Onko Kokkolassa enää seksikauppaa? Joskus oli Soho Sex mutta paikalla on nyt joku muu liike.
Seksikauppa?
22
11241
Vastaukset
- .........
On, siinä elokuvateatteria melkein vastapäätä. En muista liikkeen nimeä.
- Salamasilmä
Kyllä on, Pitkänsillankadulla liike nimeltään Hot Spot.
- Mies pitkässä takissa
Löytyihän se kun tiesi mitä hakea
http://www.hot-spot.fi/myymala.html
On kyllä ankeat sivut, etusivukaan ei ole osoitteessa http://www.hot-spot.fi/
Hyvä tietää, kai tuolta voi parit perusjutut hakea. - on vaan...
Mies pitkässä takissa kirjoitti:
Löytyihän se kun tiesi mitä hakea
http://www.hot-spot.fi/myymala.html
On kyllä ankeat sivut, etusivukaan ei ole osoitteessa http://www.hot-spot.fi/
Hyvä tietää, kai tuolta voi parit perusjutut hakea...se, että se on auki silloin kun omistajaa huvittaa olla siellä.. Oon käynyt keskellä päivää ja ovessa oli kyltti "open" mutta putiikki oli pimeenä ja ovi lukossa.. Ennemmin suoittelen "teasers"iä..
- muitakin
www.teasers-shop.com
- :)
Olen ollut kotikutsuilla ja palvelu on mitä parasta ja myös valikoima :) Kannattaa käydä myös liikkeessä!
- te akat
:) kirjoitti:
Olen ollut kotikutsuilla ja palvelu on mitä parasta ja myös valikoima :) Kannattaa käydä myös liikkeessä!
nykyään hingutte noiden kumikikkelien perään? Eikö miehet enää kotona innostu?
Miettikää itseänne ja koittakaa vaikka joskus laittaa jotain muuta päälle kun se 20v vanha raidallinen aamutakki ja koittakaa myös vaikka harrastaa ensin vähän suuseksiä älkääkä pelkästään maatko selällänne kun lahnat ja vain odottako saavanne täyden kympin palvelua, ei sitä nimittäin saa sikojen runkkupukkikaan vaikka liikkuu kiihottavammin kun 60% suomalaisista naisista!!!! - ainaka
te akat kirjoitti:
nykyään hingutte noiden kumikikkelien perään? Eikö miehet enää kotona innostu?
Miettikää itseänne ja koittakaa vaikka joskus laittaa jotain muuta päälle kun se 20v vanha raidallinen aamutakki ja koittakaa myös vaikka harrastaa ensin vähän suuseksiä älkääkä pelkästään maatko selällänne kun lahnat ja vain odottako saavanne täyden kympin palvelua, ei sitä nimittäin saa sikojen runkkupukkikaan vaikka liikkuu kiihottavammin kun 60% suomalaisista naisista!!!!täällä ongelmaa seksin suhteen..yleensä saa ku tekee mieli,molemmin puolin..ja välillä vielä taidan itse naispuolisena tehdä useammin aloitteen :) Ja leluja on myös monesti leikissä mukana,muttei toki aina. Lelut tuo mukavaa vaihtelua ja monesti vielä huikeita tuntemuksia yhdessä käytettynä! Suurin osa naisista tarvii pitemmän työn laukeamiseksi,ja lelu voi nopeuttaa asiaa huomattavasti,silloin kun haluaa nopeampia tuloksia! Jotkut naiset ei välttämättä laukea ollenkaan ilman lelua,ja ei, vika ei ole sillon miehessä (välttämättä) vaan naisen omasta kyvystä rentoutua ja ottaa nautintoa vastaan ilman painetta laukeamisesta. Mutta jokainen tapaus on yksilöllinen! Itse kuitenkin nautin suuresti hyvästä seksielämästäni!
- blbl
:) kirjoitti:
On tosiaan tämän alueen paras liike! He osaavat työnsä.
- ..............----------
blbl kirjoitti:
On tosiaan tämän alueen paras liike! He osaavat työnsä.
sielähän oli lähinnä hassiksen poltteluun liittyviä leluja... ns. modernitupakka kauppa... seksiin liittyviä tavaroita paljon vähemmän kuin siinä vanhassa. takahuoneen verho oli auki ja saatanan likaista oli siellä vaikka oli muija myyjä..
- Hyvää saa
..............---------- kirjoitti:
sielähän oli lähinnä hassiksen poltteluun liittyviä leluja... ns. modernitupakka kauppa... seksiin liittyviä tavaroita paljon vähemmän kuin siinä vanhassa. takahuoneen verho oli auki ja saatanan likaista oli siellä vaikka oli muija myyjä..
Kävin hot-spotissa eilen ja oli hieno liike! Ensin katsoin, että ompa pieni valikoima. Sitten tuli myyjä, tämä ihanan neitokainen, esittelemään tuotteita ja löytyi vaikka mitä mielenkiintoista. Ei ole mitään huonoa sanottavaa liikkeestä (muuta kuin ehkä ne piiput mitä siellä nurkassa on..) ja aion mennä uudestaankin. Kyllä se liike varmasti tästä pyörimään lähtee, jos ei ole jo lähtenytkin. Ja kun tuotteille on kysyntää niin valikoimakin laajenee.
Oikein hyvä oli palvelu ja mukava myyjä. Ja mitä kaikkiin kumipippeleihin tulee, liikkeessä on muutakin. Ei sen seksin tarvitse olla likaista nylkyttämistä, kaikkea aisteja hiveleviä lelujakin löytyy. Seksi on kivaa!
Itse olin etsimässä virikkeitä hääyötämme varten nautinnolliseen seksiin. Siihenhän se seksi sitten loppuukin, kun naimisissa ollaan .) Ja sitten vasta niitä leluja tarvitaankin.
- Panomiehen Vikaa
Itseppähän kävin siellä Hot Spotissa, ja kyllä se myyjän virkaa hoitava akka kummasti tuntu pitävän miusta, ku pilluaki anto kummasti! Riitti että ostin vaa sopivan määrän sidontatarpeita nii eiköhä jo alkanu mirri hyrrätä! ;)
- Asustefriikki
Siellä putiikissa ei kyllä valinnanvaraa pahemmin ole,suppea valikoima.
Tilaa netistä niin löytyy mitä mieli halajaa,esim;sex shop finland... - Muijalle --
pitäis saada käytetty keinomulukku jostain,ja pitäis olla halapa.Eikä hottentotin väristä,akka pian haukkuu rasistiksi jos tuon mustan teko-mensselin tupaan.
- Törkeitä välineitä
Onkos niillä vielä se puhallettava lapsi siinä näyteikkunassa ja olihan siinä lammaskin.
- Puhtaus tärkeää
Tutkittu asia että kun nainen vibraa paljon pilluaan niin se oikea miehen penis ei tunnu enää miltään. Kun on liitto tai parisuhde jossa on oikeaa rakkautta niin seksi sujuu ilman apu
välineitä, ne voivat vain pilata seksielämän, toisaalta peskää naiset pimlunne kunnolla ettei se haise vanhalle sillille, itse tullut käytyä treffeillä joidenkin naisten tykönä ja vaikka on lähinnä vain juteltu ja kahviteltu niin se inhottava haju on lemunnut niitten leggiensien läpi, ei seksi silloin miestä kiinnosta, ei riitä jos käy aamulla suihkussa ja illalla menee aamupesulla treffeille, kyllä mies huomaa pahan hajun, sikamaista kun jotkut miehet vielä nuolee haisevan likaisen pillun, yök. Ja niitä riittävän seksikkäitä lingereitä/alusasuja kuten pitkiä sukkia, sukkanauhoja sekä korsetteja saa tavarataloita tai tavallisista alusvaateliikkerstä ja laadukkaampia sekä edullisempia kuin sexkaupoista - Hyi yök!
Puhtaus tärkeää kirjoitti:
Tutkittu asia että kun nainen vibraa paljon pilluaan niin se oikea miehen penis ei tunnu enää miltään. Kun on liitto tai parisuhde jossa on oikeaa rakkautta niin seksi sujuu ilman apu
välineitä, ne voivat vain pilata seksielämän, toisaalta peskää naiset pimlunne kunnolla ettei se haise vanhalle sillille, itse tullut käytyä treffeillä joidenkin naisten tykönä ja vaikka on lähinnä vain juteltu ja kahviteltu niin se inhottava haju on lemunnut niitten leggiensien läpi, ei seksi silloin miestä kiinnosta, ei riitä jos käy aamulla suihkussa ja illalla menee aamupesulla treffeille, kyllä mies huomaa pahan hajun, sikamaista kun jotkut miehet vielä nuolee haisevan likaisen pillun, yök. Ja niitä riittävän seksikkäitä lingereitä/alusasuja kuten pitkiä sukkia, sukkanauhoja sekä korsetteja saa tavarataloita tai tavallisista alusvaateliikkerstä ja laadukkaampia sekä edullisempia kuin sexkaupoistaEi terve tavara pahalta haise jos siin oli jääny aamuisen turskan maidit sisään elikkä olit vasta jälki liukkaille pääsemässä tai muuten tautinen harvoin huollettu elikkä sitä aamupesua edelsikin viikon pesutauko?
