Ei uskois nykypäivänä. Viking linen terminaalissa on vaan kahviautomaatti.
Kahvilaan jos menee ei pääse pois. Eli kulkuneuvosi jää rannalle.
Sitten kun kahvilaan pääsi pisti silmään,että suomalaiset ovat toisen luokan asiakkaita, vaikka asiakkaista merkittävä osa on suomalaisia.
Opastukset,kyltit ja ohjeet vain ruotsiksi. Kertoo aika paljon miten Viking linella ja Tukholmassa suhtaudutaan _edelleen_ suomalaisiin asiakkaina. Raha kelpaa,mutta kiitos ei taivu suomeksi.
Ihan vaan periaatteellisesta näkökulmasta kun asiakkaan sanotaan olevan "kuningas"?
Johtuisiko asenneongelmat Viking Linen ahvenanmaalaisuudesta?
Vikingin terminaalin huonot palvelut
4
385
Vastaukset
- sakkariini
Olen huomannut samaa. Tuntuu, että Viking Line satsaa nykyään vain agressiviseen mainontaaan. Kaupungeissä joka mainospylvääseen vaan mainosta.
Sijoittaisivat nekin rahat tosiaan terminaalien palveluihin. Silja Linen terminaalit Helsingissä ja Turussa on laitettu niin hienoon ja toimivaan kuntoon että.
Onhan se Viking Line aika sisäänpäin lämmennyt kolmen Ahvenanmaalais-suvun omistama pulju ja jotenkin paistaa sellainen rahan maksimointi läpi. Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne.- Itämeren reitit
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään. - Jalgratturi
Itämeren reitit kirjoitti:
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään.jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja. - Tukholmaan
Jalgratturi kirjoitti:
jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja.Olet tavallaan oikeassa. Siljan laivoille on tuotu Tallinkin palvelutaso :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?
Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta842190- 491906
Tietysti jokainen ansaitsee
Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt231828Jotain puuttuu
Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu71157050+ naiset kyl
Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin101568- 771472
hieman diabetes...
Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo221379Välitän sinusta mies
Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv61342- 721301
En voi sille mitään
Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee121294