En tiedä onko nämä jo ollut täällä mut täsä olkaa hyvä!
http://www.vitsi.net/kauhuhoroskooppi/
Horoskoopii! ;)))))
17
177
Vastaukset
Aikas paha :D, *poistuu ratsupiiskoineen varoen ping-ääntä ferrariinsa *
- Myy-Pikkuinen
No tuo on vähän julma horoskooppi.
- Manta.Elviira
... ... !!!
löydät;)) Laiton ton linkin talteen. Tuosta saa vielä paljon kivaa aikaan;))
- Myy-Pikkuinen
ku etsin yhtä juttuu netist nii tuo tuli kohalle! =)
- nuitaki
Vanha jutskaha toi o, täälkii ollu pari kertaa jo, googlella noit löytää vaik kuin kuha viihtii ettii vaas.
- Manta.Elviira
nuitaki kirjoitti:
Vanha jutskaha toi o, täälkii ollu pari kertaa jo, googlella noit löytää vaik kuin kuha viihtii ettii vaas.
onkin ihan oiva jutunjuuri.
Sitä kun ei kuitenkaan jokainen netin käyttäjä niin työksensä käytä niin johan toisten "aktiivisuudesta" joku toinen hyöytyy ja saa iloa.
Haussun hauskan linkinhän aloittajakin toi esille, vaikka "taas kerran". :-)! - nähtävä,,
Manta.Elviira kirjoitti:
onkin ihan oiva jutunjuuri.
Sitä kun ei kuitenkaan jokainen netin käyttäjä niin työksensä käytä niin johan toisten "aktiivisuudesta" joku toinen hyöytyy ja saa iloa.
Haussun hauskan linkinhän aloittajakin toi esille, vaikka "taas kerran". :-)!Kyllä kyllä, opastaa vaan halusinkin kysyvää, ei sen ihmeempää.
tuo oli hauska. minä olen vaaka ;-)))))))
Nyt on jo sitten tehty kaksi korttia leijonasta;)))))) Mulla on kaksi läheistä joiden horoskooppi on leijona.
Työkaveri joka on tosi taitava noissa korttijutskuissa auttoi kuvituksessa;-DD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848