Hyvä hotelli?

Häämatkailija

Hei!Eli ollaan miehen kanssa suunniteltu häämatkareissua Roomaa elokuun lopussa.Haluttaisiin hotellilta mm.aamupala ja muutenkin palvelua.Hotelli saisi olla lähellä näitä tunnetuimpia turistikohteita mm colosseum eli kävelymatkan päässä siis.Onko kellään mitään suosituksia mikä olisi kiva hotelli häämatkan viettoon?Kiitos jo etukäteen...

9

1439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menossa

      Olemme menossa hotelli Piccadillyyn mikä on best western ketjun hotelli.Kehuttu meille hyvät buffet aamiaiset ja colosseumin takana,edullinen 5 yötä 2 henkeä 490.00 eur.

      • marella1989

        suosittelen hotel Dianaa se on neljän tähden ja lähellä Terminin asemaa, on kävelymatka Colosseumille tai metrolla kaksi pysäkkiä: cavour - colosseo.
        Hotellissa oli jääkaapissa jossa valmiiksi juotavaa mm. vesipulloja ja limuja, joka aamu buffetti sekä kattoterassi jossa ravintola ja hienot näkymät kattojen ylle.


      • vaan kukin haluaa
        marella1989 kirjoitti:

        suosittelen hotel Dianaa se on neljän tähden ja lähellä Terminin asemaa, on kävelymatka Colosseumille tai metrolla kaksi pysäkkiä: cavour - colosseo.
        Hotellissa oli jääkaapissa jossa valmiiksi juotavaa mm. vesipulloja ja limuja, joka aamu buffetti sekä kattoterassi jossa ravintola ja hienot näkymät kattojen ylle.

        Tsekkasin Dianan, aika huonoja arvosteluja saanut ja sijaitsee Termiinin alueella.
        Minun mielestäni parasta aluetta asua Roomassa on Navona, Pantheon, Popolo ja Trastevere. siis sijainti keskustassa eikä jossain Termiinin kupeessa. Jos lomailen Roomassa vaikka pidennetyn viikonl. haluan ehdottomasti asua keskustassa ja jos lomailen vaikkapa viikon, niin huoneiston vuokraus on erinomainen vaihtoehto.
        Hotelli ja huoneistosivut on jo moneen kertaan kerrottu joten....


      • marella1989
        vaan kukin haluaa kirjoitti:

        Tsekkasin Dianan, aika huonoja arvosteluja saanut ja sijaitsee Termiinin alueella.
        Minun mielestäni parasta aluetta asua Roomassa on Navona, Pantheon, Popolo ja Trastevere. siis sijainti keskustassa eikä jossain Termiinin kupeessa. Jos lomailen Roomassa vaikka pidennetyn viikonl. haluan ehdottomasti asua keskustassa ja jos lomailen vaikkapa viikon, niin huoneiston vuokraus on erinomainen vaihtoehto.
        Hotelli ja huoneistosivut on jo moneen kertaan kerrottu joten....

        missä niitä huonoja arvosteluita voi lukea?? se on kyllä varmaan paras hotelli johon itse olen tähän mennessä majoittunut, hyvä palvelu, siivouskin joka aamu ja hyvä buffetti.


      • tuntematon suuruus
        marella1989 kirjoitti:

        missä niitä huonoja arvosteluita voi lukea?? se on kyllä varmaan paras hotelli johon itse olen tähän mennessä majoittunut, hyvä palvelu, siivouskin joka aamu ja hyvä buffetti.

        Menet mihin maahan tahansa, mihin kaupunkiin tahansa, niin katso ensin mitä muut asukkaat ovat varaamastasi hotellista kertoneet
        Googlaa : TripAdvisor


    • rome09

      mennä hotelliin Relaise fontana di trevi. Tulimme juuri häämatkalta Roomasta, ja hotellin sijainti mitä mainioin, joka suuntaan =) olimme superior huoneessa, joka oli hyvä, ilmastoitu, ja aamupala kuului hintaan. Hotelli sijaitsee fontana di treviä lähes vastapäätä...aamiaisen voi nauttia kattoterassilta ihaillen suihkulähdettä. (hotellin ravintola ei niin hyvä ;) mutta ravintoloita lähellä lukuisia).
      EI missää nimessä kannata terminin aseman lähettyviltä ottaa hotellia, ainakaan häämatkalla. Sitä apitsi jos viitsii, niin jalkaisin näkee tärkeimmät nähtävyydet, kun hotelli sijaitsee hyvällä paikalla eli ei mene metroihin tai muihi rahaa. Meillä meni ehkä 16 e rahaa taksiin vatikaaniin ja taksin, ei mihinkään muuhun. Ihanaa häämatkaa! on se ihana kaupunki =)

    • on hyvä häämatkalaisille

      Suositten Hotelli Mozartia, googlaa:hotel mozart rooma. Hotellissa Rooman paras aamubuffet.

    • vanha pari

      miehen kanssa Hotelli Santa Mariassa. Se sijaitsee Trasteveren puolella, Vicolo del Piedellä. Siitä on hyvä lähteä suuntaan ja toiseen. Alue on niin mahtava ja romanttinen ettei sen parenpaa voi löytyä. Ympärillä on niin paljon nähtävää ettei oikeastaan tarvitse lähteä kauemmaksi lainkaan. Hotelli on vanhassa luostarirakennuksessa. Kujat siinä ympärillä sai minut unohtamaan kaiken muun. Vicolo Cedrolle haaveilin jo muuttavani.
      Korttelin päässä pohjoiseen päin sijaitsee erittäin romanttinen ravintola Romolo nel Giardino della Fornarina, varsinkin sen puutrahassa kannattaa ruokailla.
      Lähellä on myös Villa Farnesiana sekä ehkä Rooman upein palatsi, Palazzo Corsini. Lähellä on myös botaaninen puutarha, museoita ja Gianicolon kukkula. keskikuapungille pääsee helposti Siston siltaa pitkin.


      http://www.htlsantamaria.com/english/index.htm

      http://www.aromaweb.it/file/FORNARINARomolo.jpg

      Toinen hotelli jossa on kauan sitten asuttu on Hotel Raphael, Largo Febolla, Piazza Navonan kupeessa. Se on melko kallis hotelli mutta kerran elämässään...

      http://www.raphaelhotel.com/en/Welcome-to-raphael-Hotel-in-rome.htm

      • GDSWFS

        OLTIIN SIELLÄ KAKS VIIKKOO tosi hyvä siellä huoneessa televisio hyvät sängyt ja parveke


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      492
      5185
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1841
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      98
      1574
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      26
      1445
    5. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      65
      1436
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      55
      1428
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1145
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      58
      1096
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      935
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      934
    Aihe