Britneyn tanssiminen

Fani olen

Tervehdys!

Ajattelin vain tiedustella tällaista melko epäoleellista asiaa, mutta oletteko huomanneet millaisissa kengissä Britney tanssii uudella kiertueellaan? Itse olen aina ihannoinut hänen tanssitaitoaan ja lavapresenssiään, mutta katsoessani pätkiä uudesta kiertueesta huomasin näiden taitojen olevan hieman hukassa.

Katsoin tarkemmin ja huomasin hänen kaikissa pätkissä tanssivan korkeissa piikkikoroissa. Ennen hänellä oli jaloissaan kiertueilla lenkkareita ja paksupohjaisia kenkiä joilla tanssiminen onnistui. Miksi tämä muutos? Ihmettelen tätä valintaa.

Jopa uusimmassa Britney -dokumentissa hänen koreografinsa keskusteli Britneyn kanssa Womanizer-videon kuvauksissa siitä, ettei hän vetäisi täysillä koska noissa koroissa se on mahdotonta. B:tä pyydettiin vain enemmän tanssimaan "käsillä".

Itseäni tämä harmittaa, sillä olen menossa katsomaan häntä 16. päivä ja haluaisin nähdä entisen veroisen shown. Ymmärtääkö kukaan mitä tässä yritän ajaa takaa?

2

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

mutta minun mielestä Britney osaa tanssia edelleen tosi hyvin.

• kukin tavallaan

Olen huomannut saman asian kuin sinäkin. Ainoa kappale, jossa oikeasti tanssitaan tällä kiertueella, on Me against the music. Loput ovat marssimista / kävelyä, käsien nykimistä ja hiusten heiluttamista. Todella sääli, sillä Britney on ennen ollut LOISTAVA tanssija! Kun katsoo vanhoja konsertteja ( v. 1999 - 2003 ) , huomaa todella selkeästi eron nykyiseen tasoon.
      Tanssimattomuutta enemmän minua kuitenkin häiritsee Britneyn käyttämät asut konsertissa. Bollywood- asu on oikeasti hieno ja näyttävä, samoin Ooh Ooh baby - kappaleessa oleva mekko. Loput ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän kamalia.
      Koska olet jo mitä ilmeisimmin ostanut liput ( ? ) , tottakai haluat saaha rahoillesi vastinetta, se on ymmärrettävää :) . Itse tulin kuitenkin siihen tulokseen,että kalliit liput konsertista, joka toteutetaan playbackinä, ei vastaa odotuksiani. Etenkään, kun olen jo youtubesta nähnyt, millaista meininki on, eikä se ole mielestäni näkemisen arvoista. Jos Britney oikeasti laulaisi ja tanssimisessa olisi kunnollinen koreografia, voisin harkita asiaa uudelleen. En minä häntä enkä hänen musiikkia vihaa, mutta uskon, että tulisin pettymään 16.7..2009. Lisäksi Britney on olemattoman vähän suorassa kontaktissa yleisöönsä, tosin tämä on vanha ilmiö. Jos tätä kontaktia ei ole, tulee ( ainakin minulle) ulkopuolinen olo, ihan kuin laulaja esiintyisi vain tanssijoille tai jotain.
      Kaikki, jotka menevät Britneyn konserttiin, saavat kyllä nähdä staran livenä. Siinä ohessa on sitten parituntinen show höystettynä video - esityksillä, taikatempuilla yms. Siinä välissä Britney liikkuu ympäri areenaa, välillä siten, että häntä tuskin näkee tanssijoiden seasta. Konsertin todelliset kohokohdat ovat Everytime ja Me against the music. Arvosanani kokonaisuudessaan tälle konsertille on 6. Ei voi mitään, kun taso ei ole enää entisensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      227
      7550
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      4990
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4772
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3438
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2015
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1890
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1829
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1677
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1609
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      148
      1357
    Aihe