Metsästys pääkaupunkiseudulla? Merellä?

seastorm79

Olen ajatellut aloittaa metsästyksen reippaana ja tervehenkisenä harrastuksena, mutta helsinkiläisenä kohtaan muutamia ongelmia. Minulla ei ole sukulaisia joilla olisi maata, ei autoa jolla pääsisi pitkien matkojen päähän, ja olen erityisesti kiinnostunut metsästyksestä rannikkoseudulla ja merellä, eli minun ilmeiseti pitää alkaa säästää venettä varten. Olen kerran elämässäni ollut mukana metsästämässä haahkoja merellä ja minusta se oli upea kokemus, jonka haluaisin kokea vielä monta kertaa uudestaan. Osaisikohan joku antaa rakentavia neuvoja kuinka edetä asian kanssa ja harrastuksen aloittamisessa?

10

1372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet...
    • myös helsingin alueella
    • Anonyymi

Luontoon ei kuulu tappoaseet! On reipasta samoilla siellä ihaillen lintuja ja luontoa, ihaillen eläviä eläimiä, kohdata niitä ystävänä! Millä oikeudella voi painaa liipaisinta ja murhata! Eläimillä on tietoisuus ja tunteet, halu elää kuten meilläkin!!
      Huvitappaminen on äärimmäisen vastenmielistä ja väärin!

• Anonyymi

Metsästyspalstalle ei kuulu susinikin trollaukset.

• Anonyymi

Kokeile sorsien ampumista Kauppatorilla. Voithan ampua lokkejakin.

• Anonyymi

Hankkikaa joltain yksityiseltä joku lammikko tms vuokralle ja ruokkikaa riistaa siellä. Myös minulla on vuokrattavana mets.maita, mutta en kehtaa laittaa tietojani tänne, kun eräs vainoharhainen vainoaa joka palstalla syyttäen mm. susinikiksi ja kaikki ovat vihan kohteena, jotka eivät hyväksy ajavia hirvikoiria.

• Anonyymi

Et edelleenkään linkkaa tänne niitä palstoja teksteineen missä väität minun "vainoavan".🤣 Anna nyt väitteillesi uskottavuutta. Muuten paljastat oman vainoharhaisuutesi metsästyksen vastustamisen ohessa.😅

• Anonyymi

Kuten jo mainitsin, niin kyseleppä maanomistajilta ja laita vaikka ilmoitus johonkin kavereidesi kanssa halusta vuokrata jokin alue. Uskoisin monen rehdin ja kunnon metsästystä ymmärtävän asian.

• Anonyymi

Meinaatko, että kyseinen henkilö on odottanut 14 vuotta metsästyksen vastustaja trollin vastausta viestiinsä?🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatko, että kyseinen henkilö on odottanut 14 vuotta metsästyksen vastustaja trollin vastausta viestiinsä?🤣

Tutkatrolli vastustaa jopa muuta metsästystä, haastamalla riitaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe