poliklinikka,Turunlinnantiellä.Onko kellään kokemusta kyseisetä paikasta?Mainostaa edullisia leikkauksia.
Yksityinen lääkäriasema Itäkeskuksen
37
8010
Vastaukset
- en suosittele
Kävin muutama vuosi sitten siellä suonikohjuleikkauksessa. Huonoa jälkeä, kauheat arvet ja uudet kohjut samassa paikassa heti kohta. Eli älä mene pilaamaan kroppaasi vaikka mainostaakin olevansa edullinen - ei kannata.
- Minna+4
jälkeen jalkasi?Menitko parantelemaan leikkaustulosta muualle?uusittiinko leikkaus muualla?Millaiset arvet sulle jäi?
Kysyn koska minä kävin siellä jo viime vkolla.Hinnan takia,ei mulla olisi muualle ollut varaa. Operaatio oli kivuton,jalka ei ole ollut yhtään kipeä ,en ole tarvinnut särkylääkettä.Nyt vaan pelkään juuri tuota että halpa hinta antaakin mulle kauheat jalat?! - utelias+3
on sinun "huono jälki"?Eli miltä sinun jalat nyt näyttävät?Onko sinulla edelleen arvet ja millaiset?
- En suosittele
utelias+3 kirjoitti:
on sinun "huono jälki"?Eli miltä sinun jalat nyt näyttävät?Onko sinulla edelleen arvet ja millaiset?
Yksi kohju poistettiin ja jotain suonenpätkää ko. lääkäri sieltä ronkkikin pois. Kaksi isoa arpea tuli tämän tuloksena. Molemmat 2 cm pitkiä. Ja samaan paikkaan tuli kahta isompi kohju.
Nyt olen korjauttanut kohjun pois ruiskutushoidolla, jossa "kuoletettiin" se isompi suoni joka ruokki tätä kohjuuntunutta pintasuonta. Ja näin ne kohjut pitää oikeaoppisesti poistaakin. Ei tullut arpia eikä muutakaan jälkiseuraamusta. Eli kannattaa mieluummin säästää hiukan lisää ja maksaa sitten siitä että se kohjujalka tutkitaan ultraäänessä ja ultraääniohjatusti poistetaan se sairain suoni, eikä vaan leikellä pintasuonia miten sattuu - lopputuloksena järkyttävät arvet ihan turhan takia. - utelias+3
En suosittele kirjoitti:
Yksi kohju poistettiin ja jotain suonenpätkää ko. lääkäri sieltä ronkkikin pois. Kaksi isoa arpea tuli tämän tuloksena. Molemmat 2 cm pitkiä. Ja samaan paikkaan tuli kahta isompi kohju.
Nyt olen korjauttanut kohjun pois ruiskutushoidolla, jossa "kuoletettiin" se isompi suoni joka ruokki tätä kohjuuntunutta pintasuonta. Ja näin ne kohjut pitää oikeaoppisesti poistaakin. Ei tullut arpia eikä muutakaan jälkiseuraamusta. Eli kannattaa mieluummin säästää hiukan lisää ja maksaa sitten siitä että se kohjujalka tutkitaan ultraäänessä ja ultraääniohjatusti poistetaan se sairain suoni, eikä vaan leikellä pintasuonia miten sattuu - lopputuloksena järkyttävät arvet ihan turhan takia.nyt jalkasi arvet poistettua kokonaan?Kuinka nopeasti sulle tuli uusi kohju siihen samaanpaikkaan,jonka olit "poistattanut" Itiksessä?
- minna+4
En suosittele kirjoitti:
Nyt olen korjauttanut kohjun pois ruiskutushoidolla, jossa "kuoletettiin" se isompi suoni joka ruokki tätä kohjuuntunutta pintasuonta. Ja näin ne kohjut pitää oikeaoppisesti poistaakin. Ei tullut arpia eikä muutakaan jälkiseuraamusta. Eli kannattaa mieluummin säästää hiukan lisää ja maksaa sitten siitä että se kohjujalka tutkitaan ultraäänessä ja ultraääniohjatusti poistetaan se sairain suoni, eikä vaan leikellä pintasuonia miten sattuu - lopputuloksena järkyttävät arvet ihan turhan takia.Vaikka jotain epäilin,kun lekuri toimi aika "kummallisesti",eikä selostanut mitään.En edes tiedä mitä se teki?Mulla on nyt sitten tuloksena 4 leikkausarpea jalassa,näky kamala,mutta vko vasta takana. Mitään kipua tai muuta ei ole ollut.Oliko sulla kipua?Toimiiko jalkasi normaalisti? Tuijottelen koko ajan jalkaa. Toistaiseksi kohjut poissa,mutta käytän vielä puristussidettä päivisin,joten se varmaan pitää ne poissa.
Mutta nuo arvet on "härskit",siis sellaset 1-2cm kokoiset, ristiin leikattu,punertavan-mustat. Pitäisikö mun mennä näyttämään noita arpia jollekkin "pätevälle" lekurille esim dextraan/mehiläiseen?
Koska mun pitäisi olla huolissaan noista arvista?Millon ne pitäs olla paremmat?Iloinen olen siitä että oikeesti kohjuja ei näy-mutta nuo arvet....
Varaa ei ole enää mennä minnekkään,mutta jotain kai nyt tehtävä. - en suosittele
minna+4 kirjoitti:
Vaikka jotain epäilin,kun lekuri toimi aika "kummallisesti",eikä selostanut mitään.En edes tiedä mitä se teki?Mulla on nyt sitten tuloksena 4 leikkausarpea jalassa,näky kamala,mutta vko vasta takana. Mitään kipua tai muuta ei ole ollut.Oliko sulla kipua?Toimiiko jalkasi normaalisti? Tuijottelen koko ajan jalkaa. Toistaiseksi kohjut poissa,mutta käytän vielä puristussidettä päivisin,joten se varmaan pitää ne poissa.
Mutta nuo arvet on "härskit",siis sellaset 1-2cm kokoiset, ristiin leikattu,punertavan-mustat. Pitäisikö mun mennä näyttämään noita arpia jollekkin "pätevälle" lekurille esim dextraan/mehiläiseen?
Koska mun pitäisi olla huolissaan noista arvista?Millon ne pitäs olla paremmat?Iloinen olen siitä että oikeesti kohjuja ei näy-mutta nuo arvet....
Varaa ei ole enää mennä minnekkään,mutta jotain kai nyt tehtävä.Ei tietenkään ne arvet enää mihinkään lähde. Siinä on ja pysyy. Leikkauksen jälkeen (n. puolen vuoden sisällä) sama jalka alkoi tummumaan ja tulla uusi kohju ja paljon "luutasuonia" nämä kaksi arpea --> kyllä kadutti että menin ko. paikkaan.
Tänä keväänä ruiskutuksella on nyt saatu noita luutasuonia vähenemään se suoni poistettiin, joka AIHEUTTI sitä kohjumuodostusta. Ja edelleen korostan, että tämä on se oikea toimenpide, että poistetaan SYY eikä seuraus. Ruiskutushoidosta ei jää mitään arpia eli ruiskutuksilla kannattaa hoitaa suonikohjut. Toi leikkaushommeli on jo kivikaudenaikaista juttua..
Tottakai jalat toimii normaalisti, mutta aika karua katsottavaa oli monta vuotta. Eipä taida olla sulla paljon tehtävissä tähän lähtöön, ehkä jotain arpivoidetta tai -laastaria voi kokeilla sitten kun tikit on otettu pois. Kukaan lääkäri ei lähde vastaleikattua jalkaa lisä-ronkkimaan. - minna+4
en suosittele kirjoitti:
Ei tietenkään ne arvet enää mihinkään lähde. Siinä on ja pysyy. Leikkauksen jälkeen (n. puolen vuoden sisällä) sama jalka alkoi tummumaan ja tulla uusi kohju ja paljon "luutasuonia" nämä kaksi arpea --> kyllä kadutti että menin ko. paikkaan.
Tänä keväänä ruiskutuksella on nyt saatu noita luutasuonia vähenemään se suoni poistettiin, joka AIHEUTTI sitä kohjumuodostusta. Ja edelleen korostan, että tämä on se oikea toimenpide, että poistetaan SYY eikä seuraus. Ruiskutushoidosta ei jää mitään arpia eli ruiskutuksilla kannattaa hoitaa suonikohjut. Toi leikkaushommeli on jo kivikaudenaikaista juttua..
Tottakai jalat toimii normaalisti, mutta aika karua katsottavaa oli monta vuotta. Eipä taida olla sulla paljon tehtävissä tähän lähtöön, ehkä jotain arpivoidetta tai -laastaria voi kokeilla sitten kun tikit on otettu pois. Kukaan lääkäri ei lähde vastaleikattua jalkaa lisä-ronkkimaan.Mutta kyllähän normaalistikkin arvet vaalenee ajan myötä?Eihän mitkään arvet koskaan jää tuon näköiseksi,miksi nyt jäisi?
Siis oliko sulla aluksi arvet poissa ja sit ne palas puolen vuoden päästä?Sorry,et kyselen.
Pääsitkö julkiseen ruiskutushoitoon? Mitenköhän nopeasti voin mennä hoidattaa uudestaan tuon jalan? Varasin ajan verisuonikirurgille Diacoriin,menen näyttämään kahden vkon päästä jalkaa,ihan siitä ilosta,että haluan että toinen arvioi . Mutta kieltämättä hävettää nyt mennä kalliiseen lekuriin ja selostaa tilanne..Yksityisellä en kyllä voi enää leikata joten toivon saavani lähetteen julkiseen.
Mun elämä on nyt pilalla.Ja arvaa montako vuotta pohdin ja odotin leikkaukseen menoa?! Tuntuu kurjalle ja olo on ihan typerä.Eihän tätä kehtaa kellekkään julkisesti edes kertoa.
Montako vuotta sulla on tuosta leikkauksesta?Koska menit vaahdotushoitoon ,tuon leikkauksen jälkeen?
Toivottavasti sinä olet saanut nyt kivan näköiset jalat.
No,jos ei jotain hyvää,niin onneksi en ole ainakaan toistaiseksi saanut mitään komplikaatiota;veritulppaa tms. - en suosittele
minna+4 kirjoitti:
Mutta kyllähän normaalistikkin arvet vaalenee ajan myötä?Eihän mitkään arvet koskaan jää tuon näköiseksi,miksi nyt jäisi?
Siis oliko sulla aluksi arvet poissa ja sit ne palas puolen vuoden päästä?Sorry,et kyselen.
Pääsitkö julkiseen ruiskutushoitoon? Mitenköhän nopeasti voin mennä hoidattaa uudestaan tuon jalan? Varasin ajan verisuonikirurgille Diacoriin,menen näyttämään kahden vkon päästä jalkaa,ihan siitä ilosta,että haluan että toinen arvioi . Mutta kieltämättä hävettää nyt mennä kalliiseen lekuriin ja selostaa tilanne..Yksityisellä en kyllä voi enää leikata joten toivon saavani lähetteen julkiseen.
Mun elämä on nyt pilalla.Ja arvaa montako vuotta pohdin ja odotin leikkaukseen menoa?! Tuntuu kurjalle ja olo on ihan typerä.Eihän tätä kehtaa kellekkään julkisesti edes kertoa.
Montako vuotta sulla on tuosta leikkauksesta?Koska menit vaahdotushoitoon ,tuon leikkauksen jälkeen?
Toivottavasti sinä olet saanut nyt kivan näköiset jalat.
No,jos ei jotain hyvää,niin onneksi en ole ainakaan toistaiseksi saanut mitään komplikaatiota;veritulppaa tms.Arvet on nyt jo ihan vaaleat, mutta erottuu tietenkin selvästi edelleen. Varsinkin jos jalat on muuten ruskettuneet jne. Arvet on arpia, eli ensin ne ovat punaisia ja siitä sitten vaalenevat ajan myötä. Ja nyt nämä arvet on tosiaan jo ihan vaaleat. Leikkauksesta on nyt noin 7 vuotta ja tänä keväänä menin siis omalla kustannuksella ruiskutushoitoon.
Turhaa rahan tuhlausta lähteä nyt näyttämään toiselle kirurgille leikattua jalkaa. Ainahan lääkärit toisiansa säestää, eli varmaan sun Diacorin lääkäri sanoo että "aijaa jaa suonikohjut on leikattu juu". Niille ei tosiaankaan voi nyt tässä vaiheessa tehdä mitään, joten säästä rahasi ja odottele että paranevat rauhassa. Katsot sitten myöhemmin mikä on lopputulos. Ja tarvitaanko ruiskutuksia tms. Arpia sun kannattaa alkaa heti hoitamaan arpivoiteella tai -teipillä, sen suhteen voi yrittää tehdä jotain etteivät kovasti näkyväksi jäisi.
Tällä hetkellä jalat aika ok, mutta käytän kuitenkin mieluiten housuja tai ainakin sukkahousuja hameen kanssa. - minna+4
en suosittele kirjoitti:
Arvet on nyt jo ihan vaaleat, mutta erottuu tietenkin selvästi edelleen. Varsinkin jos jalat on muuten ruskettuneet jne. Arvet on arpia, eli ensin ne ovat punaisia ja siitä sitten vaalenevat ajan myötä. Ja nyt nämä arvet on tosiaan jo ihan vaaleat. Leikkauksesta on nyt noin 7 vuotta ja tänä keväänä menin siis omalla kustannuksella ruiskutushoitoon.
