Marmariksesta pahaa puhuvat

naulajalka

Olen todellakin kurkkuani myöten täynnä kaikenlaisia paskanjauhajia.
Ihmiset oletettavasti kyselevät tosissaan ja asiallisesti kohteesta ja eri asioista, mutta asiattomia vastauksia ja kommentteja tuntuu satelevan pilvin pimein.
Hyvät asiattomat ihmiset tehkää mieluummin jotain muuta kuin kirjallisia päättömiä lausahduksia.
Marmaris on tosi nasta paikka niin nuorille kuin varttuneemmillekin ja kaikki eivät ole oleet siellä vielä sitä ensimmäistä kertaa, jolloin on aivan fiksua kysellä jengiltä, joka jo käynyt ties kuinka monta kertaa.
Joten antakaa ihmisille kunnon infoa tai sitten ei mitään.

21

2756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kartsa

      tästä viestistä.

      Olen itekin enemmän ku korviani myöten täynnä ihmisiä, joiden pitää aina jotain kommentoida asiasta ku asiasta.

      Ite kävin ekan kerran toukokuussa Marmariksessa ja Turkissa yleensä, koska johonkin oli viikoks lähdössä. Loma oli näin äkkiseltään muistellen parhain tai ainakin parhaimpien joukossa kaikista lomistani.

      Minulla ei ollut oikeastaan mitään odotuksia Marmariksesta, mutta parin eka päivän jälkeen tulin siihen tulokseen, että tuo lomani ei tule olemaan viimeinen siellä.

      Nyt olen jo menossa sinne uudestaan. Ensin syyskuussa Marmariksen tuttuni kanssa ja seuraavan kerran ens vuoden Vapun päivänä siskoni kanssa.

    • driik

      Minulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan, että ihmiset kertovat myös huonoja kokemuksia, sillä eihän kaikki voi tietenkään kaikesta tykätä ja joskus muiden huonoista kokemuksista oppii, että esim. kyseiseen ravintolaan ei kannata mennä.
      Negatiivisetkin kommentit on siis okei niin kauan kun ne pysyvät asiallisella tasolla. Kurkuani myöten täynnä olen myös minä näitä ihmisiä, jotka ovat ottaneet elämän tehtäväkseen Turkin ja turkkilaisten haukkumisen sekä kaiken puolin asiattoman kommentoinnin ihmisistä, jotka Turkista pitävät. Taitaa olla niin, että nämä henkilöt eivät koskaan ole Suomesta poistuneet ja perustavat väitteensä niin ennakkoluuloille kuin kateudellekin. Pitäisi siis jättää omaan arvoonsa nuo, mutta kyllä ärsyttämään käy, kun rakentavaa ja asiallistakin keskustalua Turkista ja Marmariksesta olisi mukava käydä myös näin omalla kielellä. Niin kauan kun ihmiset voivat anonyymista ilman rekisteröitymistä (yksilöintiä) kommenttejaan esittää, niin kauan asiattomat kommentit jatkuu. Ikävä kyllä.

      • oleville Turkista

        Jokainen voi kirjoittaa tänne negatiivista ja positiivista palautetta Turkista.


      • naulajalka
        oleville Turkista kirjoitti:

        Jokainen voi kirjoittaa tänne negatiivista ja positiivista palautetta Turkista.

        Toki kirjoitella saa positiivisia ja negatiivisia kommentteja, kunhan ovat asiallisia.
        Tuskin kukaan on kiinnostunut kuka kenenkäkin kanssa rakastelee.


      • naulajalan ystava

        ei se turkki ja turkkilaset,olen saanut ihania suomalaisia ystavia marmariksesta.vuodesta toiseen tavataan siella kun suomessa on valimatkat pitkat ja lomat rajalliset.terveiset kaikille ihanille marmarisystaville t.vasen katinen vanhapiika.ps.syyskuussa nahdaan


      • ystäviä ja tuttuja
        naulajalan ystava kirjoitti:

        ei se turkki ja turkkilaset,olen saanut ihania suomalaisia ystavia marmariksesta.vuodesta toiseen tavataan siella kun suomessa on valimatkat pitkat ja lomat rajalliset.terveiset kaikille ihanille marmarisystaville t.vasen katinen vanhapiika.ps.syyskuussa nahdaan

        odottaa näkevänsä ja tietää myös tapaavansa ihania uusia ihmisiä. Ei aina kaipaa vieraan kielen vääntämistä. Etenkin jos joukossa on vieraita kieliä taitamattomia, ainainen tulkkaaminenkin käy työstä. Rento loma ja mukavat ihmiset antaa potkua taas pitkän talven puurtamiselle. Marmariksessa nähdään syyskuussa!


