kysymys kaikille elvis&jerry lee lewis faneille.

pablo83

jammailiko elvis ja jerry lee kaksistaan??nyt en tarkoita
miljoonan dollarin kvartet sessiota..

19

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihas

      toisiaan.

      • romani1

        En usko että , on totta. Olen kyllä kuulunut, jostain nauhasta. missä niiden pitäisi laulaa.
        Terveisin Heluna


      • pablo83
        romani1 kirjoitti:

        En usko että , on totta. Olen kyllä kuulunut, jostain nauhasta. missä niiden pitäisi laulaa.
        Terveisin Heluna

        ovat jammailleet kiitoksia vaan:)


      • nauhaa
        romani1 kirjoitti:

        En usko että , on totta. Olen kyllä kuulunut, jostain nauhasta. missä niiden pitäisi laulaa.
        Terveisin Heluna

        ei ole. Jos nyt ei tarkoiteta sitä miljoonan dollarin sessiota, mis oli Lewis, Cash , Perkins ja Elvis...

        Ja se on totta että Lewis ja Elvis ei tullut toimeen keskenään, johtu varmaan Lewiksen kateudesta.


    • Selvis

      En ole missään kirjassa nähnyt mainintaa, että Jerry Lee Lewis ja Elvis olisivat jammailleet vuoden 56 miljoonan dollarin session jälkeen. Lewishän oli omasta mielestään parempi kuin Elvis eikä ollut kovin hyvissä väleissä kaikkien muidenkaan tähtien kanssa. Esimerkiksi oli melkoinen saavutus, että Lewis ja Johnny Cash saatiin samaan levytysstudioon tekemään tribuuttialbumi "Class of '55".

      • romani1

        Kyllä on jammanut. Nyt muistan kuulleeni, sen nauhan mutta, missä sitä en muista. Muutenkin, noiden tähtien huonot välit,ei kannattaa ottaa niin vakavasti. Lehdet kirjoittavat kaikkea. Onhan jälkeenpäin tullut ilmi että, Jerry Lee meni lentokentääle ja oli lähdössä keikalle ja Elvis oli tulossa keikalta. Siinä juteltiin ohimennen. Nämä tähdet olivat kollegoja, jotka tekivät samaa työtä. Oli yhdessä dokumentissa, eräs tuntematon country laulaja, ja hän ihmetteli, kun Elvis tuli esityksen jälkeen, kehumaan häntä. Pat Boone tapasi Elviksen lentokentäälä ja sanoi, "sinä menet väärän suuntaan ja Elvis pahoitteli sitä. Puhumattakaan Elviksen ja Tom Jonesin ystäävyydestä. Sama koskee James Brown ja Elvis, Paul Anka ja Elvis, Merley Haggard ja Elvis ym
        Terkkuja rokkiHeluna


      • Selvis
        romani1 kirjoitti:

        Kyllä on jammanut. Nyt muistan kuulleeni, sen nauhan mutta, missä sitä en muista. Muutenkin, noiden tähtien huonot välit,ei kannattaa ottaa niin vakavasti. Lehdet kirjoittavat kaikkea. Onhan jälkeenpäin tullut ilmi että, Jerry Lee meni lentokentääle ja oli lähdössä keikalle ja Elvis oli tulossa keikalta. Siinä juteltiin ohimennen. Nämä tähdet olivat kollegoja, jotka tekivät samaa työtä. Oli yhdessä dokumentissa, eräs tuntematon country laulaja, ja hän ihmetteli, kun Elvis tuli esityksen jälkeen, kehumaan häntä. Pat Boone tapasi Elviksen lentokentäälä ja sanoi, "sinä menet väärän suuntaan ja Elvis pahoitteli sitä. Puhumattakaan Elviksen ja Tom Jonesin ystäävyydestä. Sama koskee James Brown ja Elvis, Paul Anka ja Elvis, Merley Haggard ja Elvis ym
        Terkkuja rokkiHeluna

        "Lehdet kirjoittavat kaikkea."

        En pysy mukana ajattelussasi. Millä logiikalla päättelet, että arvioni Jerry Lee Lewisin ja Elviksen väleistä perustuvat lehtijuttuihin? Arvioni perustuu mm. seuraaviin hyllystäni löytyviin kirjoihin:

        Jerry Hopkins: "Elvis"
        Red West et al.: "Elvis, What Happened?"
        Elaine Dundy: "Elvis and Gladys"
        Priscilla Presley: "Elvis and Me"
        Jerry Hopkins: "Elvis - The Final Years"
        Marty Lacker et al.: "Elvis - Portrait of a Friend"
        Albert Goldman: "Elvis"
        Mick Farren et al.: Elvis In His Own Words"
        John Tobler: "Elvis - The Legend and the Music"
        Rainer Wallfar et al.: "Elvis Presley - An Illustrated Biography"
        Roy Carr & Mick Farren: "Elvis - The Complete Illustrated Record"
        Joe Esposito: "Good Rockin' Tonight"
        Paul Lichter: "The Boy Who Dared To Rock"
        Alanna Nash: "Elvis And The Memphis Mafia"
        Peter Harry Brown & Pat H. Broeske: "Doen at the End of Lonely Street - The Life and Death of Elvis Presley"
        Peter Guralnick: "The Unmaking of Elvis Presley - Careless Love"
        Scotty Moore: "That's Alright, Elvis"
        Ernst Jorgensen: "Elvis Presley - A Life in Music; The Complete Recording Sessions"

        Voisitko kertoa, miksi näissä kirjoissa annettu kuva Elvksen ja Jerry Leen väleistä on virheellinen ja mihin teoksiin oma arviosi heidän suhteistaan perustuu.


      • luin
        romani1 kirjoitti:

        Kyllä on jammanut. Nyt muistan kuulleeni, sen nauhan mutta, missä sitä en muista. Muutenkin, noiden tähtien huonot välit,ei kannattaa ottaa niin vakavasti. Lehdet kirjoittavat kaikkea. Onhan jälkeenpäin tullut ilmi että, Jerry Lee meni lentokentääle ja oli lähdössä keikalle ja Elvis oli tulossa keikalta. Siinä juteltiin ohimennen. Nämä tähdet olivat kollegoja, jotka tekivät samaa työtä. Oli yhdessä dokumentissa, eräs tuntematon country laulaja, ja hän ihmetteli, kun Elvis tuli esityksen jälkeen, kehumaan häntä. Pat Boone tapasi Elviksen lentokentäälä ja sanoi, "sinä menet väärän suuntaan ja Elvis pahoitteli sitä. Puhumattakaan Elviksen ja Tom Jonesin ystäävyydestä. Sama koskee James Brown ja Elvis, Paul Anka ja Elvis, Merley Haggard ja Elvis ym
        Terkkuja rokkiHeluna

        että Jerry Lee Lewis. Poukaroi kerran ainessa/kännissä Gracelandin porttii päin ase kädessä, ja vaati kuningasta tilille. Elvistä ei paskaakaan kiinostanut kyseinen riehuja vaan käski soittaa poliisit, jotka sitten Lewiksen veikin putkaa. Myös Lewis ja Elvis kohtas Las Vegasissa ja eikä missäin rennoissa tunnelmissa.

        Jerry on kehunut Elvistä nykyisissä haastatteluissa,,miten he olivat parhaita ystäviä se on paska puhetta.

        Jerry ja Elvis ei jammailleet,, tosin Beatles ja Elvis jammailli, harmi että siittä ei oo mitään matskua..


      • romani1
        luin kirjoitti:

        että Jerry Lee Lewis. Poukaroi kerran ainessa/kännissä Gracelandin porttii päin ase kädessä, ja vaati kuningasta tilille. Elvistä ei paskaakaan kiinostanut kyseinen riehuja vaan käski soittaa poliisit, jotka sitten Lewiksen veikin putkaa. Myös Lewis ja Elvis kohtas Las Vegasissa ja eikä missäin rennoissa tunnelmissa.

        Jerry on kehunut Elvistä nykyisissä haastatteluissa,,miten he olivat parhaita ystäviä se on paska puhetta.

        Jerry ja Elvis ei jammailleet,, tosin Beatles ja Elvis jammailli, harmi että siittä ei oo mitään matskua..

        Mitä tekisit, jos sinun portilla olisi mies ase kädessä ja sekaisin. Oli ketään vaan. niin soittaisin poliisit. Niinkuin sanoin, niin lehtiin ei kannata luotta. Ystävät ovat välillä huonoissa väleissä. On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää.
        Beatles ja Elviksen jammailut, on nauhoitettu. Se joka tuli Elviksen palveluun, vuonna 1963, hänellä on sellainen, omien sanojen mukaan. Voit olla aivan huoleta, kyllä joku nahoitti sen. se tulee joskus vuosien kuluttua ulos. Niinhän sanottiin Miljon dollars quartetista myös. Me odotettiin sitä vuosiin mutta, tulihan se sittenkin.
        Jerry Lee on tunnettu, huonosta viinapäästä, huumeista en tiedä mutta, jos Elvis eläisi, sinä etkä minä ei tiedetä, miten kävisi, kun Memphisin pojat tapaisivat. Tietysti, joskus oli selvä että, kun Elviksestä tuli kaiken musiikin kunikaaksi ja Jerry Lee koitti gospelia ja countrya mutta ei nousut suosioon uudestaan. 1970 luvulla MR killer, oli taas kerran, vähän aikaa pinnalla. Tämä ei tarkoita että, Jerry lee Leviksellä, ei olisi faneja mutta, ei siihen suosioon, missä Elvis on . Jos puhutaan, siitä että, Elviksen konsertit olivat samanlaiset, melkein koko ajan niin, Jerryn konsertit ovat koko ajan samanlaisia. Miestäni Elvistä ja Jerry Lee:stä ei kannata vertaila, suosioista tai taidoista. Elvis on ykkönen. Pidän myös Jerry Lee:sta jo 50 luvulla pidin hänestä. Hänellä on monta hyvää levyä mutta...
        Minulla on yksi konsertti New Orleanista mkissä, Jerri Lee, Fats Domino, Ray Charles ja se Rollareiden kitaristi, mikä on Jerry Lee on kouluttanut, oli erittäin hyvä. Lopuksi ne vetivät Jerryn ja muidenkin Svaney riwer joka oli jamin huippua.
        Sinun hykkävää kirjoitustyyli, ihmetyttä minua. Totuus ei edes pala. Jerry Lee on hyvä rokkari mutta, Elvis oli suuri viihdyttäjä ja laulutaidosta ei kannata puhua.
        Muistan aina, kun Jerry nai oman 13 vuotiaan serkkunsa. Se oli sen ajan suuri skandaali, kyllä olisi viekkäkin
        Hyvää jatkoa sinulle t. rokkiHeluna 58v


