Vuokrataan majoitustilaa 15 km Lappeenrannasta, päätien varrella ja rannan äärellä, lemmikit ja matkailuvaunut tervetulleita!
Vuokraamme peruskalustettua (petipaikat 1-4:lle henkilölle, keittiö, sähkösauna, radio) v. 1975 valmistunutta omakotitaloa kesäviikonlopuiksi pariskunnille, perheille ja kaveruksille. Oma ranta, laituri, soutuvene ja mato-onki-mahdollisuus, lemmikit tervetulleita.
Talo sijaitsee päätien varrella, matkaa lähikauppaan, apteekkiin, postiin ja pankkiin on 800 m. Päivittäin kulkee monta linja-autoa Lappeenrantaan (20 min. bussimatka).
Rannalla olevan omakotitalon lisäksi meillä olisi MYÖS vuokrata seuraavanlaista kokonaisuutta, sijainti edellä mainitun vieressä:
Rantasauna tupa kahdelle henkilölle sekä kolmelle hengelle aitta Taipalsaarella. (yht. 5 henk.)
Saunatuvassa levitettävä sohva, takka, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin ja radio.
Aitassa levitettävä sohva, sänky ja sähköt.
Pihapiirissä grillikatos ja ulkohuussi. Myös soutuvene onkineen.
Sori jos oli sekavasti selostettu, lyhyesti siis: samassa pihapiirissä ranta, sauna ja saunatupa griliikatos, aitta ja peruskalustettu (=vaatimattomasti) omakotitalo sähköineen.
Voit vuokrata sekä om.talon, aitan että saunatuvan, tai vain yhden niistä.
Soittele tai lähetä vaikka sähköpostia niin jutellaan lisää jos kiinnostuit :)
0503089885/ [email protected]
Oona Räisänen
HELMI Etelä-Karjalassa!
neitivainen
2
413
Vastaukset
- tiedustelisin
hei.
vuokraatteko vaan viikonlopuiksi?
voiko saunamökin vuokrata yksinään viikoksi ja mikä olisi hinta?- neitivainen
Hei
saunaa ja sen tupaa vuokraamme viikonlopuiksi/muutamaksi päiväksi viikolla, emme kokonaiseksi viikoksi sillä myös itse käymme siellä.
Hintahaarukkaa voimme sopia sähköpostitse/puhelimitse =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161