      • Mehmetin
        ystäviä ja tuttuja kirjoitti:

        odottaa näkevänsä ja tietää myös tapaavansa ihania uusia ihmisiä. Ei aina kaipaa vieraan kielen vääntämistä. Etenkin jos joukossa on vieraita kieliä taitamattomia, ainainen tulkkaaminenkin käy työstä. Rento loma ja mukavat ihmiset antaa potkua taas pitkän talven puurtamiselle. Marmariksessa nähdään syyskuussa!

        Juuri niin ,vanhat kuin uudet ystävät tekevät lomasta loman!
        Ps.Veneretkelle28.08 ja tiedätte kenen.


      • marmarisfani
        Mehmetin kirjoitti:

        Juuri niin ,vanhat kuin uudet ystävät tekevät lomasta loman!
        Ps.Veneretkelle28.08 ja tiedätte kenen.

        Sinulle oikein hyvää lomaa. Toivottavasti koet paikan kivaksi.
        Mielestäni Marmaris on kiva lomanviettopaikka rennoille ihmisille, joiden tarkoitus ei ole juosta katselemassa nähtävyyksiä päivästä toiseen. Mikäli nähtävyydet kiinnostavat, löytyyhän Marmariksestakin retkiä esim. Efesokseen, mutta turhan pitkä bussimatka.
        Marmaris on tosi jees paikka, jos vain haluaa nauttia oleilemisesta.


      • Mitä kummaa

        No jo oli kummallista. Olen 68 v yksinmatkustava mummeli ja kohtelu oli todellakin arvostavaa ja minua huomioitiin kuin muitakin. Tarjoilijapojat kysyivät vähän väliä: "Äiti onko kaikki hyvin" ja kävivät taputtamassa olalle. Ei ollut basaarissakaan onkelmia ja muistathan että he tekevät vain työtänsä ja kilpailu on kovaa. Jotenkin tuntuu että sananlasku "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" tuli taasen mieleen. Kaunis ja monipuolinen matkakohde ja ystävällisiä ihmisiä!!!


      • Marmarismamma
        Mitä kummaa kirjoitti:

        No jo oli kummallista. Olen 68 v yksinmatkustava mummeli ja kohtelu oli todellakin arvostavaa ja minua huomioitiin kuin muitakin. Tarjoilijapojat kysyivät vähän väliä: "Äiti onko kaikki hyvin" ja kävivät taputtamassa olalle. Ei ollut basaarissakaan onkelmia ja muistathan että he tekevät vain työtänsä ja kilpailu on kovaa. Jotenkin tuntuu että sananlasku "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan" tuli taasen mieleen. Kaunis ja monipuolinen matkakohde ja ystävällisiä ihmisiä!!!

        Kiitos kovasti kirjoituksestasi nimimerkki " mitä kummaa".

        Tervetuloa Marmarikseen uudelleen!


      • ei voi uskoa
        Marmarismamma kirjoitti:

        Kiitos kovasti kirjoituksestasi nimimerkki " mitä kummaa".

        Tervetuloa Marmarikseen uudelleen!

        Itse olen 50 ja aina on palvelu ollut hyvää ja olen viihtynyt loistavasti, ei se ole iästä kiinni vaan asenteesta. Ihmiset ovat ystävällisiä ja kyselevät onko kaikki hyvin. Taas pian olen menossa ja odotan innolla ystävien tapaamista. Matkaan vaan ilman ennakkoluuloja ja nauttimaan ihanasta lomasta!


      • kokemuksi aon

        Tuo sinun juttusi pitää ikävä kyllä aivan paikkansa,joskus olis kiva katsella ja ehkä ostaakkin jotakin esimerkiksi basaareilta,mutta kun ei yhtään saa rauhassa katsella,kun heti ollaan väkisin tyrkyttämässä,niin eipä siinä viitsi kauaakaan katsella..


      • paljon enemmän
        kokemuksi aon kirjoitti:

        Tuo sinun juttusi pitää ikävä kyllä aivan paikkansa,joskus olis kiva katsella ja ehkä ostaakkin jotakin esimerkiksi basaareilta,mutta kun ei yhtään saa rauhassa katsella,kun heti ollaan väkisin tyrkyttämässä,niin eipä siinä viitsi kauaakaan katsella..

        Kauppa kävis jos sais rauhassa katsella ,että totta "metsä vastaa kuin sinne huudetaan"ollaan ostamata kerra pitää väkisin tyrkyttää.


      • juuri näin
        paljon enemmän kirjoitti:

        Kauppa kävis jos sais rauhassa katsella ,että totta "metsä vastaa kuin sinne huudetaan"ollaan ostamata kerra pitää väkisin tyrkyttää.

        poikottiin kaikki tyrkyttäjät. niin minä oon tehnyt jo kauan. ja miks ei sais puhua pahaa marmariksesta jos semmosta on siellä kokenut ei kaikki asiat ole hyvin sielläkään?


