Asensin metsäkooneeseeni xenon työvalot. Paljon paremmat mitä normaalit valot. Onko muut asentaneet xenoneita työvaloiksi? jos niin mistä olette hommanneet?
itse ostin www.erikoistekniikka.fi nettikaupasta. Ei ainakaan minun mielestä kalliit, hyötyyn ja pidentyneeseen käyttöikään nähden.
Xenon työvalot
Motomoto
2
1537
Vastaukset
- nääs...
3 Xenon lamppua antaa paljon enemmän ja kirkkaampaa valoa kuin 6-8 tavallista työ valoa. Xenoneitakin kun työvaloina saatavana monen mallista ja kokosta lamppua niin helppo asentaa ja saada koneeseen kuin koneeseen hyvät työ valot. Jos tuntuu olevan tarvetta rakennella suojia lampuille (kaivinkoneella jolla vasaroidaankin tahtoo kiven siruja olla välillä ilmassa) on sekin aina helpompaa mitä vähemmän lamppuja.
- kones
mulla noi valot tulee jo tehtaalta uuden koneen mukana että kyllä näkee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks365383Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si704069Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut353488Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?983272Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää533258- 732699
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1262189En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri552182Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit261497- 1911346