      • romani1
        romani1 kirjoitti:

        Mitä tekisit, jos sinun portilla olisi mies ase kädessä ja sekaisin. Oli ketään vaan. niin soittaisin poliisit. Niinkuin sanoin, niin lehtiin ei kannata luotta. Ystävät ovat välillä huonoissa väleissä. On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää.
        Beatles ja Elviksen jammailut, on nauhoitettu. Se joka tuli Elviksen palveluun, vuonna 1963, hänellä on sellainen, omien sanojen mukaan. Voit olla aivan huoleta, kyllä joku nahoitti sen. se tulee joskus vuosien kuluttua ulos. Niinhän sanottiin Miljon dollars quartetista myös. Me odotettiin sitä vuosiin mutta, tulihan se sittenkin.
        Jerry Lee on tunnettu, huonosta viinapäästä, huumeista en tiedä mutta, jos Elvis eläisi, sinä etkä minä ei tiedetä, miten kävisi, kun Memphisin pojat tapaisivat. Tietysti, joskus oli selvä että, kun Elviksestä tuli kaiken musiikin kunikaaksi ja Jerry Lee koitti gospelia ja countrya mutta ei nousut suosioon uudestaan. 1970 luvulla MR killer, oli taas kerran, vähän aikaa pinnalla. Tämä ei tarkoita että, Jerry lee Leviksellä, ei olisi faneja mutta, ei siihen suosioon, missä Elvis on . Jos puhutaan, siitä että, Elviksen konsertit olivat samanlaiset, melkein koko ajan niin, Jerryn konsertit ovat koko ajan samanlaisia. Miestäni Elvistä ja Jerry Lee:stä ei kannata vertaila, suosioista tai taidoista. Elvis on ykkönen. Pidän myös Jerry Lee:sta jo 50 luvulla pidin hänestä. Hänellä on monta hyvää levyä mutta...
        Minulla on yksi konsertti New Orleanista mkissä, Jerri Lee, Fats Domino, Ray Charles ja se Rollareiden kitaristi, mikä on Jerry Lee on kouluttanut, oli erittäin hyvä. Lopuksi ne vetivät Jerryn ja muidenkin Svaney riwer joka oli jamin huippua.
        Sinun hykkävää kirjoitustyyli, ihmetyttä minua. Totuus ei edes pala. Jerry Lee on hyvä rokkari mutta, Elvis oli suuri viihdyttäjä ja laulutaidosta ei kannata puhua.
        Muistan aina, kun Jerry nai oman 13 vuotiaan serkkunsa. Se oli sen ajan suuri skandaali, kyllä olisi viekkäkin
        Hyvää jatkoa sinulle t. rokkiHeluna 58v

        Minä elin Elviksen aikana. jo vuodesta 1957 asti olin rokkipoika jonka suurin oli Elvis mutta kuunteli mielellään Jerry lee:tä ja tietysti Little Rikhardia. Silloin luettin Amerikan Photoplay lehteä ja paljon muistakin lehdistä. Radio Luxenburg ja merirosvoradio Radio Nord joka lähetti ympäri vourokauden musikkia niin Elvistä kun Jerryä ym, Radio Carolaine, joka lähetti Hollannin ulkopuolelta, antoi sen ajan faktoja. Jaan Storm, pääsi haastattelemaan Elistä 1963. Se on ollut käännetty The King lehdessä. Elviksen kuoleman jälkeen on kirjoitukset muuttuneet ja niin myös ajatukset mutta, me oltiin vaatimatomasti mutta siltikin. Jos olet todellinen rokkifani niin tietysti kävit Little Rikhardin konsertissa, Porin jatseissa tai yhdessä Jerry Leen kanssa Jäästadionilla, Helsingissä. Hän näytti taivaan merkit, esintyjänä, niin Bob Dylanille Porissa ja Jerrylle Helsingissä
        Hauska keskustelu Jerryn ja Elviksen kanssa. Elvis sanoi Jerrylle. En pidä siitä että, laulan musikkia jota kutsutaan paholaisen musiikiksi. Jerry vastasi, mutta sinähän olet paholainen. Nämä sanat Jerry kertoi, Elviksen dokkarissa, samassa missä Jerry sanoi Elvistä kuninkaaksi. Tämä dokumentti, tuli Elviksen kuoleman jälkeen. Valitettavasti, niitä on niin monta että, en muista mistä Elviksen dokkarista. Jos joku muistaa niin kirjoittakaa, että saadaan tietää.


      • ------------------------
        romani1 kirjoitti:

