Ei uskois nykypäivänä. Viking linen terminaalissa on vaan kahviautomaatti.
Kahvilaan jos menee ei pääse pois. Eli kulkuneuvosi jää rannalle.
Sitten kun kahvilaan pääsi pisti silmään,että suomalaiset ovat toisen luokan asiakkaita, vaikka asiakkaista merkittävä osa on suomalaisia.
Opastukset,kyltit ja ohjeet vain ruotsiksi. Kertoo aika paljon miten Viking linella ja Tukholmassa suhtaudutaan _edelleen_ suomalaisiin asiakkaina. Raha kelpaa,mutta kiitos ei taivu suomeksi.
Ihan vaan periaatteellisesta näkökulmasta kun asiakkaan sanotaan olevan "kuningas"?
Johtuisiko asenneongelmat Viking Linen ahvenanmaalaisuudesta?
Vikingin terminaalin huonot palvelut
4
435
Vastaukset
- sakkariini
Olen huomannut samaa. Tuntuu, että Viking Line satsaa nykyään vain agressiviseen mainontaaan. Kaupungeissä joka mainospylvääseen vaan mainosta.
Sijoittaisivat nekin rahat tosiaan terminaalien palveluihin. Silja Linen terminaalit Helsingissä ja Turussa on laitettu niin hienoon ja toimivaan kuntoon että.
Onhan se Viking Line aika sisäänpäin lämmennyt kolmen Ahvenanmaalais-suvun omistama pulju ja jotenkin paistaa sellainen rahan maksimointi läpi. Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne.- Itämeren reitit
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään. - Jalgratturi
Itämeren reitit kirjoitti:
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään.jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja. - Tukholmaan
Jalgratturi kirjoitti:
jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja.Olet tavallaan oikeassa. Siljan laivoille on tuotu Tallinkin palvelutaso :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708