Täällä odottelen esikoista syntyväksi loppuvuodesta. Olen kokopäivätyössä (vakituinen kunnan toimi) - mutta mulla on yliopistossa kuitenkin kesken ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaminen.
Ilmoittauduin just poissaolevaksi lukukaudelle 2009-2010. Osaako joku sanoa onko tällä opiskelupaikalla merkitystä äitiyspäivärahojen jne. suhteen?? Eli ei kai Kela nyt miellä mua opiskelijaksi ja anna päivärahat sen mukaan??
Mulla on siis plakkarissa jo alempi korkeakoulututkinto, mitään opintotukia en ole saanut herran aikoihin eli en siis ole päätoiminen opiskelija! Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista!
tuli mieleen...
-hanna-
1
315
Vastaukset
- töis
pari vuotta sitten, jonka mukaan kela siis laskee ä-rahasi niin vie ny ihmees kelaan 6kk palkkanauhat että laskevat sen mukaan, mut turha viedä ennenku mammaloma alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316