        Mitä tekisit, jos sinun portilla olisi mies ase kädessä ja sekaisin. Oli ketään vaan. niin soittaisin poliisit. Niinkuin sanoin, niin lehtiin ei kannata luotta. Ystävät ovat välillä huonoissa väleissä. On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää.
        Beatles ja Elviksen jammailut, on nauhoitettu. Se joka tuli Elviksen palveluun, vuonna 1963, hänellä on sellainen, omien sanojen mukaan. Voit olla aivan huoleta, kyllä joku nahoitti sen. se tulee joskus vuosien kuluttua ulos. Niinhän sanottiin Miljon dollars quartetista myös. Me odotettiin sitä vuosiin mutta, tulihan se sittenkin.
        Jerry Lee on tunnettu, huonosta viinapäästä, huumeista en tiedä mutta, jos Elvis eläisi, sinä etkä minä ei tiedetä, miten kävisi, kun Memphisin pojat tapaisivat. Tietysti, joskus oli selvä että, kun Elviksestä tuli kaiken musiikin kunikaaksi ja Jerry Lee koitti gospelia ja countrya mutta ei nousut suosioon uudestaan. 1970 luvulla MR killer, oli taas kerran, vähän aikaa pinnalla. Tämä ei tarkoita että, Jerry lee Leviksellä, ei olisi faneja mutta, ei siihen suosioon, missä Elvis on . Jos puhutaan, siitä että, Elviksen konsertit olivat samanlaiset, melkein koko ajan niin, Jerryn konsertit ovat koko ajan samanlaisia. Miestäni Elvistä ja Jerry Lee:stä ei kannata vertaila, suosioista tai taidoista. Elvis on ykkönen. Pidän myös Jerry Lee:sta jo 50 luvulla pidin hänestä. Hänellä on monta hyvää levyä mutta...
        Minulla on yksi konsertti New Orleanista mkissä, Jerri Lee, Fats Domino, Ray Charles ja se Rollareiden kitaristi, mikä on Jerry Lee on kouluttanut, oli erittäin hyvä. Lopuksi ne vetivät Jerryn ja muidenkin Svaney riwer joka oli jamin huippua.
        Sinun hykkävää kirjoitustyyli, ihmetyttä minua. Totuus ei edes pala. Jerry Lee on hyvä rokkari mutta, Elvis oli suuri viihdyttäjä ja laulutaidosta ei kannata puhua.
        Muistan aina, kun Jerry nai oman 13 vuotiaan serkkunsa. Se oli sen ajan suuri skandaali, kyllä olisi viekkäkin
        Hyvää jatkoa sinulle t. rokkiHeluna 58v

        Sulla on paljo asiaa,,,,mut sori vaan vähän tietoa, tai en ymmärrä mihin sinun tietosi perustuu. Eli väität että Elvis ja Lewis ovat jammailleet ja siittä on matskua. Ja väität myös että Elviksen ja Beatlesen tappamisesta on jotain materiaalia... Sori vaan mut toi on täyttä satua. Kaikki sen tietää jotka on tarpeeksi lukeneet ja katselleet Elvistä..Älä Heluna viitsi satuja kertoa,,,jookos...


      • Selvis
        romani1 kirjoitti:

        Mitä tekisit, jos sinun portilla olisi mies ase kädessä ja sekaisin. Oli ketään vaan. niin soittaisin poliisit. Niinkuin sanoin, niin lehtiin ei kannata luotta. Ystävät ovat välillä huonoissa väleissä. On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää.
        Beatles ja Elviksen jammailut, on nauhoitettu. Se joka tuli Elviksen palveluun, vuonna 1963, hänellä on sellainen, omien sanojen mukaan. Voit olla aivan huoleta, kyllä joku nahoitti sen. se tulee joskus vuosien kuluttua ulos. Niinhän sanottiin Miljon dollars quartetista myös. Me odotettiin sitä vuosiin mutta, tulihan se sittenkin.
        Jerry Lee on tunnettu, huonosta viinapäästä, huumeista en tiedä mutta, jos Elvis eläisi, sinä etkä minä ei tiedetä, miten kävisi, kun Memphisin pojat tapaisivat. Tietysti, joskus oli selvä että, kun Elviksestä tuli kaiken musiikin kunikaaksi ja Jerry Lee koitti gospelia ja countrya mutta ei nousut suosioon uudestaan. 1970 luvulla MR killer, oli taas kerran, vähän aikaa pinnalla. Tämä ei tarkoita että, Jerry lee Leviksellä, ei olisi faneja mutta, ei siihen suosioon, missä Elvis on . Jos puhutaan, siitä että, Elviksen konsertit olivat samanlaiset, melkein koko ajan niin, Jerryn konsertit ovat koko ajan samanlaisia. Miestäni Elvistä ja Jerry Lee:stä ei kannata vertaila, suosioista tai taidoista. Elvis on ykkönen. Pidän myös Jerry Lee:sta jo 50 luvulla pidin hänestä. Hänellä on monta hyvää levyä mutta...
        Minulla on yksi konsertti New Orleanista mkissä, Jerri Lee, Fats Domino, Ray Charles ja se Rollareiden kitaristi, mikä on Jerry Lee on kouluttanut, oli erittäin hyvä. Lopuksi ne vetivät Jerryn ja muidenkin Svaney riwer joka oli jamin huippua.
        Sinun hykkävää kirjoitustyyli, ihmetyttä minua. Totuus ei edes pala. Jerry Lee on hyvä rokkari mutta, Elvis oli suuri viihdyttäjä ja laulutaidosta ei kannata puhua.
        Muistan aina, kun Jerry nai oman 13 vuotiaan serkkunsa. Se oli sen ajan suuri skandaali, kyllä olisi viekkäkin
        Hyvää jatkoa sinulle t. rokkiHeluna 58v

        "On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää."

        Ei kukaan liene kieltänytkään - eikä tästä ole varsinaisesti ollut edes kysymys, vaan kyseisten miesten jammailusta vuoden 1956 jälkeen. Sen jälkeen, kun Elvis kuoli, KAIKKI kehuivat hänet kuninkaaksi. Olisi ollut aivan noloa Jerryltä mennä sanomaan, että "minä olen parempi kuin Elvis". Hänelle olisi naurettu!

        Frank Sinatrakin tuli sanoneeksi todellisen aidon mielipiteensä Elviksestä jo 50-luvulla, kun haukkui Elviksen pataluhaksi - kuten aikuiset ihmiset yleisesti tuolloin tekivät. 70-luvulla ääni kellossa oli muuttunut, ja Sinatra kehui Elvistä kovasti. Hän olisi saattanut itsensä naurunalaiseksi, jos olisi toistanut 50-luvulla lausumansa kommentit.

        Jerry Leeltä kuitenkin lipsahti vielä Elviksen kuoltuakin ihan rehellinen mielipide Elviksestä. Eräässä konserttitaltioinnissa, joka minulla on dvd:llä, hän toteaa vuoden 56 miljoonan taalan kvartetista: "Katsokaa kuka istuu pianon ääressä - minunhan siinä olisi pitänyt olla!"


      • romani1
        Selvis kirjoitti:

        "On dokmentti missä Jerry Lee sanoo että, Elvis on kuningas,. sitä on turha kieltää."

        Ei kukaan liene kieltänytkään - eikä tästä ole varsinaisesti ollut edes kysymys, vaan kyseisten miesten jammailusta vuoden 1956 jälkeen. Sen jälkeen, kun Elvis kuoli, KAIKKI kehuivat hänet kuninkaaksi. Olisi ollut aivan noloa Jerryltä mennä sanomaan, että "minä olen parempi kuin Elvis". Hänelle olisi naurettu!

        Frank Sinatrakin tuli sanoneeksi todellisen aidon mielipiteensä Elviksestä jo 50-luvulla, kun haukkui Elviksen pataluhaksi - kuten aikuiset ihmiset yleisesti tuolloin tekivät. 70-luvulla ääni kellossa oli muuttunut, ja Sinatra kehui Elvistä kovasti. Hän olisi saattanut itsensä naurunalaiseksi, jos olisi toistanut 50-luvulla lausumansa kommentit.

        Jerry Leeltä kuitenkin lipsahti vielä Elviksen kuoltuakin ihan rehellinen mielipide Elviksestä. Eräässä konserttitaltioinnissa, joka minulla on dvd:llä, hän toteaa vuoden 56 miljoonan taalan kvartetista: "Katsokaa kuka istuu pianon ääressä - minunhan siinä olisi pitänyt olla!"

        Ei kannata ottaa niin vakavasti asiat.
        Frank Sinatra ja Elvis oli jo ystväytyneet ennen 70 lukua. Frank Sinatran Elviksen armejapalu, shovssa, Elvis ja Frank lauloivat loistavasti ja lopuksi se yhteilaulu Love me tenderin loppu, oli huippuluokkaa. Olsi ollut kiinnostavaa, jos he olisivat levyttäneet yhdessä Mr Voicen kanssa. Elvis myös lainasi lentokoneen Frankilta 60 luvulla, puhumattakaan Nancyn ja Elviksen ystävyydestä

        Terkkuja Heluna


      • romani1
        ------------------------ kirjoitti:

        Sulla on paljo asiaa,,,,mut sori vaan vähän tietoa, tai en ymmärrä mihin sinun tietosi perustuu. Eli väität että Elvis ja Lewis ovat jammailleet ja siittä on matskua. Ja väität myös että Elviksen ja Beatlesen tappamisesta on jotain materiaalia... Sori vaan mut toi on täyttä satua. Kaikki sen tietää jotka on tarpeeksi lukeneet ja katselleet Elvistä..Älä Heluna viitsi satuja kertoa,,,jookos...