Turhaa rahan tuhlausta lähteä nyt näyttämään toiselle kirurgille leikattua jalkaa. Ainahan lääkärit toisiansa säestää, eli varmaan sun Diacorin lääkäri sanoo että "aijaa jaa suonikohjut on leikattu juu". Niille ei tosiaankaan voi nyt tässä vaiheessa tehdä mitään, joten säästä rahasi ja odottele että paranevat rauhassa. Katsot sitten myöhemmin mikä on lopputulos. Ja tarvitaanko ruiskutuksia tms. Arpia sun kannattaa alkaa heti hoitamaan arpivoiteella tai -teipillä, sen suhteen voi yrittää tehdä jotain etteivät kovasti näkyväksi jäisi.
Tällä hetkellä jalat aika ok, mutta käytän kuitenkin mieluiten housuja tai ainakin sukkahousuja hameen kanssa.tästä kokemuksesta.Mulla on toisessakin jalassa suonikohjuja,tarkoitukseni on mennä kertomaan tää leikkaus-tarina diacoriin ja samalla yrittää saada vihdoin lähete julkiseen.Kun 2v sitten terkessä pyysin lähetettä,eivät antaaneet.
Luin kust et apteekista voi ostaa jotain silikonia sisältävää arpivoidetta,jota tulisi käyttää ainakin 2kk ajan,jotta tuloksia.Onko tuttu?Taidan kokeilla sitä.
Jos ymmärsin oikein,arpesi kohdat eivät ole muun jalan ihon värisiä tälläkään hetkellä,joten ne erottuvat.
Vielä kysyisin; kuinka paljon jalkasi sitten sai uusia suonikohjua tuon leikkauksen jlkeen ja minkä ajan kuluttua?Siis tuliko niitä enenmmän kuin oli ennen leikkausta?
Oliko ennen leikkausta suonikohjusi millaista "tasoa"?Itselläni aivan älyttömän röpelöisen isot ja muhkuraiset.
Kiitos, että olet jaksanut vastata minulle.Hienoa,että löysin jonkun jolla sama kokemus.Hämmästelen toki,että tuo lekuriasema mainostaa tekevänsä tuhansia leikkauksia eri-ikäisille ja silti mistään en kuule asiakkaan kommentteja.Taitaa kaikkia hävettää siellä käynti. - siiriulpukka
minna+4 kirjoitti:
tästä kokemuksesta.Mulla on toisessakin jalassa suonikohjuja,tarkoitukseni on mennä kertomaan tää leikkaus-tarina diacoriin ja samalla yrittää saada vihdoin lähete julkiseen.Kun 2v sitten terkessä pyysin lähetettä,eivät antaaneet.
Luin kust et apteekista voi ostaa jotain silikonia sisältävää arpivoidetta,jota tulisi käyttää ainakin 2kk ajan,jotta tuloksia.Onko tuttu?Taidan kokeilla sitä.
Jos ymmärsin oikein,arpesi kohdat eivät ole muun jalan ihon värisiä tälläkään hetkellä,joten ne erottuvat.
Vielä kysyisin; kuinka paljon jalkasi sitten sai uusia suonikohjua tuon leikkauksen jlkeen ja minkä ajan kuluttua?Siis tuliko niitä enenmmän kuin oli ennen leikkausta?
Oliko ennen leikkausta suonikohjusi millaista "tasoa"?Itselläni aivan älyttömän röpelöisen isot ja muhkuraiset.
Kiitos, että olet jaksanut vastata minulle.Hienoa,että löysin jonkun jolla sama kokemus.Hämmästelen toki,että tuo lekuriasema mainostaa tekevänsä tuhansia leikkauksia eri-ikäisille ja silti mistään en kuule asiakkaan kommentteja.Taitaa kaikkia hävettää siellä käynti.että voi ei.Mun jalat on pilattu,olen ollut nuija.Mutta sellasta se on.
- Teanti
siiriulpukka kirjoitti:
että voi ei.Mun jalat on pilattu,olen ollut nuija.Mutta sellasta se on.
toinen kokemus.Jalka leikattu paikallispuudutuksella vuosi ja neljä kk sitten. Jalka parani nopeasti, leikkauksen jlkeen ei kuumosta kipua.Arvet parani uskomattoman pieneksi ja näkymättömäksi eli vaaleni,ei jääny kun muutaman mm;n vaaleat kohdat,joista leikkaus suoritettu. Kävin vielä näyttämässä myöhemmin jalkaa toisessa paikassa ja sielläkin lekuri sanoi että ompa nätin näkösesti arvet parantunut. Eli ei ollu valittamista. Eikä ole uusinut muualle koko kohjut. Ehkäpä mulla sitten haitta ei ollut kuin kosmeettinen.Mulla nimittäin ei ollut ennen leikkaustakaan mitään kipua,pigmenttimuutosta tms,ainoa vaiva oli helteellä turvotus ja ikävän näköinen jalka.
- leikaus edessä
Teanti kirjoitti:
toinen kokemus.Jalka leikattu paikallispuudutuksella vuosi ja neljä kk sitten. Jalka parani nopeasti, leikkauksen jlkeen ei kuumosta kipua.Arvet parani uskomattoman pieneksi ja näkymättömäksi eli vaaleni,ei jääny kun muutaman mm;n vaaleat kohdat,joista leikkaus suoritettu. Kävin vielä näyttämässä myöhemmin jalkaa toisessa paikassa ja sielläkin lekuri sanoi että ompa nätin näkösesti arvet parantunut. Eli ei ollu valittamista. Eikä ole uusinut muualle koko kohjut. Ehkäpä mulla sitten haitta ei ollut kuin kosmeettinen.Mulla nimittäin ei ollut ennen leikkaustakaan mitään kipua,pigmenttimuutosta tms,ainoa vaiva oli helteellä turvotus ja ikävän näköinen jalka.
haluaisin kuulla lisää kokemuksia ko.paikasta?
- kiinnostaa???
leikaus edessä kirjoitti:
muka ole tuolla käynyt?Vaikka mainostavat tekevänsä tuhansia luomi-suonikoju ym leikkauksia.
- arpinen
minna+4 kirjoitti:
tästä kokemuksesta.Mulla on toisessakin jalassa suonikohjuja,tarkoitukseni on mennä kertomaan tää leikkaus-tarina diacoriin ja samalla yrittää saada vihdoin lähete julkiseen.Kun 2v sitten terkessä pyysin lähetettä,eivät antaaneet.
Kiitos, että olet jaksanut vastata minulle.Hienoa,että löysin jonkun jolla sama kokemus.Hämmästelen toki,että tuo lekuriasema mainostaa tekevänsä tuhansia leikkauksia eri-ikäisille ja silti mistään en kuule asiakkaan kommentteja.Taitaa kaikkia hävettää siellä käynti.Kokeile kelo-cote voide tai cica-trix voidetta.Netti kaupasta saa ainakin toista,ja jos api on punainen pitkään tai väärän värinen kun oma iho niin pyydä lääkäriltä reseptillä saatava valkaisuvoidetta.
Myös kannattaa pitää silmällä keloideja ja epänormaaleja arven muodostumia.
myös silikoni- tai sinkkipitoinen haavateippi voi auttaa,sitä pidetään n.2kk yötäpäivää haavan päällä tämä estää arven paksuuntumisen ja liika kasvun. - ap
arpinen kirjoitti:
Kokeile kelo-cote voide tai cica-trix voidetta.Netti kaupasta saa ainakin toista,ja jos api on punainen pitkään tai väärän värinen kun oma iho niin pyydä lääkäriltä reseptillä saatava valkaisuvoidetta.
myös silikoni- tai sinkkipitoinen haavateippi voi auttaa,sitä pidetään n.2kk yötäpäivää haavan päällä tämä estää arven paksuuntumisen ja liika kasvun.arpi pitäs olla ok eli lopputulos näkyvissä?Siis minkä ajan kuluttua leikkauksesta rupean arvioimaan?Mitä tarkoittaa epänormaaleja arven muodostumia?
- ............
ap kirjoitti:
arpi pitäs olla ok eli lopputulos näkyvissä?Siis minkä ajan kuluttua leikkauksesta rupean arvioimaan?Mitä tarkoittaa epänormaaleja arven muodostumia?
http://www.google.com/url?q=http://www.ebm-guidelines.com/terveysportti/Dlehti2.tunnista?a=Y&t=H&fname=D50442.htm&ei=699eSsCPHofJ-Qa-raXnAQ&sa=X&oi=spellmeleon_result&resnum=2&ct=result&usg=AFQjCNGe1d83Par0_LzPX7d_bUdq-ZuNPg
Katsos tuolta löytyy jotain tieto ainakin epänormaaleista ja keloidi arvista jne... - hyvälääk
leikaus edessä kirjoitti:
Kyseessä on laillinen ja pitkän kokemuksen omaava lääkäri. Osaa hommansa. Kehotan noudattamaan hoitoohjeita tarkoin......
