Miten miellyttävä hymy

tomppa2006

Kaikista maailman
kaikista nauravista ihmisistä
hymysi on minulle
teeskentelemättömin

Vastustamattomasti
saat minut hymyilemään
rauhallisen viihtyisästi
naurusi tuo ilon elämääni

Hymysi on mielihyväni
tunnen elämän makeuden
ainutlaatuisen nautinnon
sinun rakkauden

16

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtää

      ja löytää toisen ihmisen kauneus. Monet ihmettelevät mikseivät osaa rakastaa oikein, miksi epäonnistuvat rakkaudessa. Toisen ihmisen hyvyyden löytäminen on yksi kauneimmista ihmisyyden osoituksista. Pidin runostasi hyvin paljon.

      • tomppa2006

        ...kaikilla olevan kyky huomata toisen ihmisen kauneus, mutta sen löytäminen kenelle asian kertoo onkin vaikeampaa...

        Kaunis kiitos palautteesta.

        *hymyilee*


    • tiiger-66

      *

      Sinua on siunattu
      onnellisilla hymyilevillä
      kasvoilla,
      ainutlaatisella rakkaudella
      ,,,
      ,,*kuuntelee*
      ,,
      mur* Mur*
      ,,jellonan tyytyväisyyttä
      ja mielihyvää,,
      ,,,,,,
      ,,,
      aidon kauniita sydämesi sanoja
      oli io tiigerin kuunnella,,
      ,,,,,
      ,,,kyllä te tompat ootte sit
      ainutlaatuisia ja erityisen rakkaita,
      ,,,,
      ,,tigrun tyytyväinen kehräys
      ajatellen omaa tiger-tommia,,
      ,,,,,,
      ,,
      http://www.youtube.com/watch?v=ZKkIK4sckV8&feature=related

      • tomppa2006

        ...pehmeästi muriseva ja huriseva tiiger...

        Sä saat lähelläolollasi minut aina kehräämään urosleijonan tyytyväisyyttä. Kiitos kauniista ja kannustavista sanoista ja tuo biisi on mun suosikkikappaleita. Kiitos.

        *hymyilee*


    • *MURUKULTA*

      Kun kohtaa aidon hymyn,
      tietää kantajastakin jo jotain! ;)

      Runosi on hymyilevän mukva tunnustus toiselle.
      Kuinka tärkeää onkaan antaa toiselle hymy - tänäkin pvänä!

      Sitä ja paljon muutakin huiskuttaa Murukulta! :)

      • tomppa2006

        ...kuuluu jokaiseen päivään ja iltaan...

        Se sopii kaikkiin tilanteisiin ja tuo paljon iloa lähimmäisille. Palautteesi ilahdutti kovasti minua. Uskon ja toivon sinunkin hymyilleen.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      avaa oven sisinpään
      ja runosi tekee sen hyvin kauniisti.

      Pidin.

      • tomppa2006

        ...avaa oven ja antaa luvan tulla lähemmäs...

        Kaunis ja kannustava palautteesi toi minulle hyvän mielen. Kiitos.

        *hymyilee*


    • ...Silmät on sielun peili...
      ja hymy sen porstua .
      Hymyilee miellyttävästi Tompan runolle =)

      • tomppa2006

        ...ja naurava suu naisella...

        Juron suomalaismiehen elämänilo ja suuri nautinto. Kiitos iloisesta palautteesta.

        *hymyilee*


    • *laudi*
      • tomppa2006

        ...suu korviin saakka levällään...

        Riemastuttava palaute. Kiitos.

        *hymyilee*


    • Kauris-62

      Tämä saa hymyilemään,oli niin aidolla lempeydellä kirjoitettu.

      • tomppa2006

        ...hyvällä tuulella ja iloiseksi runoksi tämän kirjoitin...

        Sait kiinni sanoman ja sanasi tekevät kirjoittajan hyvin hyvin onnelliseksi. Kiitos.

        *hymyilee*


    • Voi miten onkaan ihanaa kohdata aito hymy,
      teeskentelemätön, hymy joka tulee sydämestä,
      joka lämmittää, lämmittää niin kuin runosi lukijan sydäntä,
      mielikuvissaan ajatellen rakkaudentäyteistä hymyä, ihana runo!

      • tomppa2006

        ...nimenomaan se aitous tekee hymystä kauniin...

        Tiedän ihmisiä, jotka työnsä puolesta tai muuten vaan hymyilevät koko ajan. Hymyileminen voi muodostua lähes vastenmieliseksi teeskentelyksi, mutta aidon hymyn tunnistaa kyllä aina. Ainutlaatuista ja erittäin miellyttävää, kuten myös palautteesi, joka piristi aamuhetkeni ja toi kasvoilleni taatusti aidon hymyn.

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe