Hei!Eli ollaan miehen kanssa suunniteltu häämatkareissua Roomaa elokuun lopussa.Haluttaisiin hotellilta mm.aamupala ja muutenkin palvelua.Hotelli saisi olla lähellä näitä tunnetuimpia turistikohteita mm colosseum eli kävelymatkan päässä siis.Onko kellään mitään suosituksia mikä olisi kiva hotelli häämatkan viettoon?Kiitos jo etukäteen...
Hyvä hotelli?
9
1447
Vastaukset
- Menossa
Olemme menossa hotelli Piccadillyyn mikä on best western ketjun hotelli.Kehuttu meille hyvät buffet aamiaiset ja colosseumin takana,edullinen 5 yötä 2 henkeä 490.00 eur.
- marella1989
suosittelen hotel Dianaa se on neljän tähden ja lähellä Terminin asemaa, on kävelymatka Colosseumille tai metrolla kaksi pysäkkiä: cavour - colosseo.
Hotellissa oli jääkaapissa jossa valmiiksi juotavaa mm. vesipulloja ja limuja, joka aamu buffetti sekä kattoterassi jossa ravintola ja hienot näkymät kattojen ylle. - vaan kukin haluaa
marella1989 kirjoitti:
suosittelen hotel Dianaa se on neljän tähden ja lähellä Terminin asemaa, on kävelymatka Colosseumille tai metrolla kaksi pysäkkiä: cavour - colosseo.
Hotellissa oli jääkaapissa jossa valmiiksi juotavaa mm. vesipulloja ja limuja, joka aamu buffetti sekä kattoterassi jossa ravintola ja hienot näkymät kattojen ylle.Tsekkasin Dianan, aika huonoja arvosteluja saanut ja sijaitsee Termiinin alueella.
Minun mielestäni parasta aluetta asua Roomassa on Navona, Pantheon, Popolo ja Trastevere. siis sijainti keskustassa eikä jossain Termiinin kupeessa. Jos lomailen Roomassa vaikka pidennetyn viikonl. haluan ehdottomasti asua keskustassa ja jos lomailen vaikkapa viikon, niin huoneiston vuokraus on erinomainen vaihtoehto.
Hotelli ja huoneistosivut on jo moneen kertaan kerrottu joten.... - marella1989
vaan kukin haluaa kirjoitti:
Tsekkasin Dianan, aika huonoja arvosteluja saanut ja sijaitsee Termiinin alueella.
Minun mielestäni parasta aluetta asua Roomassa on Navona, Pantheon, Popolo ja Trastevere. siis sijainti keskustassa eikä jossain Termiinin kupeessa. Jos lomailen Roomassa vaikka pidennetyn viikonl. haluan ehdottomasti asua keskustassa ja jos lomailen vaikkapa viikon, niin huoneiston vuokraus on erinomainen vaihtoehto.
Hotelli ja huoneistosivut on jo moneen kertaan kerrottu joten....missä niitä huonoja arvosteluita voi lukea?? se on kyllä varmaan paras hotelli johon itse olen tähän mennessä majoittunut, hyvä palvelu, siivouskin joka aamu ja hyvä buffetti.
- tuntematon suuruus
marella1989 kirjoitti:
missä niitä huonoja arvosteluita voi lukea?? se on kyllä varmaan paras hotelli johon itse olen tähän mennessä majoittunut, hyvä palvelu, siivouskin joka aamu ja hyvä buffetti.
Menet mihin maahan tahansa, mihin kaupunkiin tahansa, niin katso ensin mitä muut asukkaat ovat varaamastasi hotellista kertoneet
Googlaa : TripAdvisor
- rome09
mennä hotelliin Relaise fontana di trevi. Tulimme juuri häämatkalta Roomasta, ja hotellin sijainti mitä mainioin, joka suuntaan =) olimme superior huoneessa, joka oli hyvä, ilmastoitu, ja aamupala kuului hintaan. Hotelli sijaitsee fontana di treviä lähes vastapäätä...aamiaisen voi nauttia kattoterassilta ihaillen suihkulähdettä. (hotellin ravintola ei niin hyvä ;) mutta ravintoloita lähellä lukuisia).
EI missää nimessä kannata terminin aseman lähettyviltä ottaa hotellia, ainakaan häämatkalla. Sitä apitsi jos viitsii, niin jalkaisin näkee tärkeimmät nähtävyydet, kun hotelli sijaitsee hyvällä paikalla eli ei mene metroihin tai muihi rahaa. Meillä meni ehkä 16 e rahaa taksiin vatikaaniin ja taksin, ei mihinkään muuhun. Ihanaa häämatkaa! on se ihana kaupunki =) - on hyvä häämatkalaisille
Suositten Hotelli Mozartia, googlaa:hotel mozart rooma. Hotellissa Rooman paras aamubuffet.
- vanha pari
miehen kanssa Hotelli Santa Mariassa. Se sijaitsee Trasteveren puolella, Vicolo del Piedellä. Siitä on hyvä lähteä suuntaan ja toiseen. Alue on niin mahtava ja romanttinen ettei sen parenpaa voi löytyä. Ympärillä on niin paljon nähtävää ettei oikeastaan tarvitse lähteä kauemmaksi lainkaan. Hotelli on vanhassa luostarirakennuksessa. Kujat siinä ympärillä sai minut unohtamaan kaiken muun. Vicolo Cedrolle haaveilin jo muuttavani.
Korttelin päässä pohjoiseen päin sijaitsee erittäin romanttinen ravintola Romolo nel Giardino della Fornarina, varsinkin sen puutrahassa kannattaa ruokailla.
Lähellä on myös Villa Farnesiana sekä ehkä Rooman upein palatsi, Palazzo Corsini. Lähellä on myös botaaninen puutarha, museoita ja Gianicolon kukkula. keskikuapungille pääsee helposti Siston siltaa pitkin.
http://www.htlsantamaria.com/english/index.htm
http://www.aromaweb.it/file/FORNARINARomolo.jpg
Toinen hotelli jossa on kauan sitten asuttu on Hotel Raphael, Largo Febolla, Piazza Navonan kupeessa. Se on melko kallis hotelli mutta kerran elämässään...
http://www.raphaelhotel.com/en/Welcome-to-raphael-Hotel-in-rome.htm- GDSWFS
OLTIIN SIELLÄ KAKS VIIKKOO tosi hyvä siellä huoneessa televisio hyvät sängyt ja parveke
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882