Miten miellyttävä hymy

tomppa2006

Kaikista maailman
kaikista nauravista ihmisistä
hymysi on minulle
teeskentelemättömin

Vastustamattomasti
saat minut hymyilemään
rauhallisen viihtyisästi
naurusi tuo ilon elämääni

Hymysi on mielihyväni
tunnen elämän makeuden
ainutlaatuisen nautinnon
sinun rakkauden

16

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtää

      ja löytää toisen ihmisen kauneus. Monet ihmettelevät mikseivät osaa rakastaa oikein, miksi epäonnistuvat rakkaudessa. Toisen ihmisen hyvyyden löytäminen on yksi kauneimmista ihmisyyden osoituksista. Pidin runostasi hyvin paljon.

      • tomppa2006

        ...kaikilla olevan kyky huomata toisen ihmisen kauneus, mutta sen löytäminen kenelle asian kertoo onkin vaikeampaa...

        Kaunis kiitos palautteesta.

        *hymyilee*


    • tiiger-66

      *

      Sinua on siunattu
      onnellisilla hymyilevillä
      kasvoilla,
      ainutlaatisella rakkaudella
      ,,,
      ,,*kuuntelee*
      ,,
      mur* Mur*
      ,,jellonan tyytyväisyyttä
      ja mielihyvää,,
      ,,,,,,
      ,,,
      aidon kauniita sydämesi sanoja
      oli io tiigerin kuunnella,,
      ,,,,,
      ,,,kyllä te tompat ootte sit
      ainutlaatuisia ja erityisen rakkaita,
      ,,,,
      ,,tigrun tyytyväinen kehräys
      ajatellen omaa tiger-tommia,,
      ,,,,,,
      ,,
      http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8&feature=related

      • tomppa2006

        ...pehmeästi muriseva ja huriseva tiiger...

        Sä saat lähelläolollasi minut aina kehräämään urosleijonan tyytyväisyyttä. Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista ja tuo biisi on mun suosikkikappaleita. Kiitos.

        *hymyilee*


    • *MURUKULTA*

      Kun kohtaa aidon hymyn,
      tietää kantajastakin jo jotain! ;)

      Runosi on hymyilevän mukva tunnustus toiselle.
      Kuinka tärkeää onkaan antaa toiselle hymy - tänäkin pvänä!

      Sitä ja paljon muutakin huiskuttaa Murukulta! :)

      • tomppa2006

        ...kuuluu jokaiseen päivään ja iltaan...

        Se sopii kaikkiin tilanteisiin ja tuo paljon iloa lähimmäisille. Palautteesi ilahdutti kovasti minua. Uskon ja toivon sinunkin hymyilleen.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      avaa oven sisinpään
      ja runosi tekee sen hyvin kauniisti.

      Pidin.

      • tomppa2006

        ...avaa oven ja antaa luvan tulla lähemmäs...

        Kaunis ja kannustava palautteesi toi minulle hyvän mielen. Kiitos.

        *hymyilee*


    • ...Silmät on sielun peili...
      ja hymy sen porstua .
      Hymyilee miellyttävästi Tompan runolle =)

      • tomppa2006

        ...ja naurava suu naisella...

        Juron suomalaismiehen elämänilo ja suuri nautinto. Kiitos iloisesta palautteesta.

        *hymyilee*


    • *laudi*
      • tomppa2006

        ...suu korviin saakka levällään...

        Riemastuttava palaute. Kiitos.

        *hymyilee*


    • Kauris-62

      Tämä saa hymyilemään,oli niin aidolla lempeydellä kirjoitettu.

      • tomppa2006

        ...hyvällä tuulella ja iloiseksi runoksi tämän kirjoitin...

        Sait kiinni sanoman ja sanasi tekevät kirjoittajan hyvin hyvin onnelliseksi. Kiitos.

        *hymyilee*


    • Voi miten onkaan ihanaa kohdata aito hymy,
      teeskentelemätön, hymy joka tulee sydämestä,
      joka lämmittää, lämmittää niin kuin runosi lukijan sydäntä,
      mielikuvissaan ajatellen rakkaudentäyteistä hymyä, ihana runo!

      • tomppa2006

        ...nimenomaan se aitous tekee hymystä kauniin...

        Tiedän ihmisiä, jotka työnsä puolesta tai muuten vaan hymyilevät koko ajan. Hymyileminen voi muodostua lähes vastenmieliseksi teeskentelyksi, mutta aidon hymyn tunnistaa kyllä aina. Ainutlaatuista ja erittäin miellyttävää, kuten myös palautteesi, joka piristi aamuhetkeni ja toi kasvoilleni taatusti aidon hymyn.

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe