Täällä odottelen esikoista syntyväksi loppuvuodesta. Olen kokopäivätyössä (vakituinen kunnan toimi) - mutta mulla on yliopistossa kuitenkin kesken ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen.
Ilmoittauduin just poissaolevaksi lukukaudelle 2009-2010. Osaako joku sanoa onko tällä opiskelupaikalla merkitystä äitiyspäivärahojen jne. suhteen?? Eli ei kai Kela nyt miellä mua opiskelijaksi ja anna päivärahat sen mukaan??
Mulla on siis plakkarissa jo alempi korkeakoulututkinto, mitään opintotukia en ole saanut herran aikoihin eli en siis ole päätoiminen opiskelija! Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
tuli mieleen...
-hanna-
1
489
Vastaukset
- töis
pari vuotta sitten, jonka mukaan kela siis laskee ä-rahasi niin vie ny ihmees kelaan 6kk palkkanauhat että laskevat sen mukaan, mut turha viedä ennenku mammaloma alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071047
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 45482
- 43482