kaks asiaa...

hulestunut poika

kun kerran olin päästäny mun 2 unduu vapaaks oli toinen löytyny lattialt se ei pysty lentää ku vähän vaa sit se putoo lattialle varmaan loukannu siipensä en oo uskaltanu päästää niit vapaaks ja sit se sama undu on vähä lihonnu sil on yläruumis vähän paksumpi kun alaruumis onkohan mun undut paritellu

5

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintujen taustoista?

      Ovatko linnut olleet sinulla kauan? Minkä ikäisiä ovat tai ovatko tottuneet lentämään?

      Lentokyvyttömyyteen voi vaikuttaa esim. paha sulkasato tai vaikka, jos kuvailemassasi lihoneessa yläruumiissa on rasvakasvain tai laajentunut kupu. Tietysti jos linnut ovat vasta tulleet sinulle ja eivät ole esim. aiemmin elämässään päässeet lentämään voi lihakset olla vielä liian heikkoja.

      Jollei ongelma mene ohi tai olet huolissasi että kyseessä voisi olla terveydellinen ongelma, vie ihmeessä lintu eksoottisiin eläimiin erikoistuneelle lääkärille tarkastettavaksi.

      • ei niin huolestunut

        ne on lentäny useesti ennenki on vähä yli vuoden ja kun katon ny niin sil ei oikeestaan ookkaan niin iso yläruumis muuten mikäköhän sil samal naaraal on joku pystysuora pitkä lovi joka ei näytä haavalt saattaa vaan olla siit kohtaa laiha


      • ko?
        ei niin huolestunut kirjoitti:

        ne on lentäny useesti ennenki on vähä yli vuoden ja kun katon ny niin sil ei oikeestaan ookkaan niin iso yläruumis muuten mikäköhän sil samal naaraal on joku pystysuora pitkä lovi joka ei näytä haavalt saattaa vaan olla siit kohtaa laiha

        Onko linnuilla juuri sulkasato meneillään? Jollei, niin kannattaa käydä tarkastuttamassa kaverin siivet eläinlääkärillä.


      • okei...
        ko? kirjoitti:

        Onko linnuilla juuri sulkasato meneillään? Jollei, niin kannattaa käydä tarkastuttamassa kaverin siivet eläinlääkärillä.

        kiitti pitääpä kysyy äidilt millon voi mennä eläinlekuriin :) heh äänitin puhelimelle kun sanoin ulos täältä ja laitoin jatkuvalle toistolle undujen luo toivottavasti oppii sanoo sen (mä muuten laitoin sen uuden aiheen jonka nimi onn kuinka opetat undusi puhumaan.)


      • Boo!!!
        okei... kirjoitti:

        kiitti pitääpä kysyy äidilt millon voi mennä eläinlekuriin :) heh äänitin puhelimelle kun sanoin ulos täältä ja laitoin jatkuvalle toistolle undujen luo toivottavasti oppii sanoo sen (mä muuten laitoin sen uuden aiheen jonka nimi onn kuinka opetat undusi puhumaan.)

        Minullakin on 5 undulaattia, ja 3 niistä on sellainen "lovi" rintakehässä...
        Se ei ole vaarallinen! sulat ovat vain asettuneet erillailla, kuin yleensä... Olen käynyt myös eläinlääkäriltä asian tarkistamassa!
        Mutta tuo siipi juttu kannattaa käydä tarkistamassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe