Täällä odottelen esikoista syntyväksi loppuvuodesta. Olen kokopäivätyössä (vakituinen kunnan toimi) - mutta mulla on yliopistossa kuitenkin kesken ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen.
Ilmoittauduin just poissaolevaksi lukukaudelle 2009-2010. Osaako joku sanoa onko tällä opiskelupaikalla merkitystä äitiyspäivärahojen jne. suhteen?? Eli ei kai Kela nyt miellä mua opiskelijaksi ja anna päivärahat sen mukaan??
Mulla on siis plakkarissa jo alempi korkeakoulututkinto, mitään opintotukia en ole saanut herran aikoihin eli en siis ole päätoiminen opiskelija! Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
tuli mieleen...
-hanna-
1
422
Vastaukset
- töis
pari vuotta sitten, jonka mukaan kela siis laskee ä-rahasi niin vie ny ihmees kelaan 6kk palkkanauhat että laskevat sen mukaan, mut turha viedä ennenku mammaloma alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak1094485Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka553306- 841093
Alkuperäinen kristillinen kaste on uskoville annettava upotuskaste
Kreikan sana BAPTIZO merkitsee upottamista. Alkuseurakunta kastoi upottamalla Apostolien tekojen kirjan mukaan: Ap.t 2552919Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purraa jatkamaan valtiovarainministerinä!
Ja jollei valtiovarainministerinä, niin sitten pääministerinä. Purra on nostanut Suomen talouden nyt komeaan kasvuun Ma82788- 168759
- 57749
Pitäisikö naisen haluta "puolisomies"?
Toivottavasti saan nyt tämän idean purettua hyvin sanoiksi? Mutta tuossa eräässä aloituksessa tuli vastaan tälläinen tek138730Miksi piti uhota naapuri Venäjälle ja tehdä itsestä heidän vihollinen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f0eee963-3605-47e6-9989-a21347ce7757 "Jos sota syttyy Suomessa, näin tapahtumat vois195728Asiantuntijat todistavat: Rydman valehteli.
Virta oli oikeassa jokaisessa kolmessa eri väitteessä, sen sijaan RYDMAN VALEHTELI kaikissa kolmessa väitteessä. https:/188695