aloittelija / garmin ja kartat

litsku

Ystäväni sai minut koukutettua tähän geoiluun ja nyt tarttisinkin jo oman gepsin. Vertailin ja vertailin ja nyt harkitsen garmin colorado 300 tai jotakin muuta mahdollista garminin käsigepsiä.
Mutta kun jo laite itsessään on aika arvokas ei minulla olisi heti alkuun laittaa 100€ ja siitä ylöspäin maksullisiin karttoihin. Eli pärjäänkö mitenkään päin ilman maksullisia karttoja? Onko ladattavissa jotakin "heikompaa" ilmais versiota esimerkiksi.
Ystäväni on päässyt pitkälle auto navin kanssa mutta kun itse en autoille en sellaista viitsisi ostaa.

3

1008

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukana euroopan kartta

Mulla on Garmin Etrex Legend Hcx. Siinä tuli mukana Euroopan kartta. On tosi ylimalkainen. Hankin siihen Suomi osakartan kiinteistörajoilla Erätukusta. Nyt luin www.openstreetmap.org:n wikistä (englanniksi) että sen sivuston karttoja voi myös ladata navigaattoriin. Kokeilen sitten joskus, jos pääsen/joudun toiselle puolelle Suomea. Kyllä sillä pärjää myös ilman ostettua karttaa. Netissä on aputyökaluja, jotta karttoJa voi piirtää myös itse, tosin en taida VIITSIÄ.

• karttoja..

Äskettäin tilasin Garmin Colorado 300 www.pixmania.com :ista hintaan 249 ja postikulut 10,90. Tuli tänään.

Laita sähköpostiosoitetta ja mistä päin Suomea haluat topo-karttoja. Mulla saattais olla ylimääräisenä noita Garminin vapaa-ajan karttoja tai Erätukun topo-karttoja.

Olisko muuten kellään Erätukun vanhempaa Topoa (Ei Topo plus), alue 10, eli asennettuna MapSourceen FAMILY_658. Mulle riittäis CD:lle tehty kopio ja voin vastapalveluna antaa jonkun muun alueen topo-kartan.

• litsku

Pääkaupunki seudun kartta-alueista olisin kiinnostunut näin alkuun. Juuri tuota samaa tarjousta ajattelin käyttää hyväkseni ja tehdä illalla tilauksen jotta pääsisin hommassa alkuun paremmin. Jos sinulta löytyy tarjota niin laita s-postia [email protected]
        Kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe