Moi! Onko kellään kokemusta Yamahan lattiakajareista? hyviä äänentoistoltaan?? näitä lattiakajareita olen katsonut olisko hyvät?? musankuuntelukäyttöön ja leffoihin tulis nuo!!
http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/pdfs/moreinfo/ns50f.pdf
Yamaha lattiakaiuttimet
7
1802
Vastaukset
- fundamentalist
tuonnäköiset Yamahan lattiakaapit.
Joskus markka-aikaan ostin työkaverilta
käytettyinä 200mk/pari.
Hyvin ovat jytänneet.- jukkeeeeeeeeeeeeeeee
että toistaa bassot ym hyvin?? :) sit noiden kylkeen oon aatellu Yamahan vahvistinta ja sit mul o Schneiderin stereokajarit takana.
- ReinoH
jukkeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
että toistaa bassot ym hyvin?? :) sit noiden kylkeen oon aatellu Yamahan vahvistinta ja sit mul o Schneiderin stereokajarit takana.
Uskokaa jo, Yamaha ei ole kaiutinvalmistajana mistään kotoisin.
- Musiikista pitävä
ReinoH kirjoitti:
Uskokaa jo, Yamaha ei ole kaiutinvalmistajana mistään kotoisin.
Yamaha NS-555 ainakin hinta laatu kohdallaan. Meillä ainakin soi hyvin.
- mik76
itselläni on yahaman kaiuttimia kaikki..etukajarit lattiamalliset,surroundkajarit ns 333 ja subbarit samaa merkkiä. Toimii molemmissa musakki ja leffakäytössä. Suosittelen ehdottomasti!
- w21332231
on melkoista roskaa, jos suoraan saa sanoa. Kotelot kuin pahvilaatikoita, elementit kiinassa lapsityövoimalla koottuja, jakosuotimessa yksi kondensaattori eikä puhettakaan kotelon sisäisestä vaimennusvillasta. Unohda hyvä mies.
Yamahan pro-tason tuotteet taas on eri asia, mutta ei niistä enempää nyt.- Tyytyväinen3
Jospa NS-xxx ovat Pro-tason kun kerran soivat niin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867