Täällä odottelen esikoista syntyväksi loppuvuodesta. Olen kokopäivätyössä (vakituinen kunnan toimi) - mutta mulla on yliopistossa kuitenkin kesken ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen.
Ilmoittauduin just poissaolevaksi lukukaudelle 2009-2010. Osaako joku sanoa onko tällä opiskelupaikalla merkitystä äitiyspäivärahojen jne. suhteen?? Eli ei kai Kela nyt miellä mua opiskelijaksi ja anna päivärahat sen mukaan??
Mulla on siis plakkarissa jo alempi korkeakoulututkinto, mitään opintotukia en ole saanut herran aikoihin eli en siis ole päätoiminen opiskelija! Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
tuli mieleen...
-hanna-
1
479
Vastaukset
- töis
pari vuotta sitten, jonka mukaan kela siis laskee ä-rahasi niin vie ny ihmees kelaan 6kk palkkanauhat että laskevat sen mukaan, mut turha viedä ennenku mammaloma alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa53130Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92158Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1161778Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101116Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129996Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450992- 36803
- 53733
- 67701
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30675