Olen 16-vuotias tyttö ja 160cm pitkä. Olen hankkimassa mopoa, mutta en tiedä mikä malli olisi minulle paras, joten ottaisin ehdotuksia vastaan. En haluaisi skootteria, vaan esim. Derbin, Gileran tms. Mikä tämäntyyppisistä mopoista on helpoin ajaa ja olisi muutenkin sopivin suht lyhyelle tytölle?
Asiallisia vastauksia kiitos. =)
16-vuotiaalle tytölle
13
3103
Vastaukset
- makfomg
Älä sorru kiinalaisiin äläkä missään nimessä derbeihin! (gilera = derbi joten sekin pois laskuista) Derbi kyllä kulkee vakiona ripeesti,mutta vikoja enemmän ku laki sallii. Yamaha DT on kestävä mopo,lussu vakiona kylläki. Lisäksi todella kallis uutena.
Riejussa on sama moottori kuin Yamahassa (minarelli) joten sekin hyvä. Lisäksi rieju on halvempi kuin derbi tai Yamaha.
Istuinkorkeutta ei kannata murehtia koska sen saa matalammaksi todella pienellä vaivalla.- dfgdfg
"Älä sorru kiinalaisiin äläkä missään nimessä derbeihin! (gilera = derbi joten sekin pois laskuista) "
elä sinäkin ala vittu inisee että DT on se oikea ja derbi on niin paska kun et omista semmosta?
ja muutenkin DT ei ole tytöille vaan semmosille pikku pojille jotka ei tiedä vielä mopoista mitään... derbi sopii kaikista parhaiten tytölle (ja pojille jotka tietää mopoista enemmän kun tommoset Dt pojat) kaikista matalin on yamaha DT SM mutta en suosittele... ja sulle DT pojalle vielä että derbiä ei pysty laskemaan "pikku vaivalla" ettäs tiiät!
- Niiin?
Minkä hintaista olet katselemassa?
Uuttaa vai käytettyä?- wnbracer
yritän löytää hyväkuntoisen käytetyn mopon, sillä hinnan pitäisi olla 2000 alapuolella.
- -!
wnbracer kirjoitti:
yritän löytää hyväkuntoisen käytetyn mopon, sillä hinnan pitäisi olla 2000 alapuolella.
http://www.finnmoto.fi/kuvat/PoliniXP4Street50.jpg
Polini XP4 Sopii lyhyelle hyvin.
Uutena ~2500€ Käytettynä ~1500---->
Tai sitten Masai DB (Sach DirtyDevil),Wanda. wnbracer kirjoitti:
Jos käytettyjä mopoja etsit, kannaattaa käydä täältä katsomassa:
http://www.nettimoto.com/
Omasta kokemuksesta, Gilera(Derbi) on erinomainen ensimmäinen mopo. Niitä vikoja EI tule jos osaa ajaa.
Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin.
Mutta valitse se mistä itse pidät.- asiaan !
buum kirjoitti:
Jos käytettyjä mopoja etsit, kannaattaa käydä täältä katsomassa:
http://www.nettimoto.com/
Omasta kokemuksesta, Gilera(Derbi) on erinomainen ensimmäinen mopo. Niitä vikoja EI tule jos osaa ajaa.
Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin.
Mutta valitse se mistä itse pidät."" Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin. ""
Ei tarvitse vaihtaa eikä poistaa - laki ei sitä vaadi !! - I_ 0 I_
asiaan ! kirjoitti:
"" Sekä vaihtamalla jotain kureja poistamalla, ei tule hyytymään ylämäkiin. ""
Ei tarvitse vaihtaa eikä poistaa - laki ei sitä vaadi !!joku sanonu että laki vaatii sen?
ja kyllä derbit kestää tosi hyvin jos osaa ajaa ettei riko sitä heti. - fghfghgh
I_ 0 I_ kirjoitti:
joku sanonu että laki vaatii sen?
ja kyllä derbit kestää tosi hyvin jos osaa ajaa ettei riko sitä heti.derbi kestää niin kauan tai mikä tahansa mopo kun jaksaa vaan pitää sen kaasukäden vähän kurissa
- dsdsfgsd
fghfghgh kirjoitti:
derbi kestää niin kauan tai mikä tahansa mopo kun jaksaa vaan pitää sen kaasukäden vähän kurissa
Näin se vaa menee useemmi kaverin detsi on levinny ku oma gilera ja se gilera kyl kestää.
- zinkzenki
dsdsfgsd kirjoitti:
Näin se vaa menee useemmi kaverin detsi on levinny ku oma gilera ja se gilera kyl kestää.
osta zinkzeeenki tai vaikka paaavooo
ja keuli punasii päin jos osaat tai osta crossi
- MASAI DB
-Kiinalaiset mopot = PASKA!
-Masai DB = paras!!! ja sopii erityisesti TYTÖILLE JA ON MATALA JA HYVÄ!!!!!!!!!!! - Huomasitko
että topikki on 3v vanha. Vitun urpo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762371Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2732021Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi60942Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58923- 70858
- 68799
- 71785
- 54784
- 65777
- 107761