- SeSIITÄ
välineitä, ne voivat vain pilata seksielämän, toisaalta peskää naiset pimlunne kunnolla ettei se haise vanhalle sillille, itse tullut käytyä treffeillä joidenkin naisten tykönä ja vaikka on lähinnä vain juteltu ja kahviteltu niin se inhottava haju on lemunnut niitten leggiensien läpi, ei seksi silloin miestä kiinnosta, ei riitä jos käy aamulla suihkussa ja illalla menee aamupesulla treffeille, kyllä mies huomaa pahan hajun, sikamaista kun jotkut miehet vielä nuolee haisevan likaisen pillun, yök. Ja niitä riittävän seksikkäitä lingereitä/alusasuja kuten pitkiä sukkia, sukkanauhoja sekä korsetteja saa tavarataloita tai tavallisista alusvaateliikkerstä ja laadukkaampia sekä edullisempia kuin sexkaupoistaTOSI JUTTU: Eräs tuttavan tuttava meni aamusta gynegologille ja oli miehensä kans lemmiskellyt siihen malliin,ettei ehtinyt PESULLE! Suihkutti kiireessä alapäähänsä parfyymiä,ennen lähtöään....
No,kun tuli hänen vuoronsa mennä tutkimuksiin,lääkäri tokas:Hyvä Rouva,KYLLÄ VITUN PITÄÄ LUONNOSTAAN VITULTA HAISTA!Ei sinne kannata mitään parfyymivoiteita tunkea=) - VoiPikkuPoju
välineitä, ne voivat vain pilata seksielämän, toisaalta peskää naiset pimlunne kunnolla ettei se haise vanhalle sillille, itse tullut käytyä treffeillä joidenkin naisten tykönä ja vaikka on lähinnä vain juteltu ja kahviteltu niin se inhottava haju on lemunnut niitten leggiensien läpi, ei seksi silloin miestä kiinnosta, ei riitä jos käy aamulla suihkussa ja illalla menee aamupesulla treffeille, kyllä mies huomaa pahan hajun, sikamaista kun jotkut miehet vielä nuolee haisevan likaisen pillun, yök. Ja niitä riittävän seksikkäitä lingereitä/alusasuja kuten pitkiä sukkia, sukkanauhoja sekä korsetteja saa tavarataloita tai tavallisista alusvaateliikkerstä ja laadukkaampia sekä edullisempia kuin sexkaupoistaPuhtaus tärkeää: Kuuleppas klupu,ku se alapään ominaishaju naisella tulee jopa tunnin pesullakäynnin jälkeen!Oletko ITSE normaali,koska juuri tuo hajuhan,seUROita vetää?=)
- niimpä
VoiPikkuPoju kirjoitti:
Puhtaus tärkeää: Kuuleppas klupu,ku se alapään ominaishaju naisella tulee jopa tunnin pesullakäynnin jälkeen!Oletko ITSE normaali,koska juuri tuo hajuhan,seUROita vetää?=)
Sopivasti saa pissakin tuoksahtaa.
- Mie vaa
VoiPikkuPoju kirjoitti:
Puhtaus tärkeää: Kuuleppas klupu,ku se alapään ominaishaju naisella tulee jopa tunnin pesullakäynnin jälkeen!Oletko ITSE normaali,koska juuri tuo hajuhan,seUROita vetää?=)
Se taitaa olla kaappihomo jos emättimen ominaishaju epämiellyttää?
- Ari poika
Mie vaa kirjoitti:
Se taitaa olla kaappihomo jos emättimen ominaishaju epämiellyttää?
Kullikin haisee paremmalta kuin emätin jonka haju kuvottaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733