- et3
arpinen kirjoitti:
Kokeile kelo-cote voide tai cica-trix voidetta.Netti kaupasta saa ainakin toista,ja jos api on punainen pitkään tai väärän värinen kun oma iho niin pyydä lääkäriltä reseptillä saatava valkaisuvoidetta.
myös silikoni- tai sinkkipitoinen haavateippi voi auttaa,sitä pidetään n.2kk yötäpäivää haavan päällä tämä estää arven paksuuntumisen ja liika kasvun.juu mee rahojas tuhlaa nettikauppaan.
- "silmäluomileikkaus"
No olihan tämä leikkaava lääkäri aika omituinen, ei puhunut mitään ja tuli mieleen, että olinko nyt oikeassa paikassa ! Kun ei ole kokemusta niin on aika hankala verrata muihin. Loppu tulos kuitenkin luomileikkauksessa on OK.
- ccccccuu
Keskitty nääs työhön eikä höpinöihin :)
- onnistunut1
Hyvä paikka. Ei muuta.
- luomet pilattu
kokemuksesta voin sanoa,ei missään nimessä kannata käyttää lääkäriasemaa
- pila2
luomileikkaus tehtiin ja tulos todella huono
vaatii korjaus leikkauksen.silmäluomet aivan erillaiset.
arvetkin eri kohdissa.Harjoittelijan työtä sanoi asiantuntia.
En missään nimessä suosittele.Ja palvelu kun kävin siellä
näyttämässä luomiani oli todella järkyttävä,näyttivät ovea!
Kun sanoin että teen valituksen potilas vakuutukseen.- Anonyymi
luomet loppu elämänpilalla edes muuallaei haluttu yrittääkorjaus leikkausta.
- Armas33
Monet valittaneet epäasiallista palvelua. En usko että viisi eri ihmistä haluaisi valittaa ja haukkua lääkäriä haukkumisen ilosta.
Jätin sitten menemättä, tuskin paljon menetin.
Lisäksi lääkärin ammatinharjoittamisoikeutta on rajoitettu, tieto löytyy Valviran sivuilta en tiedä mitä on tehnyt, sählännyt hoidoissa, kirjoitellut lääkkeitä nisteille heppoisin perustein vai mitä mutta ei lääkärin oikeuksia helposti ilman syytä rajoiteta.- Anonyymi
Ettei vain olisi nämä naamaansa tyytymättömät katkeroituneet silmäluomileikkaus potilaat, jotka luulevat näiden operaatioiden muuttavan heidän elämänsä, ja sitten kun sitä ei tapahdukkaan, aletaan keksimään tarinoita ja mustamaalaamaan asiaan täysin syytöntä ja erittäin pätevää lääkäriä. Se ei varmaankaan vaadi kuin muutaman perättömän ilmiannon jonkin em. tapauksen toimesta ja lääkärin ammatinharjoittamista jo rajoitetaan ja pilataan samalla erinomaisen lääkärin maine.
- Anonyymi
Nämä nyt tulleet useat hehkutukset lääkärin pätevyydestä alkaa haiskahtamaan omakehulta. Olisiko asiakaskunta pienentynyt liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vain olisi nämä naamaansa tyytymättömät katkeroituneet silmäluomileikkaus potilaat, jotka luulevat näiden operaatioiden muuttavan heidän elämänsä, ja sitten kun sitä ei tapahdukkaan, aletaan keksimään tarinoita ja mustamaalaamaan asiaan täysin syytöntä ja erittäin pätevää lääkäriä. Se ei varmaankaan vaadi kuin muutaman perättömän ilmiannon jonkin em. tapauksen toimesta ja lääkärin ammatinharjoittamista jo rajoitetaan ja pilataan samalla erinomaisen lääkärin maine.
henkilö kunnan laittama tuo edellinen viesti ja todellanåkin on!
- luomileikkaus
Ihan asiallinen hyvä kohtelu.ylä-luomileikkaus vast edes.Toki jos rempaa jostain,menen. Suosittelen paikkaa.
- Epäilyttää_vahvasti
Joko paikka on parantanut toimintaansa ja/tai lääkärit vaihtuneet tai sitten edellä oleva viesti on mainos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374