Moi! Onko kellään kokemusta Yamahan lattiakajareista? hyviä äänentoistoltaan?? näitä lattiakajareita olen katsonut olisko hyvät?? musankuuntelukäyttöön ja leffoihin tulis nuo!!
http://www.yamaha.co.jp/english/product/av/pdfs/moreinfo/ns50f.pdf
Yamaha lattiakaiuttimet
7
1951
Vastaukset
- fundamentalist
tuonnäköiset Yamahan lattiakaapit.
Joskus markka-aikaan ostin työkaverilta
käytettyinä 200mk/pari.
Hyvin ovat jytänneet.- jukkeeeeeeeeeeeeeeee
että toistaa bassot ym hyvin?? :) sit noiden kylkeen oon aatellu Yamahan vahvistinta ja sit mul o Schneiderin stereokajarit takana.
- ReinoH
jukkeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
että toistaa bassot ym hyvin?? :) sit noiden kylkeen oon aatellu Yamahan vahvistinta ja sit mul o Schneiderin stereokajarit takana.
Uskokaa jo, Yamaha ei ole kaiutinvalmistajana mistään kotoisin.
- Musiikista pitävä
ReinoH kirjoitti:
Uskokaa jo, Yamaha ei ole kaiutinvalmistajana mistään kotoisin.
Yamaha NS-555 ainakin hinta laatu kohdallaan. Meillä ainakin soi hyvin.
- mik76
itselläni on yahaman kaiuttimia kaikki..etukajarit lattiamalliset,surroundkajarit ns 333 ja subbarit samaa merkkiä. Toimii molemmissa musakki ja leffakäytössä. Suosittelen ehdottomasti!
- w21332231
on melkoista roskaa, jos suoraan saa sanoa. Kotelot kuin pahvilaatikoita, elementit kiinassa lapsityövoimalla koottuja, jakosuotimessa yksi kondensaattori eikä puhettakaan kotelon sisäisestä vaimennusvillasta. Unohda hyvä mies.
Yamahan pro-tason tuotteet taas on eri asia, mutta ei niistä enempää nyt.- Tyytyväinen3
Jospa NS-xxx ovat Pro-tason kun kerran soivat niin hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 575007
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774358- 1334033
- 704017
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans533755Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe823570- 1153238
- 572978
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172584