paljonkohan saa keittiöapulainen palkkaa vuokrafirman kautta? kokemusta ei ole entuudestaan. lounas ravintola, 5h töitä, mutta luki että kokopäivätyö??virhe?
luki että tiskaus ja tarjoilun avustavat tehtävät. mitähän se sisältää??
kertokaa kokemuksia, ei varmaan loistohomma mutta jotain on tehtävä.. ja kun ei ole kokemusta pärjääkö tossa hommassa..
Keittiöapulainen
1
1495
Vastaukset
- ...homma
Keittiöapulaiselle kuuluvat tiskit, tarjoilun avustavat tehtävät tarkoittavat tarjoilua salin puolelle, keittiön puhtaanapito. Lisäksi keittiöapulaiset yleensä tekevät salaatit ja organisaation luonteesta riippuen voivat mahdollisesti tehdä voileipiä, jälkiruokia, etc.
Palkka voi vuokrafirman kautta olla n. 8-10 eur/h. Sinulla on varmaankin hygieniapassi ja salmonellatodistus (vaaditaan yleensä pakollisina, kun elintarvikkeiden kanssa ollaan tekemisissä), jos keittiöapulaisen tehtäviä edes harkitset? Keittiöapulaisen homma voi olla hyvinkin hikistä hommaa, joten aiempaa kokemusta yleensä kyllä arvostetaan, koska kokemattomalla voi mennä sormi suuhun ja sellaiseen ei useimmissa paikoissa ole yksinkertaisesti aikaa (esim. lounasaika on hektistä aikaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665595Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti932942- 2742601
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362449Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä222191Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611754Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai581329Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131203- 881165
- 901146