Rasinrinne

Muuttaja?

Millainen paikka tuo Rasinrinne on asua? Ilmeisesti se on melko lähellä Puhuhuhtaa, Kangaslampea ja muita ns. vähemmän hyvinä asuinalueina pidettyjä paikkoja. Onko siis kyseessä erillinen alue vai ovatko kaupungin vuokra-asunnot aivan naapurissa? Mietin, että maksanko mahdollisesta asunnostani ylihintaa... Toisaalta palvelut ovat lähellä ja ilmeisesti alueella on pientaloja ja omistusasuntoja. Kertokaa jotain Rasinrinteellä asuvat. Millaista siellä nyt sitten on?

25

6103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasinrinne

      Todella rauhalllista seutua, ei tunnu slummien läheisyys lainkaan.

      • täyteen rakennettu

        näin se on... mieluummin kannattaa katsella taloa jostain muualta.


      • kylässä käynyt janähnyt

        Viitsi sanoa mitään.MUTTA alue on sellainen,kun joskus haluaisit eroon asunnostasi et saa siitä"mitään"siis ei kannata edes miettiä sellaisia,että kannaattaako?Oikea vastaus ei kannata.


      • muuttaja?
        kylässä käynyt janähnyt kirjoitti:

        Viitsi sanoa mitään.MUTTA alue on sellainen,kun joskus haluaisit eroon asunnostasi et saa siitä"mitään"siis ei kannata edes miettiä sellaisia,että kannaattaako?Oikea vastaus ei kannata.

        Miksi siitä ei saa mitään?

        Olen siis ostamassa mahdollisesti uutta kerrostaloasuntoa läheltä Citymarketia. En Huhtasuolta tai mistään sieltä. Rasinrinteeltä siis. Asunto on mielestäni hyvän hintainen. Kuokkalassa maksaa vanhat saman verran.


      • derty
        muuttaja? kirjoitti:

        Miksi siitä ei saa mitään?

        Olen siis ostamassa mahdollisesti uutta kerrostaloasuntoa läheltä Citymarketia. En Huhtasuolta tai mistään sieltä. Rasinrinteeltä siis. Asunto on mielestäni hyvän hintainen. Kuokkalassa maksaa vanhat saman verran.

        Rasinrinteellä ei tulevaisuudessa saa vanhaa asuntoa myytyä tyydyttävään hintaan se on varma juttu ei kukaan viisas osta asuntoa sellaiselta asunto-alueelta.


      • muuttaja!
        derty kirjoitti:

        Rasinrinteellä ei tulevaisuudessa saa vanhaa asuntoa myytyä tyydyttävään hintaan se on varma juttu ei kukaan viisas osta asuntoa sellaiselta asunto-alueelta.

        kerropa, että millaiselta. Perustele.


      • derty
        muuttaja! kirjoitti:

        kerropa, että millaiselta. Perustele.

        En perustele tällä palstalla enää tätä asiaa mitenkään.Osta asunto ihmeessä sieltä niin tulet huomaamaan.


      • Anonyymi
        täyteen rakennettu kirjoitti:

        näin se on... mieluummin kannattaa katsella taloa jostain muualta.

        Karsee liikenne helvetti ,asunnot tukalia ja naapurit kauheita juoruja ja kyyliä-en missään nimessä suoisittele-ikkunat suoraan viereisen talon edessä...näköalat kotiisi näkyy ,en maksaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsee liikenne helvetti ,asunnot tukalia ja naapurit kauheita juoruja ja kyyliä-en missään nimessä suoisittele-ikkunat suoraan viereisen talon edessä...näköalat kotiisi näkyy ,en maksaisi!

        Juu, liian ahtaaksi slummiksi rakennettu. Ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsee liikenne helvetti ,asunnot tukalia ja naapurit kauheita juoruja ja kyyliä-en missään nimessä suoisittele-ikkunat suoraan viereisen talon edessä...näköalat kotiisi näkyy ,en maksaisi!

        Asutko oikeasti. Minä asun, tosi kiva alue, palvelut lähellä, liikennettä ei kuulu ollenkaan, hyvät lenkkimaastot. Kaikki toimii.


      • Anonyymi

        Juu, aika kaukana kuitenkin noista persläpislummeista.


    • :::::::::::

      Rasinrinteen OKT-asukkaita mm. huijattiin tontinjakovaiheessa , ei puhuttu mitään että siihen vastapäätä tulee RAY:n ensikotikompleksi

      Siinä on ns. viheltäjät tällä kertaa juuri rasinrinteellä

      uudet talot tulevat juuri tämän alueen ja kaupungin väliin , pidä tulevaisuudessa pyörät lukossa tai niillä ajetaan kaupunkiin perjantaisin ja lauantaisin ilman palautusta

      kangaslampi , varikko , sulku ja pupari ovat nykyään nukkumalähiöitä jos tilastollinen kokonaisuus pannaan puntariin vert. muut jkl:n alueet, pullamössäsukupolvi haluaa asua nyk. lähempänä kaupungin humua , noille alueille muuttaa nykyään lapsiperheet ja eläkeläiset

      • Kannattaa säilyttää pyöriä sisätiloissa. Siis oman asunnon sisällä.


      • Anonyymi
        huhtasuon_hiihto2022 kirjoitti:

        Kannattaa säilyttää pyöriä sisätiloissa. Siis oman asunnon sisällä.

        Älä naurata Kyllä ne narkkarit tulee ovesta läpi ja vie kaiken rahan arvoisen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä naurata Kyllä ne narkkarit tulee ovesta läpi ja vie kaiken rahan arvoisen

        siksipä ei kannata koota aarteita maan päälle koska varkaat varastavat ja ruoste raiskaa esim autoa


    • Halmekatu

      Kangasvuoressa ja siinä "huonolla", niinkuin jotkut sanovat, paikalla olevat omakotitalot. Millaista niissä on asua, kun vieressä on kaupungin vuokra-asuntoja. Vai millaista porukkaa Halmekadulla asuu? Rauhallista ? Ei rauhallista? Toivottavasti puolueetonta vastausta saan.

      • toiseuden ihmetteliä

        Noilla alueilla saat nauttia rikkaasta kulttuurista, jota verovaroin yhä enämpi kehitetään...


      • Anonyymi

        Muistuttaa Lähi-Itää ja Kongon viidakoita.


    • Anonyymi

      Odbbddkd

    • Anonyymi

      Sinne valitaan asukkaat ja yhteiskunnan tuettua asukasryhmää ei sinne asuteta , taso pitää säilyttää.

      • Anonyymi

        Eli sinulla ei mitään toivoa sossu pummi


    • Anonyymi

      Rasittava rinne on aina rasittava kavuta.

    • Anonyymi

      Rasinrinne on hyvä asua. Lähellä kaikkea, mutta rauhallinen.

      • Anonyymi

        Suosittelen.


    • Anonyymi

      Rasinrinteen keskellä asuu paljon huumeobgelmaisia nuoria. En suosittele. Moporallia kesäisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe