Olen työvoimatoimiston järjestämässä työelämävalmennuksessa. Mikä on käytäntö poissaolojen suhteen eli tarviiko sairaustodistuksen heti jos on päivän pari poissa? Vai riittääkö ensimmäisiltä päiviltä vain ilmoitus työpaikalle ja jos on pidempään kuin kolme päivää poissa, niin sitten pitää hankkia todistus?
Poissaolot
2
1151
Vastaukset
- eri paikoissa
Voi hyvänen aika, miksi sinä et kysy sitä sieltä, missä olet työelämänvalmennuksessa? Ei kai sitä täällä voi kukaan tietää, kun eri paikoissa on erilaiset käytännöt. Itsekin olen eräällä kurssilla, johon kuuluu työharjoittelu. Kurssipäivinä pitää olla sairaslomatodistus toisesta päivästä alkaen, mutta harjoittelupaikassa kolmen päivän päästä.
- josku
samankaltaisella kurssilla, ja meillä piti olla todistus jopa 1 tunnin poissaolosta, oli erittäin noloa käydä työhaastattelussa ja lähtiessään pyytää todistus, että on ollut haastattelussa....... että näinkin voi olla. kannattaa ottaa järki käteen ja hakea heti sairastuttuaan todistus, tai ainaki soittaa tk ja kysyä voiko mennä' seuraavana päivänä hakemaan saikkulapun alkaen kyseisestä päivästä jona tk:hin soitat jos on todella kovaa kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927