        Älä ala arvioi minun tietoja. Otan selvää siitä Elviksen ja Jerryn jammailusta.
        Muista minua, kun Beatleksen ja Elviksen jamit, tulevat ulos joskus. Vaikeuksia, tekijänoikeuksien kanssa, tulee olemaan, mutta. Sinun tietosi voi myös olla satua. Kuinka monta nauhaa tulee koko ajan Elviksen eri asioista. Puhenauhoja ym. Minulla on uusi A hundred years ago cd missä, Elvis puhuu, lalulaa ja pelleilee. Lopuksi Elvis vetää huumorilla kappaleen The Quin. luulin että, sellaista kappaletta ei ole olemassa.Eilen kuullessani Mahaila Jakssonia, niin sieltä tulla tupsahti, se kappale.
        Minä olen seuranut Elvistä, koko ajan ja on paljon DVDtä, ja VHS joka olen hommanut ulkomailta, koska en tarvitse tekstausta. Ne kaksi peltilaatikkoa joka tuli tänä vuona ulos Suomessa, on olut kauan jo minulla. Siinä ei Elvis esinny ollenkaan, van ihmiset jotka olivat jotenkin tekemisissä Elviksen kanssa ( 8CD:tä). Nyt on tullut cd, jossa ihmiset keskustelevat Elviksen uskonasioista, se on ollut jo kauan minulla ym.Olen varmasti yksi niistä ensimmäisitä, jotka tutustui Bill Burken jo Ruotsissa 1982. Olen myös tavannut J D Sumnerin Ruotsissa ja syönyt lounaan hänen kanssa. Puhumattakaan Gracelandin matkasta 1991, jolloin tapasin Elviksen serkku Harold Loidin ja kaikki muutkin. Keskustelin eniten Haroldin kansa. Sherryl Nielseenin kanssa, aika paljon ja tietysti muidenkin kanssa mutta, entin niiden kanssa. Jerry Shillingin kanssa, aika paljon myös. Ruotsissa olen tavannut moneen kertaan Halinin, joka lauloi the Voicessa ja soitti välillä pianoa, Elikselle vuosina 1973 - 1974. Olen Pelastusarmeijasa ja siellä, tutustuin rauhassa, häneen. Hän soitti pienoa Elviksen Good Timesissa ym Hän sanoi että, ei voi olla varma soiko hänen piano joka levyllä, koska niitä otoksia oli myös, missä Glen Hardin, soitti mutta, osassa kyllä.
        Minä olin tunnettu asiantuntia Elviksen suhteen ja muutenkin musikista mutta, pieni aivovrenvuoto vuonna 2001 vei nimimuistin. olen ollut jokaisessa Elvis fanklubissa Suomessa, Ruotsissa ja vähän muuallakin. Olen tunetusta musikkisuvusta, joten tunnen Holopaisen (Hullu Jussi) joka on yksi parhaista Elvis tietäjistä, Sumessa. Omassa suvussa, olen saanut tutustua, kaikkiin Suomen tunnetuimpiin rokkareihin ja jaannut mielipiteitä heidän kanssa.Olen kirjoittanut siitä tällä osastolla, ennenkin. Suomen rokkikungas on meidän suuresta musikkiperheestä. Klassillisen musikin opettajia ja soittajia on myös. Rokki on aina ollut, meidän asia Suomessa. Setäni oli Suomen paras rokkitanssia, monta vuotta. Esintyi TV:ssä ja Sävelparatissa ja jossai muissa filmeissä myös 1959 ja siitä eteenpäin. Minä olen puhunut, niin monen Elviksen kaverin kanssa ja seuranut mediaa ja vielläkin tulee Elvis News. En ole mikään tyypillinen 58v vaan pitkä takatukka ja mustat pulisongit heh heh ja aina mukana. Kirjoista puhumattakaan, joita luen, joten en ole väärää tietoa. Se joka tuli Elviksen Palveluun 1963, hänellä on Beatleksen ja Elviksen nauha ja kun hän kuolee niin viimeitään silloin. Kyllä sinun pitäisi tietää että, Elvistä tallenettiin niin paljon kun pystyttittin. Nyt minulla on kaksi tuntia puhetta, eri nauhoitustilaisuuksista. Siis ei mitään sori vaan tietoa. Älä ala arvioi, ketään vanhoita rokkareista, jotka ovat seuraneet esim. Elivistä, hänen eläessä. Siinä on vinha ero, siihen miten nyt tunnetaan Elvistä. Tietysti Kuolema ja lisätutkimukset ovat asia erikseen. Lue Jery Hpkinsin kirjaa, mitä hän teki kun Elvis Täytti 40 vuotta ja muita kun hän eli. Tottakai niissä on valheta mutta, niin erilaista tekstiä. kun olla voi. Toivon että en lokanut sinua sorry mutta se että, joku on täyttä satua, et voi sinä sanoa, enkä minä mutta, minä ole nähnyt sen haastattelun missä kaveri sanoo että, ei myy mistään hinnasta. Kaikki on myytävänä. Se on se kaveri, joka mene vähän kyykyyn, että Elvis saa pyyhittyä hikeään, ennen konsertin alkua, Thats the way it is.
        Paljon terveisiä sinulle toivoo rokkiHeluna


      • Selvis
        romani1 kirjoitti:

        Ei kannata ottaa niin vakavasti asiat.
        Frank Sinatra ja Elvis oli jo ystväytyneet ennen 70 lukua. Frank Sinatran Elviksen armejapalu, shovssa, Elvis ja Frank lauloivat loistavasti ja lopuksi se yhteilaulu Love me tenderin loppu, oli huippuluokkaa. Olsi ollut kiinnostavaa, jos he olisivat levyttäneet yhdessä Mr Voicen kanssa. Elvis myös lainasi lentokoneen Frankilta 60 luvulla, puhumattakaan Nancyn ja Elviksen ystävyydestä

        Terkkuja Heluna

        "Ei kannata ottaa niin vakavasti asiat."

        Älä sitten ota. Kirjoittelet kaikesta asian vierestä menevästä - eli Jerry Leen ja Elviksen jammailuun liittymättömästä - sitä sun tätä yleisesti tiedossa olevaa asiaa.

        Meillä on muuten ihan eri käsitykset Elviksen ja Sinatran "ystävyydestä", mutta eihän se haittaa. Minun käsitykseni mukaan miesten välit eivät koskaan olleet niin läheiset, että kutsuisin heitä ystäviksi sanan suomalaisessa merkityksessä. Englannissahan sanaa "friend" käytetään tosin joskus lähes ventovieraistakin.

        Sinatra ei suinkaan palkannut Elvistä showhunsa vuonna 60 siksi, että Elvis olisi ollut hänen "ystävänsä", vaan siksi, että shown katsojamäärät olivat käyneet kovin pieniksi. Hyvä merkki "ystävyydestä" oli, että Parker vaati Sinatraa maksamaan Elviksen showssa käyttämän smokin hinnan. (Todellista "ystävyyttä"!)


      • romani1
        Selvis kirjoitti:

        "Ei kannata ottaa niin vakavasti asiat."

        Älä sitten ota. Kirjoittelet kaikesta asian vierestä menevästä - eli Jerry Leen ja Elviksen jammailuun liittymättömästä - sitä sun tätä yleisesti tiedossa olevaa asiaa.

        Meillä on muuten ihan eri käsitykset Elviksen ja Sinatran "ystävyydestä", mutta eihän se haittaa. Minun käsitykseni mukaan miesten välit eivät koskaan olleet niin läheiset, että kutsuisin heitä ystäviksi sanan suomalaisessa merkityksessä. Englannissahan sanaa "friend" käytetään tosin joskus lähes ventovieraistakin.

        Sinatra ei suinkaan palkannut Elvistä showhunsa vuonna 60 siksi, että Elvis olisi ollut hänen "ystävänsä", vaan siksi, että shown katsojamäärät olivat käyneet kovin pieniksi. Hyvä merkki "ystävyydestä" oli, että Parker vaati Sinatraa maksamaan Elviksen showssa käyttämän smokin hinnan. (Todellista "ystävyyttä"!)

        Olen samaa mieltä. Mistä sinä tai minä, tiedetään totuus. Miksi Elvis lainasi Frank Sinatran koneen, menessään Lsas Vegasiin ja naimisiin. Kaiken takana on raha mutta, miksi Elvis, Frankkie, Fred Astair, keskustelivat ja olivat samassa paikassa. Olethan nähnyt kuvia juhlilta. En ole varma mutta, luulen että, tilaisuus oli Elviksen ensimmäisen konsertin, vastaanotosta, jossa oli Sammy Davis, joka oli tunnettu Elviksen ystävä ja Gary Grant, joka kehuu Elvistä, siinä kohtaan missä tulee teksti. Minua riepottaa, vähän se että, esiinytte niin varmana ja jopa ylimielisesti.
        Terveisin Mikään ei ole niin varma kun epävarma


      • romani1
        romani1 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Mistä sinä tai minä, tiedetään totuus. Miksi Elvis lainasi Frank Sinatran koneen, menessään Lsas Vegasiin ja naimisiin. Kaiken takana on raha mutta, miksi Elvis, Frankkie, Fred Astair, keskustelivat ja olivat samassa paikassa. Olethan nähnyt kuvia juhlilta. En ole varma mutta, luulen että, tilaisuus oli Elviksen ensimmäisen konsertin, vastaanotosta, jossa oli Sammy Davis, joka oli tunnettu Elviksen ystävä ja Gary Grant, joka kehuu Elvistä, siinä kohtaan missä tulee teksti. Minua riepottaa, vähän se että, esiinytte niin varmana ja jopa ylimielisesti.
        Terveisin Mikään ei ole niin varma kun epävarma

        Sinulle, joka pidät minua satusetänä, seuravaa, Jerry Leen yhtä jamitallenetta myytiin sillä että, Elvis olisi ollut mukana. Vaikea sanoa, toinen ääni muistutti Elvistä mutta, en voi sanoa varmasti. Tutkin lisää.
        Se, että kirjoitin muuta kun vaan jameista johtuu teidän ylimielisyydestä kun vastaatte. Minä en voi sanoa toiselle, jos kysymys on vaikka Elviksestä, PUHUT SATUJA. huh huh
        We red ewrythig what we got our hands on in Suomalainen kirjakauppa in our hometown Helsinki, aboth Elvis and others Rockstars, in Rollin stones e.t.c Photoplay came home to us for many ears. Samma sak gäller Sveriges tidningar Bildjuornalen mm, ja sama koskee myös suomalaisia lehtiä. Yksi Elvis lehti, ilmestyi 1959, joka kertoi Elviksestä ja musta valkoiset kuvat. Vanha Iskelmä, suosikka ja alussa vielä, ajan sävelestä, luettiin kaikki, mikä kertoi Elviksestä ym. Minä opi englannin,. hyvin nuorena, Elvis levyistä. Olin ensikertaa tulkkina 9 vuotiaana, hengellisessä tilaisuudessa. Nyt tulkkaan paljon mutta. välillä heitän Memphis murteella ja ihmiset pitävät siitä,varsinkin Romanian Pelastusarmeijassa, Im tell you for sure, lu bit, Im telling you man, vouver ym,
        And now im telling you man, don´t call me a storyteller. anymoore
        Take good Care of your business, God Bless you!


      • Selvis
        romani1 kirjoitti:

        Sinulle, joka pidät minua satusetänä, seuravaa, Jerry Leen yhtä jamitallenetta myytiin sillä että, Elvis olisi ollut mukana. Vaikea sanoa, toinen ääni muistutti Elvistä mutta, en voi sanoa varmasti. Tutkin lisää.
        Se, että kirjoitin muuta kun vaan jameista johtuu teidän ylimielisyydestä kun vastaatte. Minä en voi sanoa toiselle, jos kysymys on vaikka Elviksestä, PUHUT SATUJA. huh huh
        We red ewrythig what we got our hands on in Suomalainen kirjakauppa in our hometown Helsinki, aboth Elvis and others Rockstars, in Rollin stones e.t.c Photoplay came home to us for many ears. Samma sak gäller Sveriges tidningar Bildjuornalen mm, ja sama koskee myös suomalaisia lehtiä. Yksi Elvis lehti, ilmestyi 1959, joka kertoi Elviksestä ja musta valkoiset kuvat. Vanha Iskelmä, suosikka ja alussa vielä, ajan sävelestä, luettiin kaikki, mikä kertoi Elviksestä ym. Minä opi englannin,. hyvin nuorena, Elvis levyistä. Olin ensikertaa tulkkina 9 vuotiaana, hengellisessä tilaisuudessa. Nyt tulkkaan paljon mutta. välillä heitän Memphis murteella ja ihmiset pitävät siitä,varsinkin Romanian Pelastusarmeijassa, Im tell you for sure, lu bit, Im telling you man, vouver ym,
        And now im telling you man, don´t call me a storyteller. anymoore
        Take good Care of your business, God Bless you!

