaa aidon hymyn,
tietää kantajastakin jo jotain! ;)
Runosi on hymyilevän mukva tunnustus toiselle.
Kuinka tärkeää onkaan antaa toiselle hymy - tänäkin pvänä!
Sitä ja paljon muutakin huiskuttaa Murukulta! :)- tomppa2006
...kuuluu jokaiseen päivään ja iltaan...
Se sopii kaikkiin tilanteisiin ja tuo paljon iloa lähimmäisille. Palautteesi ilahdutti kovasti minua. Uskon ja toivon sinunkin hymyilleen.
*hymyilee*
- lindalinda1
avaa oven sisinpään
ja runosi tekee sen hyvin kauniisti.
Pidin.- tomppa2006
...avaa oven ja antaa luvan tulla lähemmäs...
Kaunis ja kannustava palautteesi toi minulle hyvän mielen. Kiitos.
*hymyilee*
...Silmät on sielun peili...
ja hymy sen porstua .
Hymyilee miellyttävästi Tompan runolle =)- tomppa2006
...ja naurava suu naisella...
Juron suomalaismiehen elämänilo ja suuri nautinto. Kiitos iloisesta palautteesta.
*hymyilee*
- *laudi*
ei maksa paljon
ja tuo iloa
http://www.youtube.com/watch?v=Xw_m_li7Nj4- tomppa2006
...suu korviin saakka levällään...
Riemastuttava palaute. Kiitos.
*hymyilee*
- Kauris-62
Tämä saa hymyilemään,oli niin aidolla lempeydellä kirjoitettu.
- tomppa2006
...hyvällä tuulella ja iloiseksi runoksi tämän kirjoitin...
Sait kiinni sanoman ja sanasi tekevät kirjoittajan hyvin hyvin onnelliseksi. Kiitos.
*hymyilee*
Voi miten onkaan ihanaa kohdata aito hymy,
teeskentelemätön, hymy joka tulee sydämestä,
joka lämmittää, lämmittää niin kuin runosi lukijan sydäntä,
mielikuvissaan ajatellen rakkaudentäyteistä hymyä, ihana runo!- tomppa2006
...nimenomaan se aitous tekee hymystä kauniin...
Tiedän ihmisiä, jotka työnsä puolesta tai muuten vaan hymyilevät koko ajan. Hymyileminen voi muodostua lähes vastenmieliseksi teeskentelyksi, mutta aidon hymyn tunnistaa kyllä aina. Ainutlaatuista ja erittäin miellyttävää, kuten myös palautteesi, joka piristi aamuhetkeni ja toi kasvoilleni taatusti aidon hymyn.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654