Ei uskois nykypäivänä. Viking linen terminaalissa on vaan kahviautomaatti.
Kahvilaan jos menee ei pääse pois. Eli kulkuneuvosi jää rannalle.
Sitten kun kahvilaan pääsi pisti silmään,että suomalaiset ovat toisen luokan asiakkaita, vaikka asiakkaista merkittävä osa on suomalaisia.
Opastukset,kyltit ja ohjeet vain ruotsiksi. Kertoo aika paljon miten Viking linella ja Tukholmassa suhtaudutaan _edelleen_ suomalaisiin asiakkaina. Raha kelpaa,mutta kiitos ei taivu suomeksi.
Ihan vaan periaatteellisesta näkökulmasta kun asiakkaan sanotaan olevan "kuningas"?
Johtuisiko asenneongelmat Viking Linen ahvenanmaalaisuudesta?
Vikingin terminaalin huonot palvelut
4
390
Vastaukset
- sakkariini
Olen huomannut samaa. Tuntuu, että Viking Line satsaa nykyään vain agressiviseen mainontaaan. Kaupungeissä joka mainospylvääseen vaan mainosta.
Sijoittaisivat nekin rahat tosiaan terminaalien palveluihin. Silja Linen terminaalit Helsingissä ja Turussa on laitettu niin hienoon ja toimivaan kuntoon että.
Onhan se Viking Line aika sisäänpäin lämmennyt kolmen Ahvenanmaalais-suvun omistama pulju ja jotenkin paistaa sellainen rahan maksimointi läpi. Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne.- Itämeren reitit
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään. - Jalgratturi
Itämeren reitit kirjoitti:
"...Juurikaan mitään yhteiskunnallisia sijoituksia he eivät tunnu haluavan tehdä. Eli uusia laivoja ei tilata jne."
Jos tarkoitat tuolla telakoiden työllistämistä, niin ainoa varma keino on tilata aluksia Merivoimille. Vain sotavarusteet ovat sellaisia, joita ei tarvitse kilpailuttaa. Tosin pienillä määrärahoilla kärvistelevä Merivoimatkin tilasi uusimman alusluokan Italiasta.
Sitäpaitsi tulihan Viikkarille juuri uusi alus! Se meni kannattavaan Viron liikenteeseen. Ei virolaisten lainarahalla nahoille kilpailuttamaan Ruotsin-liikenteeseen.
Sinänsä mielenkiintoista nähdä, miten liikennettä Ruotsiin hoidetaan tulevaisuudessa. Jossain vaiheessa linjalle on pakko saada uutta kalustoa. Onko se aivan uutta, vai ollaanko tilanteessa että linjalle peruskorjataan muualta hylättyä kalustoa? Toinen mielenkiintoinen asia on kumpaa reittiä Turku - Tukholma vai Helsinki - Tukholma yhtiöt pitävät tärkeämpänä. Kummalle reitille uutta kalustoa hankitaan?
Jos velkavetoinen Tallink kaatuu tähän lamaan ja Silja sen osana, niin pohjoiselle Itämerelle syntyy Vikingin monopoli. Kuluttajan kannalta huono asia. Kun vertaa Tallinkin (Silja) ja Vikingin pavelua tällä hetkellä, niin on täysin selvää että nurin menee virolainen. Siljan hyvästä palvelusta ei ole jäljellä mitään.jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja. - Tukholmaan
Jalgratturi kirjoitti:
jos palveluna pidetään esim. sitä,että palvellaan asiakkaan kielellä. helsingissä on tallinkin lähtöpaikassa palveluita.
Viking on riisunut palvelut- samoin suomenkielisten palvelut vielä enemmän.
Ja Viking linehan on tukiaisten varassa toimiva yritys. Suomen veronmaksajien.
Oikeaa markkinataloutta kannattavat käyttävät Tallinkin laivoja.Olet tavallaan oikeassa. Siljan laivoille on tuotu Tallinkin palvelutaso :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1404295
- 1251681
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.711497Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2831422Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr181304Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie511207Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791141- 301126
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku601091- 661083