OLLAAN LAUANTAINA LÄHDÖSSÄ REISSUUN. KONSERTTIIN EI PÄÄSTÄ MENEMÄÄN:( OLIS TOSI HYVÄT ISTUMAPAIKAT 4 KPL VIEREKKÄISET. Esim. kaveriporukalle.Hyvät paikat katsomo 112 rivi 17 paikat 103-106. Myyn joko kaikki neljä tai kahden kpl paketteina. Yhden lipun hinta 115e / TARJOUS .Hinta on omakustannehinta,liput maksoi 115e kaikki kulut. Postitan liput postiennakolla,jolloin ostaja maksaa tililleni 5e postikuluja,jonka jälkeen laitan liput postiin.Liput maksat postiin kun noudat kirjeen. [email protected]
KAUPALLA ON KIIRE, KOSKA LÄHDEMME REISSUUN LAUANTAINA. LAITAN HETI LIPUT POSTIIN KUN OLET LÄHETTÄNYT PANKIN KUITIN SÄHKÖPOSTIINI. TARJOTKAA !!!!!! MYYN ENITEN TARJOAVALLE TAI 115E KPL.
BRITNEY SPEARS alakatsomoon lippuja! KIIRE!!
emppu03
3
495
Vastaukset
Myyn 100e / tarjous. Ehdin vielä tällä viikolla laittamaan postiin.
- ...
Kylläpä sinä oletkin huono-onninen konsertissa kävijä.
Ei ole vielä kauaakaan siitä kun jouduit Madonnankin liput myymään pois yllättävien menojen takia.
Toivottavasti et nyt jatkossa enää joudu samanlaisten ongelmien eteen... ... kirjoitti:
Kylläpä sinä oletkin huono-onninen konsertissa kävijä.
Ei ole vielä kauaakaan siitä kun jouduit Madonnankin liput myymään pois yllättävien menojen takia.
Toivottavasti et nyt jatkossa enää joudu samanlaisten ongelmien eteen...Liput myyty:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357