Kuka muu kuin sheriffi pystyy siirtämään ketjusta toiseen, jonkun osan puheenvuoroista?
Näin on tehty siinä, missä lauon,että minulle riittää!
Ei tuo ole minusta oikein,varsinkaan kun se ei sopinut
ollenkaan siihen yhteyteen.
Ryhtyykö tällä Suomi 24 palstalla OinasN leikkimään osallistujien
kommenteilla?
Vai joku muu?
Leikkikö Sheriffi?
49
397
Vastaukset
- pilvi*
nyt löytyi jo kolmas ketju,mihin se
on joku sijoittanut!
Alkaa olla mielivaltaista...hyväksikäyttöä.- *Kukkahame*
Täällähän on ollut sietämätön keskustelutilanne, varmasti olet huomannut, jospa se siitä katsotaan.
Tätä ei kestä enää kauan, uskon niin - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Täällähän on ollut sietämätön keskustelutilanne, varmasti olet huomannut, jospa se siitä katsotaan.
Tätä ei kestä enää kauan, uskon niinmikähän nyt on niin vilkasta,ehkä tuo säänmuutos? Kasvillisuus kyllä pitää tästä,elpyvät helteen jälkeen ja kukkaset ei lakastu niin nopeasti:)
Kun ei pohjoisessa tulisi hallaöitä,harsoja vaan perunan suojaksi tai sanomalehtiä.
Toivotaan,että taas vakiintuu,niin säät kuin muukin levottomuus. - sen aloittaa
pilvi* kirjoitti:
mikähän nyt on niin vilkasta,ehkä tuo säänmuutos? Kasvillisuus kyllä pitää tästä,elpyvät helteen jälkeen ja kukkaset ei lakastu niin nopeasti:)
Kun ei pohjoisessa tulisi hallaöitä,harsoja vaan perunan suojaksi tai sanomalehtiä.
Toivotaan,että taas vakiintuu,niin säät kuin muukin levottomuus.itsestään, sen rauhoittumisen.
- *Kukkahame*
pilvi* kirjoitti:
mikähän nyt on niin vilkasta,ehkä tuo säänmuutos? Kasvillisuus kyllä pitää tästä,elpyvät helteen jälkeen ja kukkaset ei lakastu niin nopeasti:)
Toivotaan,että taas vakiintuu,niin säät kuin muukin levottomuus.suomalaiset varhaisperunat enkä mene kehumaan.
Pitänee hakea suoraan viljelijältä, jospa sitten onnistuisi.
Näistä ei kuorikaan kunnolla lähtenyt vihannesharjalla, eikä kuorimakintaalla, tietty jo viikolla nostettu maasta. - pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
suomalaiset varhaisperunat enkä mene kehumaan.
Pitänee hakea suoraan viljelijältä, jospa sitten onnistuisi.
Näistä ei kuorikaan kunnolla lähtenyt vihannesharjalla, eikä kuorimakintaalla, tietty jo viikolla nostettu maasta.seisomaan ja tukkuportaassa ennen sitä,torilla on tuoreempia ainakin Myyrmäen torilla.
On se pieni pettymyt,kun tietää miten hyviä ne tuoreena on.
Sellaiset perunanpesu kintaat unohtui ostaa viimeksi käydessä.Nuorimmaiseni käytteli niitä saarella Juhannuksena,melkein ämpärillisen putsas kuorista kännyillään,tuli siihen isosiskokin apuun,ja minä perkasin 8 rasvasilliä pikkuruodoista,ja harmittelin kun olin leikannut kynnet ennen lähtöä.
Vaan valmista tuli,ja kaikki meni 3-4 päivän aikana.---Nyt tuli nälkä:D hei vaan... - kauan viivy
pilvi* kirjoitti:
seisomaan ja tukkuportaassa ennen sitä,torilla on tuoreempia ainakin Myyrmäen torilla.
Sellaiset perunanpesu kintaat unohtui ostaa viimeksi käydessä.Nuorimmaiseni käytteli niitä saarella Juhannuksena,melkein ämpärillisen putsas kuorista kännyillään,tuli siihen isosiskokin apuun,ja minä perkasin 8 rasvasilliä pikkuruodoista,ja harmittelin kun olin leikannut kynnet ennen lähtöä.
Vaan valmista tuli,ja kaikki meni 3-4 päivän aikana.---Nyt tuli nälkä:D hei vaan...syömässä. D
- niinkun
taas kahvipirtti on täski huomautukses mukana. Mikäs tää arkiminän sävel onka kun seain soi suojatteineen. Höppänöit on näköjään muualkii sävetämäs.
- illan
sen aloittaa kirjoitti:
itsestään, sen rauhoittumisen.
parhaasta neuvosta,kiitollisuudella.
- Yleisesti kirjoitettuna
niinkun kirjoitti:
taas kahvipirtti on täski huomautukses mukana. Mikäs tää arkiminän sävel onka kun seain soi suojatteineen. Höppänöit on näköjään muualkii sävetämäs.
Olen minäkin lukenut,, pirttiläiset pörrää humalassa täällä ilman rekattua.
- Rivinväli
Pitikö tulkita kielteiseksi toivomus, ettei toinen viivy kauan syömässä?
Entä jos kehottaja toivoikin, että saa jatkaa jutustelua? - Tähdykkä
pilvi* kirjoitti:
seisomaan ja tukkuportaassa ennen sitä,torilla on tuoreempia ainakin Myyrmäen torilla.
Vaan valmista tuli,ja kaikki meni 3-4 päivän aikana.---Nyt tuli nälkä:D hei vaan...Kysyisin sinulta Pilvi mitkä on perunanpesukintaat?
En ole koskaan kuullutkaan ja tänäänkin taistelin
perunoitten pesun kan ssa kun tuli vieraita ja piti pestä enemmän
mistähän niitä mahtaa saada, kiitos vinkistä ja hyvää
viikon alkua. - ArkiMinä
Rivinväli kirjoitti:
Pitikö tulkita kielteiseksi toivomus, ettei toinen viivy kauan syömässä?
Entä jos kehottaja toivoikin, että saa jatkaa jutustelua?Tuota kääntelyä harrastetaan, mutta tehkää niin kuin haluatte,
kyllä sen itsekin tiedät mitä tarkoitit - pilvi*
Tähdykkä kirjoitti:
Kysyisin sinulta Pilvi mitkä on perunanpesukintaat?
viikon alkua.on mainostanut niitä,mutta uskon,että tavaratalojen marketeissa niitä on,kun ajankohta on juuri.
Ne ovat joustavaa ainetta,sormikkaat,jotka sanoisinko karheat kuin lehmän kieli tai karhun.Tiedäthän ne vihreät karheat apurit. Oikean karhun kieltä tuskin koskaan pääsen koittamaan.
Samoin kiitos. PS Karhunkieli on myös tehokas siinä,mutta tyttöjen sormet pyöritteli
hauskasti perunan poikineen:) Siinä kun
tulee sitä pintaa enemmän,kun kaikki kymmenen pannaan töihin. - tarkoitat?
pilvi* kirjoitti:
on mainostanut niitä,mutta uskon,että tavaratalojen marketeissa niitä on,kun ajankohta on juuri.
Ne ovat joustavaa ainetta,sormikkaat,jotka sanoisinko karheat kuin lehmän kieli tai karhun.Tiedäthän ne vihreät karheat apurit. Oikean karhun kieltä tuskin koskaan pääsen koittamaan.
Samoin kiitos. PS Karhunkieli on myös tehokas siinä,mutta tyttöjen sormet pyöritteli
hauskasti perunan poikineen:) Siinä kun
tulee sitä pintaa enemmän,kun kaikki kymmenen pannaan töihin.luulisin niin
- *Kukkahame*
tarkoitat? kirjoitti:
luulisin niin
niitä on marketeissa yleensä on mustat ja teksti 'peruna, ja 'potato' tekstillä.
- pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
niitä on marketeissa yleensä on mustat ja teksti 'peruna, ja 'potato' tekstillä.
tutumpi tuo Carl Larsson kuin Clas Ohlsson,hyvä valikoima miehellä.Hyvä esimerkki self made ihmisestä,paljon kaikenlaista nippeliä ja tarpeellista mökkielämässäkin.
Hyvin oivaltanut,millä piti aikanaan kustannukset aisoissa, ja alkoi menestyä menestymistään. - niitä
Tähdykkä kirjoitti:
Kysyisin sinulta Pilvi mitkä on perunanpesukintaat?
viikon alkua.perunan pesuhanskoja, ainakin Tokmanni ja Vapaa Valinta niitä myyvät
Sillä vähäisellä ripauksella, mitä uumoilen tietoketekniikasta, pidän mahdottomana sheriffien osuutta viestien sijoittumisessa.
Sekunnin murto-osassa viesti vaan sijoittuu johonkin palstan kohtaan. Onhan tuolla jossain se palvelunumero, johon soittamalla asia selvitetään.
Vaikka ärsytyskynnykseni näihin tekniikan oikkuihin on matala, nämä viestien sijoittumiset kuittaan tyyliin; 'kunhan ovat hänessä'.
Mut ei sii mitää. Epäkohdista pitääkin kirjoittaa.
Ennen ' palstauudistusta' kesken viestin saattoi googlettaa viestiin eksaktimpaa pohjaa. Nyt aloitettu viestikin on pois jos googleen välillä kurkkaa.
Tämä on mielestäni tökerö virhe palvelimen tarjoajalta.- pilvi*
Juuri se viesti kun oli melkoinen laukaisu,huvittavaahan se on tietenkin,vaan ei tuo ole eka kerta,joku pystyy tuon tekemään, ja tahallista se on.
Mutta en minä viitsi lähteä raportoimaan edelleen,yhtä hevon peppua:D Siit ei tuu ku puppua! - temppuilua
pilvi* kirjoitti:
Juuri se viesti kun oli melkoinen laukaisu,huvittavaahan se on tietenkin,vaan ei tuo ole eka kerta,joku pystyy tuon tekemään, ja tahallista se on.
Mutta en minä viitsi lähteä raportoimaan edelleen,yhtä hevon peppua:D Siit ei tuu ku puppua!Ei ole mikään temppu kopioida tekstiä ja liittää se uuteen paikkaan. Kuka tahansa voi kirjoittaa nimimerkiksi rekkaamattoman nikin. Ja sillä siisti!
- pilvi*
temppuilua kirjoitti:
Ei ole mikään temppu kopioida tekstiä ja liittää se uuteen paikkaan. Kuka tahansa voi kirjoittaa nimimerkiksi rekkaamattoman nikin. Ja sillä siisti!
Mutta on se kuitenkin omavaltaista toimintaa!
- Moraali*
pilvi* kirjoitti:
Mutta on se kuitenkin omavaltaista toimintaa!
on usein täysin hukassa tällä palstalla. Ei ikinä uskoisi tätä 7-kymppisten kirjoitteluareenaksi.
- tavat
Moraali* kirjoitti:
on usein täysin hukassa tällä palstalla. Ei ikinä uskoisi tätä 7-kymppisten kirjoitteluareenaksi.
riittäisivät, ei tämä sentään mikään taivaan esikartano ole.
- pilvi*
tavat kirjoitti:
riittäisivät, ei tämä sentään mikään taivaan esikartano ole.
ei voi kuin näin runon ja sadun ihanana iltana siteerata Eino Leinoa:
Te ihmiset toistanne ymmärtäkää,
niin kaunis, niin kaunis on maa. - pikki ..
pilvi* kirjoitti:
ei voi kuin näin runon ja sadun ihanana iltana siteerata Eino Leinoa:
Te ihmiset toistanne ymmärtäkää,
niin kaunis, niin kaunis on maa.riikkinen lisää:
Tääll' on toki tilaa kaikillen.
On ketoja auran kääntää,
on lehtoja laulella neitojen
ja saloja sulhojen vääntää.
ja omahyväistäkin nostaa ihmeteltäväksi ruma töräyttämisensä ja sitten olla vielä ihmettelevinään sen siirtymistä toisiinkin paikkoihin.Kukahan edes viitsisisi sellaiseen vaivautua eikä täällä ihmeitä tapahtune.
"Kaunosieluna" taisit menettää uskottavuuttasi roimasti.Paneepa epäilemään yhä enemmän,mitä kaikkea soopaa voit noilla lukuisilla "nikeilläsi" kirjoittaa.
Alunperin teit itsesi feikiksi,siitä leimasta et pääse.
Huvittavana,no sanoisinpa vaikka satiirina,pidän Leinon runon siteeraamista tuolla toisessa ketjussa;
"tääl on toki tilaa kaikille",.....heh,ahtaaksi tulee sinun seurassasi.- pilvi*
Onko huono aamu?----Sinä ammut nyt taas! pahasti ohi!
Tuo mainostamasi impulsiivisuus alkaa olla rasite,---mieti nyt vähän mitä kirjoitat ! pilvi* kirjoitti:
Onko huono aamu?----Sinä ammut nyt taas! pahasti ohi!
Tuo mainostamasi impulsiivisuus alkaa olla rasite,---mieti nyt vähän mitä kirjoitat !mielialat vaihtelevat.
Pepuksi en kuitenkaan omaa enkä minitsemasi karhun takapuolta sanoisi,kyllä sanonta kuuluu suomalaisittain;...kuin perseeseen ammuttu...
Siinä tilassa en taida vielä olla,että minua ampumaan tarvitsisi ryhtyä.- pilvi*l
susmorsian kirjoitti:
mielialat vaihtelevat.
Pepuksi en kuitenkaan omaa enkä minitsemasi karhun takapuolta sanoisi,kyllä sanonta kuuluu suomalaisittain;...kuin perseeseen ammuttu...
Siinä tilassa en taida vielä olla,että minua ampumaan tarvitsisi ryhtyä.Näinhän se on,olen ajatellut,ettei ihan kaikkeen kannata ottaa kantaa,näinkin suurella forumilla ettei alkais ihan epäluuloiseksi kanssaihmisiään kohtaan.
Kaikki hyvin Sus, jatketaan kaunista kesäaamua! t.pilvi* - sama*
pilvi*l kirjoitti:
Näinhän se on,olen ajatellut,ettei ihan kaikkeen kannata ottaa kantaa,näinkin suurella forumilla ettei alkais ihan epäluuloiseksi kanssaihmisiään kohtaan.
Kaikki hyvin Sus, jatketaan kaunista kesäaamua! t.pilvi*Terveisin...pilvi*
sama* kirjoitti:
Terveisin...pilvi*
kyllä on hauska ketju,luin justiinsa läpi.
Perunat ja potut....peput ja perseet ja jokunen karhukii siel välissä.
Eloisaa päivänjatkoo!
tervehtii sus- mitä paskaa
susmorsian kirjoitti:
Eloisaa päivänjatkoo!
tervehtii suspuhuu kunhan on kita levällään joka käänteessä!
susmorsian kirjoitti:
Eloisaa päivänjatkoo!
tervehtii susLeinon Hymyilevästä Apollosta vielä pari säkeistöä:
"Nyt tulkaa te murheet ja vastukset,
niin saatte te vasten suuta!
Nyt raudasta mulla on jänteret,
nyt luuni on yhtä luuta.
Kas,Apolloa,joka hymyilee,
sitä voita ei Olympo jumalineen,
ei Tartarus,Pluto ei Poseidon.
Hymyn voima on voittamaton.
Meri pauhaa,ukkonen jylisee,
Apollo saapuu ja hymyy.
Ja katso! Ukkonen vaikenee,
tuul´laantuu,lainehet lymyy.
Hän hymyllä maailman hallitsee,
hän laululla valtansa vallitsee,
ja laulunsa korkea,lempeä on.
Lemmen voima on voittamaton."- pilveä.
mitä paskaa kirjoitti:
puhuu kunhan on kita levällään joka käänteessä!
Oi aikoja, oi tapoja.
Pieni tauko palstalta olis varmaan paikallaan.
Sinulla tuntuu olevan pipo tiukalla, kuten sanotaan.
Lähtö ja paluu samalla viikolla, olikohan liian äkkinäinen käännös, vaikka, pilvethän ovat uhkaavia käänteissään. - mennyt lopullisesti
susmorsian kirjoitti:
Eloisaa päivänjatkoo!
tervehtii sussusin jutttuihin, olisit varmaan rehellisilläkin konsteilla voinut päteä täällä.
- pilvi*
Ei ole minun siteeraama osa Leinon runosta! Sadun runoketjuun kirjoitin ainoastaan.
- pilvi*
pilvi* kirjoitti:
Ei ole minun siteeraama osa Leinon runosta! Sadun runoketjuun kirjoitin ainoastaan.
Ramoona1 Runon ja sadun ketjuun.
pilvi* kirjoitti:
Ramoona1 Runon ja sadun ketjuun.
pääassii,jotta on...heh. Uskaltaako tässä ennää nauraa,yks immeine jo suuttunt on.
Pittäähän tässä jo ryppyjenki takia suupieliään ylöspäin.
Muuten....tuo hällä,mikäs se olikaan tai onkaan,täällä meillä on sellanen tanssiravintola kuin Hälläpyörä.- Leinon
kauniin runo ote ei kelpaa, sentään eilen oli hänen syntymäpäivänsä.
Minä sen tänne eilen menin tyhmyyksissäni laittamaan, pyydän nöyrimmästi anteeksi!
Lupaan, ei toistu koskaan.
-ohijuoksija-
Ja kovaa. - onhan niitä
Leinon kirjoitti:
Minä sen tänne eilen menin tyhmyyksissäni laittamaan, pyydän nöyrimmästi anteeksi!
-ohijuoksija-
Ja kovaa.ainakin Ramonan ketjussa.
Leinon kirjoitti:
-ohijuoksija-
Ja kovaa.tässä yksi esimerkki väärinymmärryksestä.
Minä toki pyydän anteeksi,jos olen aiheuttanut sen.
Niin paljon "läpiä päähäni" puhun.
No,en selittele sen enempää.tuntematon pölvästi haastaa toisille tuntemattomille,se siitä.
Selvennykseks; minä olen se pölvästi.
Päivänokosilta heräsin,joten olen entistä pölvästimpi.susmorsian kirjoitti:
tässä yksi esimerkki väärinymmärryksestä.
No,en selittele sen enempää.tuntematon pölvästi haastaa toisille tuntemattomille,se siitä.
Päivänokosilta heräsin,joten olen entistä pölvästimpi.mitä saanoo tästä pölvästi-sanasta,no = riemuidiootti.
Sehän soppii hyvin.
Hauska on näköjään liettuaksikin; kaimo jurgis vai oisko kaimo iurgis...- pilvi*
susmorsian kirjoitti:
mitä saanoo tästä pölvästi-sanasta,no = riemuidiootti.
Sehän soppii hyvin.
Hauska on näköjään liettuaksikin; kaimo jurgis vai oisko kaimo iurgis...Vilkaisin koneelle,ja täällähän sitä tapahtuu...piti leikkaamani raparperin kukintoja kun kaikki kasvaa yli pääni,niin vettä tulee taivaalta,enkä ala sadevaatteilla hommiin:D
Pääsinpä siitäkin vähäks aikaa,ja keitän iltapäiväkoffeet.Tuliko nyt hienosti Sus? - mitään,
susmorsian kirjoitti:
tässä yksi esimerkki väärinymmärryksestä.
Päivänokosilta heräsin,joten olen entistä pölvästimpi.kyllähän täällä helposti voi väärinkäsittää.
Minäkään en ole enää aikoihin käyttänyt rekisteröityä nimimerkkiäni, enkä mitään kertanikkiäkään.
Eilen oli minulla kovasti Leino mielessäni, hän kun sattuu olemaan yksi suosikeistani, kirjallisuuden alueella.
Sinulla taitaa olla hallussasi moni kieli, sen mitä olen täällä lueskellut. Se on mahtavaa pääomaa, jonka vain itse voi hankkia, sitä ei muut voi antaa. pilvi* kirjoitti:
Vilkaisin koneelle,ja täällähän sitä tapahtuu...piti leikkaamani raparperin kukintoja kun kaikki kasvaa yli pääni,niin vettä tulee taivaalta,enkä ala sadevaatteilla hommiin:D
Pääsinpä siitäkin vähäks aikaa,ja keitän iltapäiväkoffeet.Tuliko nyt hienosti Sus?opastelen,ettet hukkaan lapsonen,suenkuoppiin puttois.
Kyllä mie kadehdin kun siulla niin paljon puuhaa,miullahan ei näitä mielihommiani ennää,viljelyksiini eikä ommaa mökkiä.
Toisaalta en,ihme kyllä, oo surullinen sen kummemmin,se on täysillä aikoinaan elettyä aikaa,sen oli aika mennä.
Mutta kun niin energinen oon edelleen,tarvitsisin ihan ruumiillista työtä edelleen.
Ja kun ei oo,niin tuun kiukuttelemaan tänne nettiin.- kielitaito.
mitään, kirjoitti:
kyllähän täällä helposti voi väärinkäsittää.
Minäkään en ole enää aikoihin käyttänyt rekisteröityä nimimerkkiäni, enkä mitään kertanikkiäkään.
Eilen oli minulla kovasti Leino mielessäni, hän kun sattuu olemaan yksi suosikeistani, kirjallisuuden alueella.
Sinulla taitaa olla hallussasi moni kieli, sen mitä olen täällä lueskellut. Se on mahtavaa pääomaa, jonka vain itse voi hankkia, sitä ei muut voi antaa.sekä ulkomaan kielien että Suomen kielen hieno käyttö , ihailuni susmorsiammelle. Ja kirjallisuutta tunnet niin että huimaa heikompaa.
- pilvi*
susmorsian kirjoitti:
opastelen,ettet hukkaan lapsonen,suenkuoppiin puttois.
Kyllä mie kadehdin kun siulla niin paljon puuhaa,miullahan ei näitä mielihommiani ennää,viljelyksiini eikä ommaa mökkiä.
Toisaalta en,ihme kyllä, oo surullinen sen kummemmin,se on täysillä aikoinaan elettyä aikaa,sen oli aika mennä.
Mutta kun niin energinen oon edelleen,tarvitsisin ihan ruumiillista työtä edelleen.
Ja kun ei oo,niin tuun kiukuttelemaan tänne nettiin.Mutta valitse nyt vaikka patjan tamppaus,niin et tule kiukuissas puhumaan olemattomia.
Tai ala maalaamaan! Ens kerralla en vastaa jos aiot toistaa tän, kerta kerran jälkeen.
Punkt o slut. Och god natt:) sano tää äitee... - haastat
pilvi* kirjoitti:
Mutta valitse nyt vaikka patjan tamppaus,niin et tule kiukuissas puhumaan olemattomia.
Tai ala maalaamaan! Ens kerralla en vastaa jos aiot toistaa tän, kerta kerran jälkeen.
Punkt o slut. Och god natt:) sano tää äitee...ulkomaisii kielii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252593
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361141Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25961Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270931- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825