Kiimassa aamulla.

Nina30

Mies on lähdössä töihin ja yritän kosketella ja hyväillä saadakseni munaa haaroihini. Mieheni vain toppuuttelee ja lupaa tulla illalla ajoissa.

Ei lohduta mua ja painun suihkuun. Ovikello soi, heitän pyyhkeen ylle ja nopeasti avaan oven. Ovella on mieheni edellisestä avioliitosta oleva parikymppinen Joonas.

Joonas tulee sisään ja sanon käyväni pikaisesti suihkussa.

"Käy rauhassa vain, kyllä minä viihdyn." Olen joskus huomannut Joonaksen katseen tisseilläni. Ollaanhan me oltu monasti saunomassa mökillä, ei toki kaikki yhtäaikaa.

Pesen itseni huolellisesti, koska kostuin aamulla jo niin lupaavasti. Eikä kiima näytä hellittävän vieläkään. Kosketan hellästi klittaani kun Joonas huutaa oven takaa käyvänsä myös suihkussa. On kuulemma ollut pelaamassa.

Pelästyn koputusta ja lopetan onanoinnin. Pyyhe ylle ja pois.
"Ole hyvä vain", sanon Joonakselle joka on jo tulossa vastaan.

"Voinko mä riisua tonne teidän makkariin nää pelivaatteet?"

"Joo tottakai, odota mä siivoan mun pikkarit sieltä sängyltä." Mutta poika sanoo, ettei ne häiritse häntä.

Joonas menee riisumaan ja mä jään juomaan vettä keittiöön. Oveen koputettan ja menen kohti ovea. Vilkaisen makkariin ja näen ovenraosta Joonaksen käsissä pikkarini ja kalun.

Hajamielisenä avaan oven ja postimies tuo ystävällisesti postin ovelle asti. Mies hymyilee ja toivottaa rouvalle päivänjatkoa.

Joonas on mennyt suihkuun ja menen makkariin. Siinä mun pikkarit on mehuissani aamuiselta kiimalta Joonaksen pelivaatteiden vieressä.

Riisun pyyhkeen ja tiputan sen lattialle. Katson peilistä vaaleaa vartaloani ja ajattelen meneväni ulos ottamaan aurinkoa Joonaksen lähdettyä. Peilistä näkyy kaunis vartaloni, johon nelikymppinen mieheni kai ihastuikin ekana. Pitkä, hoikka vartalo, pitkät vaaleat hiukset, rotusääret, tiukka peppu ja isot c- kupin rinnat.

Varmaan ajatteli saavansa kauniin sihteerin yhtiöönsä, jossa hetken olinkin töissä, siirryttyäni hoitamaan hevosia tilallemme.

Menen vaatehuoneeseen etsimään bikineitäni kun kuulen oven makkarin menevän kiinni. Ovenraosta näen Joonaksen tiputtavan pyyhkeen omani viereen.
Poika nostaa minun pyyhkeeni ja haistelee sitä tissien ja alapään kohdalta. Vatsassani lentää perhosia. Vai tällaistä peliä.

Joonaksen veltto kalu nousee hiljalleen ja pojan käsi alkaa vedellä lihaa edestakaisin. Onhan Joonas paremmassa kunnossa kuin isänsä, kullikin on isompi. Pilluni alkaa kostua pojan esityksestä ja kyykyn alas. Kiusaan sormellani klittaani pojan runkatessa kaluaan.

Menen vierashuoneeseen hierontapöydälleni ja huudan Jooanasta. Poika huutaa tulevansa pian. Laitan selkäni päälle pienen pyyhkeen, joka peittää pakarani.

"Voitko hieroa mua vähän. Oon aivan jumissa."
Joonas sanoo käyvänsä vain vaihtamassa pyyhkeensä housuihin.

"Ei se mitään. Anna olla vain, ei mua haittaa."
Päätän kiusata poikaa vähän.

Joonas hieroo aika hyvin ja antaumuksella, tietenkin. Joonas hieroo ensin selkää, hartioita ja tulee eteeni seisomaan. Pyyhkeen alla pingottaa jokin iso minkä äsken näin. Poika yrittää piilotella elintään.

"Voitko hieroa vielä jalkojani. Reidet on aika kipeät eilisestä jumpasta, jos viittit, kiltti."
Joonas hieroo selkääni ja liukuu alemmas reisille.

Ajoin karvani pois eilen, joten näkymät pitäisi olla herkulliset pyyhkeen alle.

Huokailen eroottisesti pojan ollessa reisilläni.
Alan olla jo kiimassa odotuksesta, vaikka tarkoitus oli kiusata vain poikaa.

"Kiitti. Ihanat kädet. Voitko vielä hetken hieroa alaselkääni. Venytän samalla jalkojani, joten voit tulla siihen mun taakse istumaan. Ei saa katsella pyyhkeen alle."

Joonas istuu taakseni mun siirtäessä jalkani molemmille sivuille. Meidän jalat hipaisevat hetkellisesti. Pojan etumus on varmaan vain parinkymmenen sentin päässä pepustani joka kohoilee hieronnasta.

"Uuuuhh, hierot hyvin...älä lopeta." Jos ei poika pian ratkea liitoksistaan niin on ihme.

Juttelimme niitä näitä kun ilmoitin puheen siirryttyä rohkeampaan suuntaan, että käytän nykyään pillereitä isänsä kanssa. Seksikin on mukavempaa ilman kortsuja. Törkeää, samalla ajattelen, mutta kiima on kiima.

"Mitä jos mä tuun lähemmäs sua niin saat hierottua paremmin." En ehtinyt kuulla vastausta kun siirrän peppuani jo taaemmas.

"Oih...mikä tuo kova on?" Kysyn muka tietämättömänä kullin koskettaessa pakaroitteni väliä.
"Tuntui hyvältä..." Samalla peppuni on kiinni Joonaksessa.

"Auta mua Joonas, mä oon kiimainen kuin eläin...
nai mua elimelläsi...astuta mut.."

Hyvä kun ehdin saada lausen loppuun kullin työntyessä sisääni levittäen ahdasta pilluani äärimmilleen. Joonas vetää mua itseensä lantiostani kiinni pitäen.

"Nai sun tammaa kun kerran himoitset niin... nai mua kovaa...tamma odottaa...juuri noin...syvään...
aaahhhhhh....mmmhhhhh.."

Nainti on niin kovaa, että mulla on täysi työ pitää itseni pöydällä. Nojaan käsilläni pöytään, tissien heiluessa vallattomina.

"Aiiihhhh...kuinka sulla...on niin iso..sä suurennat mun pimppaani...aiiihhh...varovasti tai mä repeen..."

Joonas puristelee pakaroitani ja nai syvälle sisälleni. Lämmin neste täyttää pilluni ja pursuaa yli kalun liikkeistä. Samalla vartaloni alkaa täristä ja vääntelehtiä valtavan ihanasta orgasmista.

Kerta ei jäänyt viimeiseksi, onneksi.

7

18214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso Pillunen

      Kun luin tota mä rupesin jo kiihottumaan............

    • mies 38

      Nina on ihanan lutkainen rouva

      • Anonyymi

        Pitää panna kun panettaa!!!


      • Anonyymi

        Ja nyt kyllä panettaa ...mistä vaan tuollaisen naisen löytäisin???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää panna kun panettaa!!!

        Hieronta hyvä esileikkiä siinä rentoutuu niin hierottava kuin hierojakin, halu herää.


      • Anonyymi

        Hieroja mieheltä ei rentoudu kyllä muna kuin ihan jos pääsee tuikkaamaan sisään lopuksi:)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe