Gromosomikarvat

Jopel

Mikähän se panee nuo muutamat karvat kasvoissa kasvamaan yhtä äkkiä pitkiksi kuin mitkä?

Eikä ongelma ole pelkästään meillä miehillä. Joskus hymyilyttää, kun jollain vanhalla naisella ön pitkä karva leuassa.
Se vaan on putkahtanut esiin viimekatselmuksen jälkeen, mutta miksi?

Minulla noita karvoja putkahtelee korvien lehdistä ja kulmakarvojen seasta. Leukakarvat sentään pitää kurissa lähes päivitäinen parranajo.

16

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkija<¤>

      Parta ei kasva pahoille, turpajouhet joutaville, vanha sanonta.

      Hormonit sen tekevät, olen kysellyt sitä tohtoreilta kun minullekin niitä ilmestyy leukaan ja sattuu kun nypin ne pinseteillä :-(

    • millään?

      Eiköhän mr,Ryylkreenin voide jota ei saa mainostaa auttaisi ongelmaasi!

      Tosin on itselläni 1 karva leuassa,josta olen ihka ylpeä. Lämmityksenä se ei paljon auta,siinä te luomakunnan kruunut olette taas paremmin varustettuja.

      Mutta, metsämiehillä pitää olla korvissakin turkista,jotta pärjäävät.

      terveisin vain yx

    • Maalaismies*

      Kilometrejä masiinaan on tullut sen verran ettei elektroniikka enää ole kohdallaan. Pitäisi uusia kovalevy koppinaan mutta ei se kantsi. Vaaratonta häiriötä tuo on. Sitten kun alkaa pahasti yskimään ja äksyilemään ja osia tippumaan tien poskeen, sitten kannattaa pyrkiä tohtorin pakeille. (Kunhan tulee lomilta).

    • kromosomi

      Enää pitäisi tietää mikä helvetti on
      " gromosomikarvat" ? ? ?

      Miksi G ja K kirjaimet ovat niin vaikeita?
      Kun pitää sanoa kromosomi - sanotaan gromosomi - eikö korva kuule että päin helvataa on?

      Mutta kun pitää sanoa G sanotaankin K..voi jessus teitä tyhmiä.
      Samaten C kirjain on liian vaikea monelle =
      Costarica äännetään Gostariga
      Collegepaita äännetään G ollegepaita..
      onko suomalaiset tosiaan noin tyhmiä????
      G K C

      • Jopel+nk

        Skepsis - Keskustelu
        >Ja ehkäpä siinä kreationistien >korkeakoulussa, jossa Jammu on >tähänkin asiaan perehtynyt, gromosomi >kirjoitetaan tosiaan g:llä, joten >siinä ei ole ...
        keskustelu.skepsis.fi/.../KeskusteluMuokkaa.asp?... - Välimuistissa - Samankaltaisia juttuja löytyy lisääkin jos intoa riittää.


      • Mitä olisi
        Jopel+nk kirjoitti:

        Skepsis - Keskustelu
        >Ja ehkäpä siinä kreationistien >korkeakoulussa, jossa Jammu on >tähänkin asiaan perehtynyt, gromosomi >kirjoitetaan tosiaan g:llä, joten >siinä ei ole ...
        keskustelu.skepsis.fi/.../KeskusteluMuokkaa.asp?... - Välimuistissa - Samankaltaisia juttuja löytyy lisääkin jos intoa riittää.

        CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?

        Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa..


      • Mitä olisi kirjoitti:

        CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?

        Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa..

        hullu ei huomaa, ja viisas ei virka mitään! Kunhan on sinnepäin!


      • meinatens

        kun on noin ystävällinen äirinkiele ope. meinaan ku ei tää tyhmempi eres sitä huomaa sitä tyhmyyttä nääs. Ystävällisyytä, sitä se kai on kun viittii viäki opettaa. Pätevä on ei voi kiältää. Onse hienoo kun on tota kiälioppipäätä ja ossaa neuvoo.


      • Satu*
        Mitä olisi kirjoitti:

        CROMOSOMI....ja ihan piruuttaan?

        Kyllä me ymmärretään pienikin vihje, älä käytä kaikkia voimasanoja, tai mieluummin jätä kommentoimatta, me kirjoitetaan ymmärrettävässä muodossa..

        pienia poikkeavuuksia - niistä sen suurempaa numeroa tekemättä.

        Eräs tuttu - ihan nätti nainen - meni myöskin ihotautilääkärille kauhuissaan,
        kun leukaan ilmestyi luomi, eikä siinä kaikki,
        vaan luomesta kasvoi pitkä, vahva karva esiin.

        Tohtori lohdutti ensin juuri noilla sanoilla:

        'Parta ei pahoille kasva, turpajouhet joutaville!"

        Ja sitten kertoi, että vanhemmilla naisillakin alkaa hormooneissa olla jo kahdenlaista, joka saattaa tällaista harmitonta ilmiötä aiheuttaa.

        Joten:
        palstan naiset voivat kuorossa sanoa:

        "Ennen oltiin nuoria ja nättejä, nyt ei olla enää enää muuta kuin nättejä."


    • paikasta

      karvat karissu kokonaan, on ihan posliini. Mitenkäs muilla?

      • niin ko ois jo

        xxx


      • JunttaliPoo

        Mullon molemmat olokapäät ihan klanit.

        Miten son teillä?


    • main-eko*

      Näin se on meillä naisillakin.Jostain kohden karvat häviää,toisiin paikkoihin tulee ihan uusia,eli samassa veneessä mennään.

      • Kruunu päässä

        Miten se on hiusten laita? vieläkö teillä on hiuskruunut päätä koristamassa? On ihana nähdä seniori-ikäinen nainen, jolla on kauniit hiukset. - Miehillä saa olla ihan huoletta kalju, se on niin ylväs ja komea. Nuoret miehetkin monesti ajavat päänsä sileäksi toisin kuin minun nuoruudessani. Silloin nuoria kaljupäitä vierastettiin, miehilläkin ihannoitiin paksua tai 'luonnonkiharaa' tukkaa.


      • pilvi*
        Kruunu päässä kirjoitti:

        Miten se on hiusten laita? vieläkö teillä on hiuskruunut päätä koristamassa? On ihana nähdä seniori-ikäinen nainen, jolla on kauniit hiukset. - Miehillä saa olla ihan huoletta kalju, se on niin ylväs ja komea. Nuoret miehetkin monesti ajavat päänsä sileäksi toisin kuin minun nuoruudessani. Silloin nuoria kaljupäitä vierastettiin, miehilläkin ihannoitiin paksua tai 'luonnonkiharaa' tukkaa.

        kasvaneet kesän aikana. Haaveilen taas kasvattaa kutrit olkapäihin asti,niin saan kiedottua kivoja kampauksia.

        Viihdyn pidemmissä hiuksissa.


      • taitaa olla
        pilvi* kirjoitti:

        kasvaneet kesän aikana. Haaveilen taas kasvattaa kutrit olkapäihin asti,niin saan kiedottua kivoja kampauksia.

        Viihdyn pidemmissä hiuksissa.

        tuo tukka jo ohenemaan päin, vaikka naisihminen olenkin. Sekin kai on niistä hormooneista kiinni, senkin laatu. Aiemmin oli jotenkin tuuheampi tukka. Värikin on jo aikas harmaa, mutta se ei kovin selvään näy, kun on vaaleemman sorttinen tuo oma väri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe