On hän nainen punatukkainen
kaunis ja niin ihanainen
tahdon monesti Sinua silittää
vieressäni tyytyväisenä pitää
Sinut nyt kauttaaltaan hieron
kauniita sanoja paljon kerron
paljon sun vuoksesi teen
en muualle enää mee
Saat minut iloitsemaan
tulen Sinua suutelemaan
kun me päästään tapaamaan
ja yhdessä romanttisesti ollaan
Olen nyt kovasti ihastunut
kun Sinun lähelläsi olla saanut
oi toivon että kestäis tää
eikä murtuis kuin heikko jää
Nyt tänne oottamaan jään
uudestaan kun sua nään
voin Sinulle nyt hyvää antaa
käsikkäin kävellen kohti rantaa
Runo ihanalle naiselle
9
12523
Vastaukset
- zakus
Mä en mahda sille mitään, mutta tässä on niin kova draivi päällä että jokainen punapää ahtaalla Suomenniemellä säntäilee buduääreissään hankkimassa pullotolkulla lisää hierontaöljyjä toinen toistaan hulluna tönien (galna dagar).
Kuka tapaamasi nainen onkin niin hänellä on käynyt flaksi.
Pieni anekdootti:
Eräs ystävättäreni seukkasi pitkään kundin kanssa joka - yllätys yllätys - oli urheiluhieroja. Kaveri oli todella hauska heppu, juttua ja kokemuksia (juoruja) riitti solkenaan jankkaamatta yhtä aihetta ja samaa ja aihetta yhtä ja samaa... blaa. Jossain illan varrella hän tupsahti työasioihin ja esitelmöi näytösluonteisesti miten pitkät selkälihakset laukaistaan nutturapään kireästä pääjännityksestä.
Tämän jälkeen emme enää olleet enää niin läheisiä ystäviä hänen partnerinsa kanssa, ehkä siksi, että makasin käsittelyn jälkeen puolittain pöydällä ja silmäni pyörivät bingopalloina mielihyvän usvaisessa päässä.
Olisi mukavaa kertoa miten hän sen teki, mutta edes mulla ei ole saumaa kuvailla tätä yksinkertaista (n. 1 min) sessiota ääneen.
(kuvailenpas)
(empäs kuvaile)
En kuvaile. Mutta kuvailen toisen aivan yhtä fantsun naishierojan Viron Laulasmaalla. Tämä nuori nainen oli kuin iloinen maatalonemäntä valtavine käsivarsineen ja iloisine silmineen. Hetken rupateltuamme kömmin telineeseen ja hän aloitti. Voi Jeesus. Aivan kuin olisin hellän ja uskomattoman voiman otteessa 45 minuuttia. Siis mä en päässyt ylös siitä laverilta tämän ikuisuus-session jälkeen. On nimittäin tilanteita joissa ei juuri puhe tule mieleen, mutta kaikki muu, joka ei ole ajattelua vaan jotain aivan muuta.
Aika on aina liian lyhyt... aina.
Ai niin, tämä runo. Tää oli kiva. - *MURUKULTA*
Ihanalle naiselle ihana runo - hyvin kulkee sanasi,
hyvä rytmi jota on helppo lukea.
Punatukkaiselle naiselle,,,No huikki meni, :)))
mutta ei surra, vaan iloista pvää Zagri lähtään viettään, vai mittee! :) - lindalinda1
aijai, kuinka onkaan punatukkainen
vallannut sydämesi.
Tämä runo ei jätä epäselväksi sitä,
kuinka suuri rakkautesi häneen on.
Lempeä, suloinen kokonaisuus.Lindalle, tämmösii sitä löytyy punatukkaisistakin, varmaan myös muistakin itsekullekkii, kiitos kun käväsit vierailul
- Ihastunut <3
Rakastan sua niin paljon,
että kaikki yötkin valvon.
Olet kuin pörröinen Buudeli,
Ja notkea kuin nuudeli.
En etsi loistoa, rakkautta,
Kävelemmen, yhdessä kotii,
Juuri tätä kautta.
Olen jo rakkauteni löytänyt,
Se onnekseni oli kääntynyt.
Omistettu: Juuri Sinulle - Punapää
Punatukkaisena naisena tämä runo iski aivan suoraan sydämeen. Miksi kukaan ei ole koskaan kirjoittanut minulle mitään näin kaunista?
- Anonyymi
punaruusut.vuodatua
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057