Taikinatissi

Pikkupate

Vaimo oli lähtenyt maanantaina, olin saanut poikani hoidon kuntoon.Torstaina illalla soi ovikello, ovella oli kaksi toimiston likkaa, moi me tultiin lenkkisaunaan. Oikeammin toinen oli neiti ja toinen rouva, no päälle parikymppisiä kumpikin, mikäs siinä saunapäälle puolituntia ja valmis. Sirkku oli neiti ja Nina oli rouva.
Olkaatten hyvät sauna on valmis, jolloin Nina sanoi,että saunottaja kuuluu mukaan.No mikäpä siinä ketään ei petetty, pesin tyttöjen selät ja juttu luisti hyvin meillä, olin vasta kuukauden ollutkin Firmassa. Tytöt tinkivät kyydin ja Nina asui ensin, Sirkun luo kun päästiin,niin sanoi mä haen huomisen tyovaatteet, ei vie kauan,ei varmaan ollutkaan viittä minuuttia. Päästiin meille ja kello oli jo melko paljon, mentiin makuhuoneeseen ja Sirkku laitto e-pillerinsä yöpöydälle jätti pikkupöksyt jalkaan, riisuin itseni ja otin hänen huosunsa pois.
Kun koskin hänen rintoihinsa oli hyvä etten rääkäissyt, ne olivat kuin vetelää taikinaa, yök, ei nännit reagoineet,no työsin kosteuteen ja pillu nyt ei ollut ihan heikko. Aamulla kun herättiin, otettiin varvi ja töissä oli hilpeä tunnelma koko päivän, illalla kun meidän kautta oli pakkohakea hänen vaatteensa. Panin kolmannen kerraan ja vein kotiin, jolloin Sirkun isä odotti tytärtään,kun hänen lomansa alkoi. Tiistaina soi puhelin ja Nina sanoi laita Sauna päälle, olin kuuliainen. Hänpä tulikin yksin, en ollut ajatellut. No lauteilla Nina kysyi panitko Sirkkua, ja kerroin kolme kertaa, Jolloín Nina sanoi,no hyvä hän saa niin harvoin. Suihkun puolella neni suuteluksi ja kiihkeäksi hyväilyksi, jolloin Nina otti kaluni käteen ja sanoi nyt on mun vuoro.Se oli kiihkeää temmellystä ja laukeamisen jälkeen pitkään olimme
sylikkäin ja suutelimme. Vein hänet lähelle kotiaan ja keskiviikkona sovimme torstain hakemisen ja ajan.Mekko lyheni ja sanoin,että sulla on niin upeat sääret, miten olis saumasukat. Seuraavana päivänä oli ja korkkarit myös. Seuraava viikko meni samoin, kunnes hän kerran istahti mun työpöytääni vastan ja sivelinreisiään ja samalla haarakiilaa, jolloin Nina sanoi mä haluan, keksittiin,että mennään jäätelöostoksille, mentiin meille naimaan.
lenkkitapaaminen tiistaina ja torstaina, ja ainakin maanantaina ja keskiviikkona jäätelönosto, usein vielä perjantainakin. Nina oli selvästi häntä vanhemman miehen kanssa naimisisa ja Syyskuussa he muuttivat Imatralle kun miehensä oli Neuvostoliiton puolella töissä. ja Nina oli saanut töitä imatralta. Muutin minäkin toiselle puolelle suomea, jossa löysin toisen vaimon itselleni.

3

8910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussipussiiiii

      ????? ja vielä kerran ?

    • likkaa ilmestyy

      ovelle ja sitten melkein heti pannaan kiivaasti?

      TOSI USKOTTAVA TARINA !

      HEI, ÄLÄ KIRJOITA ENÄÄ SUOTTA TÄNNE MITÄÄN, KUN KIRJAILIJAN KYKYSI OVAT NOIN AVUTTOMAT !

    • 222kkk

      Kiva. Kuka on poikasi hoito?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe