Britneyn tanssiminen

Fani olen

Tervehdys!

Ajattelin vain tiedustella tällaista melko epäoleellista asiaa, mutta oletteko huomanneet millaisissa kengissä Britney tanssii uudella kiertueellaan? Itse olen aina ihannoinut hänen tanssitaitoaan ja lavapresenssiään, mutta katsoessani pätkiä uudesta kiertueesta huomasin näiden taitojen olevan hieman hukassa.

Katsoin tarkemmin ja huomasin hänen kaikissa pätkissä tanssivan korkeissa piikkikoroissa. Ennen hänellä oli jaloissaan kiertueilla lenkkareita ja paksupohjaisia kenkiä joilla tanssiminen onnistui. Miksi tämä muutos? Ihmettelen tätä valintaa.

Jopa uusimmassa Britney -dokumentissa hänen koreografinsa keskusteli Britneyn kanssa Womanizer-videon kuvauksissa siitä, ettei hän vetäisi täysillä koska noissa koroissa se on mahdotonta. B:tä pyydettiin vain enemmän tanssimaan "käsillä".

Itseäni tämä harmittaa, sillä olen menossa katsomaan häntä 16. päivä ja haluaisin nähdä entisen veroisen shown. Ymmärtääkö kukaan mitä tässä yritän ajaa takaa?

2

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö.

      mutta minun mielestä Britney osaa tanssia edelleen tosi hyvin.

    • kukin tavallaan

      Olen huomannut saman asian kuin sinäkin. Ainoa kappale, jossa oikeasti tanssitaan tällä kiertueella, on Me against the music. Loput ovat marssimista / kävelyä, käsien nykimistä ja hiusten heiluttamista. Todella sääli, sillä Britney on ennen ollut LOISTAVA tanssija! Kun katsoo vanhoja konsertteja ( v. 1999 - 2003 ) , huomaa todella selkeästi eron nykyiseen tasoon.
      Tanssimattomuutta enemmän minua kuitenkin häiritsee Britneyn käyttämät asut konsertissa. Bollywood- asu on oikeasti hieno ja näyttävä, samoin Ooh Ooh baby - kappaleessa oleva mekko. Loput ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän kamalia.
      Koska olet jo mitä ilmeisimmin ostanut liput ( ? ) , tottakai haluat saaha rahoillesi vastinetta, se on ymmärrettävää :) . Itse tulin kuitenkin siihen tulokseen,että kalliit liput konsertista, joka toteutetaan playbackinä, ei vastaa odotuksiani. Etenkään, kun olen jo youtubesta nähnyt, millaista meininki on, eikä se ole mielestäni näkemisen arvoista. Jos Britney oikeasti laulaisi ja tanssimisessa olisi kunnollinen koreografia, voisin harkita asiaa uudelleen. En minä häntä enkä hänen musiikkia vihaa, mutta uskon, että tulisin pettymään 16.7..2009. Lisäksi Britney on olemattoman vähän suorassa kontaktissa yleisöönsä, tosin tämä on vanha ilmiö. Jos tätä kontaktia ei ole, tulee ( ainakin minulle) ulkopuolinen olo, ihan kuin laulaja esiintyisi vain tanssijoille tai jotain.
      Kaikki, jotka menevät Britneyn konserttiin, saavat kyllä nähdä staran livenä. Siinä ohessa on sitten parituntinen show höystettynä video - esityksillä, taikatempuilla yms. Siinä välissä Britney liikkuu ympäri areenaa, välillä siten, että häntä tuskin näkee tanssijoiden seasta. Konsertin todelliset kohokohdat ovat Everytime ja Me against the music. Arvosanani kokonaisuudessaan tälle konsertille on 6. Ei voi mitään, kun taso ei ole enää entisensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2343
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      179
      2007
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      5
      1209
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1080
    Aihe