        "Sinulle, joka pidät minua satusetänä, seuravaa, Jerry Leen yhtä jamitallenetta myytiin sillä että, Elvis olisi ollut mukana. Vaikea sanoa, toinen ääni muistutti Elvistä mutta, en voi sanoa varmasti. Tutkin lisää."

        Tutki pois. En muuten ole pitänyt sinua satusetänä, enkä edes satutätinä. Sekoitat minut johonkin toiseen kirjoittajaan. Tietysti esitän mielipiteeni varmasti ja vakaasti, mutta en ollenkaan pahastu, jos olet eri mieltä. Kumpikin pitäköön mielipiteitään oikeina, sillä tavalla rauha säilyy! :o)

        Minun ei tarvitse tutkia mainitsemaasi tallennetta sen enempää, sillä omistan kyseisen kappaleen. Se julkaistiin ensin singlenä, ja myynnin lisäämiseksi mainostettiin, että mukana "saattaa olla Elvis". Eivät kehdanneet suoraan väittää, että mukana on Elvis. Kappale on "Save The Last Dance For Me", ja jokainen peltikorvia lukuun ottamatta huomaa heti, että vaikka taustalaulajaksi on yritetty valita ääneltään Elviksen kaltainen mies, yrityksessä ei oikein ole onnistuttu.

        Mutta jopa New Music Express -lehden toimittaja Roy Carr saatiin uskomaan - tai ainakin kirjoittamaan että uskoi - Elviksen laulavan tällä levyllä! Höh höh! Mitä potaskaa! Hän kirjoitti ensin 16.12.1978, että mukana kerrotaan olevan Elviksen, ja jatkoi:

        "Aural evidence suggests that such allegations are true. I think that we can rule out the possibilities of an elaborate hoax or that Jerry Lee used to pal around with one-time Presley vocal-clone Ral Donner. I reckon this track is genuine and as such it's quite magnificent - a timely reminder of when recording sessions used to be fun."

        Juupa juu. Voit vapaasti uskoa Elviksen ja Jerry Leen laulavan yhdessä levyllä. Minä puolestani arvelen, että NME:n toimittajan korva oli sen verran tarkka, että hän kyllä kuuli kyseessä olevan jonkun muun kuin Elviksen - ehkäpä jutussa mainittu Ral Donner - mutta kirjoitti silti mitä kirjoitti. Syytä voi vain arvailla, ja siihen en ryhdy.


      • romani1
        Selvis kirjoitti:

        "Sinulle, joka pidät minua satusetänä, seuravaa, Jerry Leen yhtä jamitallenetta myytiin sillä että, Elvis olisi ollut mukana. Vaikea sanoa, toinen ääni muistutti Elvistä mutta, en voi sanoa varmasti. Tutkin lisää."

        Tutki pois. En muuten ole pitänyt sinua satusetänä, enkä edes satutätinä. Sekoitat minut johonkin toiseen kirjoittajaan. Tietysti esitän mielipiteeni varmasti ja vakaasti, mutta en ollenkaan pahastu, jos olet eri mieltä. Kumpikin pitäköön mielipiteitään oikeina, sillä tavalla rauha säilyy! :o)

        Minun ei tarvitse tutkia mainitsemaasi tallennetta sen enempää, sillä omistan kyseisen kappaleen. Se julkaistiin ensin singlenä, ja myynnin lisäämiseksi mainostettiin, että mukana "saattaa olla Elvis". Eivät kehdanneet suoraan väittää, että mukana on Elvis. Kappale on "Save The Last Dance For Me", ja jokainen peltikorvia lukuun ottamatta huomaa heti, että vaikka taustalaulajaksi on yritetty valita ääneltään Elviksen kaltainen mies, yrityksessä ei oikein ole onnistuttu.

        Mutta jopa New Music Express -lehden toimittaja Roy Carr saatiin uskomaan - tai ainakin kirjoittamaan että uskoi - Elviksen laulavan tällä levyllä! Höh höh! Mitä potaskaa! Hän kirjoitti ensin 16.12.1978, että mukana kerrotaan olevan Elviksen, ja jatkoi:

        "Aural evidence suggests that such allegations are true. I think that we can rule out the possibilities of an elaborate hoax or that Jerry Lee used to pal around with one-time Presley vocal-clone Ral Donner. I reckon this track is genuine and as such it's quite magnificent - a timely reminder of when recording sessions used to be fun."

        Juupa juu. Voit vapaasti uskoa Elviksen ja Jerry Leen laulavan yhdessä levyllä. Minä puolestani arvelen, että NME:n toimittajan korva oli sen verran tarkka, että hän kyllä kuuli kyseessä olevan jonkun muun kuin Elviksen - ehkäpä jutussa mainittu Ral Donner - mutta kirjoitti silti mitä kirjoitti. Syytä voi vain arvailla, ja siihen en ryhdy.

        Sorry. öuulin että, sinä sanoit että, kerron satuja. Kun luen sinun tekstiä niin, muistan, saman tekstin. Minä olin jo silloin samaa mietä kun NME oli. niinkun siinä sanotaan. Niinkuin sanoin, jossakin, niin muisti pätkii, määrätyistä syistä. Rauha sälyy tietysti..
        Take care Heluna


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe