Näin tulevaa jahti kautta ajatellen niin mitä teette pienpetojen nahoilla. Myyttekö vai jätättekö saaliin vain
metsään?
ketun ja minkin
5
1219
Vastaukset
- ole melko
yleinen tapa että näistä maksetaan tapporaha,
ota selville kenen vastuulla se on niin viet raadon
nähtäville jolloin kyseinen henkilö lyö raadolta
käpälän poikki ja maksaa tapporahan, käpälä
poikki sen vuoksi ettei voi samalla ruholla rahastaa
uudelleen.
nahoittaa voi jos viitsii mutta ei varmasti lyö
rahallisesti leiville.
näin ainakin meilläpäin.- luolametsästäjä
missä nykyään maksetaan tapporahaa pienpedoista?ei ainakaan keski-suomessa
- Tadzio de Santis
luolametsästäjä kirjoitti:
missä nykyään maksetaan tapporahaa pienpedoista?ei ainakaan keski-suomessa
Supista maksoivat viime talvena 20 euroa päältä. Siinä on itselle kaksinkertainen hyöty, tienaa viikonlopussa mukavan lisätilin ja lintukanta voi hieman paremmin seuraavaa kautta ajatellen.
- mitään
Ei meillä myös mitään makseta, raato heitetään haaskaksi
et seuraavat syövät. - kooohooo
Aloittevalle metsästäjälle ensimminen ohje: Älä jätä saalista metsään. Koskaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054154Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572358Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61103- 66844
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118813- 21813
- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50769- 62768