Moi!
Ongelma on siis tämännäköinen:
Windows live messenger sekosi ja päätin poistaa sen / asentaa mesen uudestaan..
No koko juttu kaatui sitten siihen, että vaikka olen poistanut kaikki meseen liittyvät sälät, niin mesen uudelleen asennuksen yhteydessä tulee virheilmoitus tyyliin "Jos haluat asentaa vanhemman version mene Lisää/Poista ja sieltä MSN Messenger ja poista blabla." Vähän on vaan vaikee poistaa kun ei siellä ole minkäänlaista MSN Messenger, Windows live messenger tms. kohtaa....
7.0:llaa olen yrittänyt liven tilalle ladata ja kokeillut muidenkin lataamista, mutta aina tulee sama virheilmoitus.
Miten saan mesen "täydellisesti" pois tietokoneeltani, jotta voin ladata sen uudestaan??
Windows msn messengerin asennusongelma
3
521
Vastaukset
"Vähän on vaan vaikee poistaa kun ei siellä ole minkäänlaista MSN Messenger, Windows live messenger tms. kohtaa...."
Kai poistit sen sieltä ohjauspaneelista kuten ohjelmistot Windows -merkkisissä käyttöjärjestelmissä poistetaan?- alottaja
tietääkseni kyllä..?
alottaja kirjoitti:
tietääkseni kyllä..?
No sitten on kaksi vaihtoehtoa miten lähdet etenemään. On joko säätämisvaihtoehto tai sitten yksinkertaisempi vaihtoehto.
Yksinkertaisempi vaihtoehto on, että asennat paremman merkkisen ohjelman mesettämiseen. Kuten esimerkiksi aMSN:n. Ei sitten tarvitse tapella huonon merkkisen ohjelman vikojen kanssa. Tässä olisi vertailutaulukko pikaviestimistä. Mesen käyttöö sitten on tietysti ne mitkä käyttää MSN protokollaa, eli meseä: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_instant_messaging_clients
Säätämisvaihtoehto on, että hankit seuraavan ohjelman koneellesi: http://www.revouninstaller.com/
Tällä sitten poistat sen Windows Live Messengerin tähteitä pois jos se on jotain sotkenut ja sitten koitat asentaa jos vaikka sitten toimisi. Ei ole mitään takeita että homma onnistuu.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013