      • löytyy huonoja puolia
        juuri näin kirjoitti:

        poikottiin kaikki tyrkyttäjät. niin minä oon tehnyt jo kauan. ja miks ei sais puhua pahaa marmariksesta jos semmosta on siellä kokenut ei kaikki asiat ole hyvin sielläkään?

        mutta miten niistä kertoo onkin eri asia. Epäkohdat voi ja tuleekin tuoda esiin, mutta nimenomaan PAHAA puhuminen on toinen juttu.


      • naulajalka
        löytyy huonoja puolia kirjoitti:

        mutta miten niistä kertoo onkin eri asia. Epäkohdat voi ja tuleekin tuoda esiin, mutta nimenomaan PAHAA puhuminen on toinen juttu.

        Moikka samanhenkiset, olisin halunnut aloittaa tämän keskustelun ekakerralla otsakkeella "paskanjauhajat", mutta oletin, että se heti poistettaisiin..
        Tällä pahaa puhumisella todellakin tarkoitanj p:n jauhamista.
        Muuten on tullut tosi hyviä kommentteja sekä positiivisia, että negatiivisia - aivan kuten pitääkin.
        Toki, jos Marmariksen matkallaan kokee enemmän niitä plus-puolen juttuja, onhan se mukavampaa, kuin todeta, että paikka ei ollut minua/meitä varten.

        Onneksi maailmasta löytyy lomakohteita pilvin pimein, mutta kaikkialle ei pääse kovinkaa edullisesti ja lyhyellä lentomatkalla.
        Jos jaksaisin istua koneessa 10-12 tuntia, lähtisin heti seuraavaksi Thaimaahan, mutta kun en jaksa/pysty/kykene.
        Ja mielestäni Marmaris on ok.


      • halvat kengät

        Turkissa on tunnetusti halpoja kenkiä, ja hyviäkin.

        Mutta nyt tuntuu siltä, että tunnen nimimerkin "naulajalka" ja hänen yhden jalan 'kenkänsä' Marmariksessa oli arvoltaan liki eur 10.000,-, että se siitä.

        Taidan myös kuulua Turkin faneihin, toisilla on tosi kivaa, mutta joku voi joutua istumaan tapaturman takia pyörätuolissa koko kahden viikon matkan ajan ja ymmärtääkseni hänen matkansa oli kaikesta huolimatta ok.

        Kaikilla ei aina mene hyvin.


      • herja

        hyvin on kulkenut monta vuotta turkkilaisilla kengillä.on varaa kävellä sopivilla ja sopivan värisillä kengillä ja koroilla uuden turkista ostetun mekon taj hameen kanss.just luin lehdestä kun anu sagi... jotain haukku meitä suominaisia .kiva ostella ja nauttia lomalla naisellisuudesta,anu oli oikeassa ,suomessa korkokorot on huoran merkki.suomessa tennarit jalkaan.


      • Ali Baban laivareissu
        herja kirjoitti:

        hyvin on kulkenut monta vuotta turkkilaisilla kengillä.on varaa kävellä sopivilla ja sopivan värisillä kengillä ja koroilla uuden turkista ostetun mekon taj hameen kanss.just luin lehdestä kun anu sagi... jotain haukku meitä suominaisia .kiva ostella ja nauttia lomalla naisellisuudesta,anu oli oikeassa ,suomessa korkokorot on huoran merkki.suomessa tennarit jalkaan.

        Marmarikseen 2 viikopksi pienellä porukalla. Jonninverran ulkomaita kierrelleenä sanon että Marmaris on yksi parhaimpia lomakohteita...kyllä jämpti on näin :)


      • jämpti on näin
        Ali Baban laivareissu kirjoitti:

        Marmarikseen 2 viikopksi pienellä porukalla. Jonninverran ulkomaita kierrelleenä sanon että Marmaris on yksi parhaimpia lomakohteita...kyllä jämpti on näin :)

        Onkan se Marmaris hyvä lomakohde jos ei ole muualla käynyt.


      • "maailmalla"
        jämpti on näin kirjoitti:

        Onkan se Marmaris hyvä lomakohde jos ei ole muualla käynyt.

        eri kohteissa kaikilla mantereilla ja monilla saarillakin.
        Nykyään menen Marmarikseen kuin kesämökille.

        Mutta enhän minä sinne ketään yllytä. Painukaa ihan minne tykkäätte!


    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      360
      2071
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. Mitkä kolme sanaa haluat nyt sanoa ikäväsi kohteelle?

      Niitä tässä odotan.
      Ikävä
      158
      1222
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe