Runo ihanalle naiselle

On hän nainen punatukkainen
kaunis ja niin ihanainen
tahdon monesti Sinua silittää
vieressäni tyytyväisenä pitää

Sinut nyt kauttaaltaan hieron
kauniita sanoja paljon kerron
paljon sun vuoksesi teen
en muualle enää mee

Saat minut iloitsemaan
tulen Sinua suutelemaan
kun me päästään tapaamaan
ja yhdessä romanttisesti ollaan

Olen nyt kovasti ihastunut
kun Sinun lähelläsi olla saanut
oi toivon että kestäis tää
eikä murtuis kuin heikko jää

Nyt tänne oottamaan jään
uudestaan kun sua nään
voin Sinulle nyt hyvää antaa
käsikkäin kävellen kohti rantaa

9

12341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zakus

      Mä en mahda sille mitään, mutta tässä on niin kova draivi päällä että jokainen punapää ahtaalla Suomenniemellä säntäilee buduääreissään hankkimassa pullotolkulla lisää hierontaöljyjä toinen toistaan hulluna tönien (galna dagar).

      Kuka tapaamasi nainen onkin niin hänellä on käynyt flaksi.

      Pieni anekdootti:

      Eräs ystävättäreni seukkasi pitkään kundin kanssa joka - yllätys yllätys - oli urheiluhieroja. Kaveri oli todella hauska heppu, juttua ja kokemuksia (juoruja) riitti solkenaan jankkaamatta yhtä aihetta ja samaa ja aihetta yhtä ja samaa... blaa. Jossain illan varrella hän tupsahti työasioihin ja esitelmöi näytösluonteisesti miten pitkät selkälihakset laukaistaan nutturapään kireästä pääjännityksestä.

      Tämän jälkeen emme enää olleet enää niin läheisiä ystäviä hänen partnerinsa kanssa, ehkä siksi, että makasin käsittelyn jälkeen puolittain pöydällä ja silmäni pyörivät bingopalloina mielihyvän usvaisessa päässä.

      Olisi mukavaa kertoa miten hän sen teki, mutta edes mulla ei ole saumaa kuvailla tätä yksinkertaista (n. 1 min) sessiota ääneen.

      (kuvailenpas)

      (empäs kuvaile)

      En kuvaile. Mutta kuvailen toisen aivan yhtä fantsun naishierojan Viron Laulasmaalla. Tämä nuori nainen oli kuin iloinen maatalonemäntä valtavine käsivarsineen ja iloisine silmineen. Hetken rupateltuamme kömmin telineeseen ja hän aloitti. Voi Jeesus. Aivan kuin olisin hellän ja uskomattoman voiman otteessa 45 minuuttia. Siis mä en päässyt ylös siitä laverilta tämän ikuisuus-session jälkeen. On nimittäin tilanteita joissa ei juuri puhe tule mieleen, mutta kaikki muu, joka ei ole ajattelua vaan jotain aivan muuta.

      Aika on aina liian lyhyt... aina.

      Ai niin, tämä runo. Tää oli kiva.

      • kiitosta vaan tästä mukavan pitkästä kommentista


    • *MURUKULTA*

      Ihanalle naiselle ihana runo - hyvin kulkee sanasi,
      hyvä rytmi jota on helppo lukea.

      Punatukkaiselle naiselle,,,No huikki meni, :)))
      mutta ei surra, vaan iloista pvää Zagri lähtään viettään, vai mittee! :)

      • kiitokset murulle, eikä surrakkaan vaikka ny huikki meni, työn merkeis päivä menikin


    • lindalinda1

      aijai, kuinka onkaan punatukkainen
      vallannut sydämesi.

      Tämä runo ei jätä epäselväksi sitä,
      kuinka suuri rakkautesi häneen on.

      Lempeä, suloinen kokonaisuus.

      • Lindalle, tämmösii sitä löytyy punatukkaisistakin, varmaan myös muistakin itsekullekkii, kiitos kun käväsit vierailul


    • Ihastunut <3

      Rakastan sua niin paljon,
      että kaikki yötkin valvon.
      Olet kuin pörröinen Buudeli,
      Ja notkea kuin nuudeli.
      En etsi loistoa, rakkautta,
      Kävelemmen, yhdessä kotii,
      Juuri tätä kautta.
      Olen jo rakkauteni löytänyt,
      Se onnekseni oli kääntynyt.
      Omistettu: Juuri Sinulle

    • Punapää

      Punatukkaisena naisena tämä runo iski aivan suoraan sydämeen. Miksi kukaan ei ole koskaan kirjoittanut minulle mitään näin kaunista?

    • Anonyymi

      punaruusut.vuodatua

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      195
      4564
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      255
      2582
    3. 133
      1687
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      202
      1273
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1126
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1104
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1047
    9. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    Aihe