noniin, elikkäs homman nimi on seuraava. Torrent valittaa ettei määritettyä polkua löydy. Tarkistin homman ja .torrent-tiedostot ovat juuri siellä minne ne tallensin. Asensin ohjelman uudestaan mutta mitään vaikutusta ei tällä ollut. Onko kellään muulla kokemusta tällaisesta ongelmasta?
Utorrent vikaa, auttakaa nyt perkele.
13
5451
Vastaukset
- sorkka#2
...jos mahdollista nii voisitteko vastata suoraan @? Osoitehan on [email protected]
- Anonyymi
Ei voi vastata suoraan.
- siis lataako
siis lataako sä netistä' torrent tiedostoa?
Torrent valittaa ettei määritettyä polkua löydy.
Mulla toi tarkoittaa yleensä' sitä että se torrentti mitä oon ollut lataamassa netistä onko poistettu.
Täsmennä nyt vielä, että lataako netistä vai jaatko itse tiedostoa koneelta nettiin? - jepjepjeps
määritä asetuksista uudelleen valmiit ja keskeneräiset kansiot.
- Anonyymi
Mitee siä lattaillet?
- Jee!
Minulla oli sama ongelma ja tuo kansioiden uudelleen määrittäminen auttoi, kiitoksia! :)
- onneksilöytyihelpost
Minullakin näyttäisi tuo uudelleen määrittäminen auttaneen :) Kiitos !
- qefwwf
Voisiko joku selittää tyhmälle, että kuinka ne kansiot pitäisi määritellä? Ei ainakaan mulla toiminu, eli ilmeisesti tein jotain väärin?
- Anonyymi
määritettyä polkua ei löydy. sitten laitoin ruksit ruutuun siinä kansiot osiosa eikä lataa vieläkään?? mitä tehdä??
- Anonyymi
Älä ikinä wareta windowsilla. windows vakoilu on haitallista.
- Anonyymi
Tyhmälle warettajalle tiedoksi ettei torrent-lataaminen ole sama asia kuin warettaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmälle warettajalle tiedoksi ettei torrent-lataaminen ole sama asia kuin warettaminen.
Mihtee sie lattaat sillä?
- Anonyymi
Lopeta warettaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994260Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743561065- 1861012
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64816
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10797Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796