Kaikista maailman
kaikista nauravista ihmisistä
hymysi on minulle
teeskentelemättömin
Vastustamattomasti
saat minut hymyilemään
rauhallisen viihtyisästi
naurusi tuo ilon elämääni
Hymysi on mielihyväni
tunnen elämän makeuden
ainutlaatuisen nautinnon
sinun rakkauden
Miten miellyttävä hymy
16
372
Vastaukset
- ymmärtää
ja löytää toisen ihmisen kauneus. Monet ihmettelevät mikseivät osaa rakastaa oikein, miksi epäonnistuvat rakkaudessa. Toisen ihmisen hyvyyden löytäminen on yksi kauneimmista ihmisyyden osoituksista. Pidin runostasi hyvin paljon.
- tomppa2006
...kaikilla olevan kyky huomata toisen ihmisen kauneus, mutta sen löytäminen kenelle asian kertoo onkin vaikeampaa...
Kaunis kiitos palautteesta.
*hymyilee*
- tiiger-66
*
Sinua on siunattu
onnellisilla hymyilevillä
kasvoilla,
ainutlaatisella rakkaudella
,,,
,,*kuuntelee*
,,
mur* Mur*
,,jellonan tyytyväisyyttä
ja mielihyvää,,
,,,,,,
,,,
aidon kauniita sydämesi sanoja
oli io tiigerin kuunnella,,
,,,,,
,,,kyllä te tompat ootte sit
ainutlaatuisia ja erityisen rakkaita,
,,,,
,,tigrun tyytyväinen kehräys
ajatellen omaa tiger-tommia,,
,,,,,,
,,
http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8&feature=related- tomppa2006
...pehmeästi muriseva ja huriseva tiiger...
Sä saat lähelläolollasi minut aina kehräämään urosleijonan tyytyväisyyttä. Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista ja tuo biisi on mun suosikkikappaleita. Kiitos.
*hymyilee*
- *MURUKULTA*
Kun kohtaa aidon hymyn,
tietää kantajastakin jo jotain! ;)
Runosi on hymyilevän mukva tunnustus toiselle.
Kuinka tärkeää onkaan antaa toiselle hymy - tänäkin pvänä!
Sitä ja paljon muutakin huiskuttaa Murukulta! :)- tomppa2006
...kuuluu jokaiseen päivään ja iltaan...
Se sopii kaikkiin tilanteisiin ja tuo paljon iloa lähimmäisille. Palautteesi ilahdutti kovasti minua. Uskon ja toivon sinunkin hymyilleen.
*hymyilee*
- lindalinda1
avaa oven sisinpään
ja runosi tekee sen hyvin kauniisti.
Pidin.- tomppa2006
...avaa oven ja antaa luvan tulla lähemmäs...
Kaunis ja kannustava palautteesi toi minulle hyvän mielen. Kiitos.
*hymyilee*
...Silmät on sielun peili...
ja hymy sen porstua .
Hymyilee miellyttävästi Tompan runolle =)- tomppa2006
...ja naurava suu naisella...
Juron suomalaismiehen elämänilo ja suuri nautinto. Kiitos iloisesta palautteesta.
*hymyilee*
- *laudi*
ei maksa paljon
ja tuo iloa
http://www.youtube.com/watch?v=Xw_m_li7Nj4- tomppa2006
...suu korviin saakka levällään...
Riemastuttava palaute. Kiitos.
*hymyilee*
- Kauris-62
Tämä saa hymyilemään,oli niin aidolla lempeydellä kirjoitettu.
- tomppa2006
...hyvällä tuulella ja iloiseksi runoksi tämän kirjoitin...
Sait kiinni sanoman ja sanasi tekevät kirjoittajan hyvin hyvin onnelliseksi. Kiitos.
*hymyilee*
Voi miten onkaan ihanaa kohdata aito hymy,
teeskentelemätön, hymy joka tulee sydämestä,
joka lämmittää, lämmittää niin kuin runosi lukijan sydäntä,
mielikuvissaan ajatellen rakkaudentäyteistä hymyä, ihana runo!- tomppa2006
...nimenomaan se aitous tekee hymystä kauniin...
Tiedän ihmisiä, jotka työnsä puolesta tai muuten vaan hymyilevät koko ajan. Hymyileminen voi muodostua lähes vastenmieliseksi teeskentelyksi, mutta aidon hymyn tunnistaa kyllä aina. Ainutlaatuista ja erittäin miellyttävää, kuten myös palautteesi, joka piristi aamuhetkeni ja toi kasvoilleni taatusti aidon hymyn.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482