Onko missään sivustoilla myynnissä käytettyjä ajovarusteita?
Ihmisethän yleensä paisuvat iänmyötä ja luulisi ajotakkeja ja housuja jäävän pieniksi. Itse etsin kokoa 41 miesten ajokenkiä ja kokoa 48-50 miesten mustaa ajotakkia (vedenpitävä).
Kiitos!
Käytetyt ajovarusteet?
Aloittava
2
1744
Vastaukset 2
- tämmöinen
MP-asun käyttämätön musta-punainen gore takki koko 48. Ostettu talvella ja kesällä oli liian pieni. hinta 100€
- Hp. 120
Mulla ois Hanxin classic-takki myytävänä. Musta, irrotettavat vuoret ja pitää vettä. Ostettu kesällä 2008. Kokoa S, ite olen 183 cm, hoikka vartaloinen. Hp. 120€. Hanxin dexter housutkin löytyisi Hp. 50€. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503