levy-yhtiöt SUN/ RCA/BMG/SONY ovat julkaiseet yhteensä Elvikseltä 4080 erilaista levytystä joihin lukeutuvat
- viralliset masterit
- alternate otot
- merkittävästi poikkeavat miksaukset
- tv - ja konserttinauhoitukset
- kotinauhoitukset
elikkä paljon , eniten ?
paljon
9
200
Vastaukset
- Selvis
Minulla ei ole tietoa asiasta. Lukusi muuttuisi jollain lailla uskottavaksi, jos tarjoaisit linkin/linkkejä sivuille, joilta mainitsemasi lukema on. Täällä on tuskin yhtään niin pöhköä, joka automaattisesti uskoo kaikki tällaiselle rupusivustolle tarjotun tiedon.
- romani1
Ei kannata olla niin varma että, luku ei stemmaa. Minäkin olen kuullut saman luvun, levymyyjältä.
Tämä ei ole rupusivusto, vaan varteenottettavia kirjoituksia Elviksestä - Selvis
romani1 kirjoitti:
Ei kannata olla niin varma että, luku ei stemmaa. Minäkin olen kuullut saman luvun, levymyyjältä.
Tämä ei ole rupusivusto, vaan varteenottettavia kirjoituksia Elviksestä"Ei kannata olla niin varma että, luku ei stemmaa."
Mainitse joku, joka on ollut asiasta varma. Itse en ole sanonut asiasta muuta kuin että kaikenlaiset luvut muuttuisivat uskottavammiksi, jos niiden mukana tarjottaisiin linkkejä lähteisiin. En pidä levymyyjien lausuntoja sen uskottavampina kuin muidenkaan ihmisten, mutta voit tietysti olla asiasta ihan vapaasti eri mieltä.
- lp mies
Itselläni on noin 2000 eri Elvis levyä.Koko ajan tulee uusia versioita ja otoksia.Epäilen sinun lukuusi.
- jon burrows
löydin eräältä nettisivuilta (suomalaisilta) oliskohan ollut yksityiset
kotisivut joissa henkilö ilmoitti nuo luvut ja eriteltynä kappaleittain ja otoksittain
en nyt muista mikkä sivut olivat mutta viikonloppuun mennessä ilmoitan
linkkiosoitteen kunhan pääsen pääkoneelle.
siis lukuni perustuu sivuila olevaan ilmoitukseen , itse en osaa sanoa
pitääkö paikkaansa.sen tietää vain elvis , jos sekään !
- Mr Goldman
Virallisia mastereitahan on noin 700 kpl. Virallisia (varsinaisen katalogin ulkopuolella julkaistuja) live- ja alternate-levyjä pitäisi olla siis pukattuna markkinoille sen verran että niissä on noin 3380 kappaletta. Jos ajatellaan että yhdellä levyllä olisi 20 kappaletta levyjen määräksi saadaan 169 kpl.
FTD-sarjassa on julkaistu (muistaakseni) 82 levyä joista osassa on jo aiemmin julkaistuja mastereita. Vaikka nämä kaikki laskettaisiin mukaan "uusina" julkaisuina (eikä asia näin suinkaan edes ole) uupuu silti 87 levyllistä aiemmin julkaisemattomia keikkoja ja alternateja. Ei oikein tunnu uskottavalta lukemalta. - jon burrows
No niin , löytyihän se linkki eli
www. kolumbus.fi /sami.niemelainen- Mr Goldman
...miten sitten tulkitaan mitkä ovat huomattavasti poikkeavia miksauksia ja näköjään DVD:tkin lasketaan mukaan. Paljonhan noita joka tapauksessa on, sitä ei voi kiistää.
- jon burrows
Mr Goldman kirjoitti:
...miten sitten tulkitaan mitkä ovat huomattavasti poikkeavia miksauksia ja näköjään DVD:tkin lasketaan mukaan. Paljonhan noita joka tapauksessa on, sitä ei voi kiistää.
jo vain , paljon on tosin .
itselläni noin ripauksen yli 900 kipaletta joista 600 eri kappaletta ja
niillä mennään , ennenkuin lisää saa.
Hyvää musiikkia vuosikymmenestä toiseen , välillä soi kyllä muukin musa
ja sitten taas elvis saa voiton ja tulee jakso jolloin kuunnellaan
vain häntä.
nettiradio spiderissa on joitakin elviksen musiikkia soittavia
radiokanavia joista tulee tauotta 24/7
paljon sellaisia kappaleita joita ei tahdo muualta kuulla , harvinaisuuksiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513