Spiritismistä vielä

Spirre

Kertoisko joku, joka on pelannut sitä että toimiiko se?? Liikkuiko lasi? Vastailiko kysymyksiin? Tapahtuiko jotain kamalaa/outoa/hirveää??
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksianne tästä, sillä aijon pelata sitä lauantaina yhdessä kaverieni kanssa.

11

2953

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-o

Pelaa pleikkarin Granturismoa 12-päckin voimin ja polta se spiritismilauta!!

• hemulinni

kuule jos spiritismi laudan polttaa niin sillon ei ole leikkimisen varaa mä rikoin mun spiritismi lauran ja oon katunut siitä jo4 vuotta

• Diluouz

Olen ollut spiritistisessä istunnossa useaankin otteeseen ja aina olen saanut vastauksia. Lasi liikkuu ongelmitta, tosin ensimmäisellä kerralla lasin kuku saattaa olla hiukan hitaampaa (henget eivät ole vielä "varmoja" sinusta). Joskus ei vastausta saada ollenkaan johtuen siitä, että he katsovat, että on parempi ettet tiedä vastausta tai sitten vastaus on ristiriitainen. Kaikki vastaukset mitä olen saanut, ovat pitäneet paikkansa. Mitään kauheaa ei ole tapahtunut, koska en ole koskaan riskeerannut. Mutta olen kuullut että jos kysyy kuolemasta, saa myös nopeasti kokea sen. Joten välttäkää tätä aihealuetta

• Kawa

Elämästä jos kysyy, niin tulee ikuiseksi eläjäksi.

• spiriitti

täh! eli miten muka kysyy kuolemasta tarkoitaksä että jos kysyy esim että koska mä kuolen? olen itse pelannut sitä enkä kyllä ole kysynyt kuolemasta mutta en tiedä pelaanko toista kertaa:) no ei ny... mulla kyllä toimii se aika hyvin ja on kiva saada tietää muutamia asioita silloin tällöin, pitääkö se paikkansa että jos ei ole raamattua saattaa joutua tekemisiin saatanan kanssa. kiitos etukäteen jos vastaat...

• melkein hullu...

Dilouz on oikeassa ei kannatta kysyä näitä kysymyksiä kun pelaa spiritismiä:
        - Saatana näytä naamasi
        - Henki, ota minut mukaasi!
        - Henki, käy luonani!
        - Saatana millaista on helvetissä? (jos kysyt tämän kysymyksen niin saatta olla että kohta tiedät)
        - Jumala Näytä minulle taivaasi
        siinäpä kaikki

• ei-spiritisti

Kai se nyt liikkuu, kun paholaiset sitä liikuttaa!

• Meiju

...Minäkin haluan kokeilla sitä! Mitään en usko, ennen kuin itse kokeilen!
      Missähän sitä voisi kokeilla?

• SpIrI

NO ei muuten edes koko juttu toimi olen koittanut miljoona kertaa!!!!!!!!

• Meiju
        SpIrI kirjoitti:

NO ei muuten edes koko juttu toimi olen koittanut miljoona kertaa!!!!!!!!

..sielusi ei ole tarpeeksi kehittynyt sille?

• Toimii joo

Suomalaisten oikeudet kunniaan: )

Janina Frostell nostaa tissinsä Suomineidon puolustukseen

Puhumme totta toisin kuin ammattivalehtelijat

http://home.thirdage.com/politics/seppolehto/

Seppo ( ei mikään Nevalan vellihousu ) Lehto

Miehitettyjen alueiden palauttaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe