Onko kellään kokemuksia tästä. Kaatuuko jänis?
CAL 20-76
7
6231
Vastaukset
- kaatuu...
LOL
- erämies
Minulla itselläni ei ole kokemusta mutta sedälläni on päällekkäispiipuinen 20/76 tussari. Hän kertoo että haulikuvion peitto on pienempi kuin 12/76 mutta lävistysteho suurempi ts. vaikeampi osua mutta kun osuu niin hyvin putoaa. Hänellä on 30v kokemus kyseisestä aseesta
- kanttu vei
Kun ampumamatka on sopiva niin teho on sama kuin 12-kaliiperisella, eli riittävä ; saaliseläin heittää veivinsä.
- 542
Mitään tekemätön kaliberi. 12cal voi ampua kevyttä kuormaa 16-24g jos niistä tykkää. Naisten ja pienten miesten ase lähinnä painonsa takia
- vanhankaivajat
Miten sä löysit taas 10 vuotta vanhan keskustelun?
- Anonyymi
Itselläni 20.76 kaatuu jänis paremmin kuin 12 gb läpäisyteho parempi.
- Anonyymi
No ite olen ampunut n,50 elukkaa syksyyn niin että ainakin mulle riittää. Majavakin jää vaikka on sitkeä henkinen. Winchesterin xx patruunoita ja truglo supistamalla joka hauli 40 m päästä 75 cm. Ringissä. Mulla ennemminkin ongelma että lyhyeltä matkaltaan tulee täystuho. Patruunoita on hyvin saatavilla. Ja jos kuka isoa pyssyä kaipaa niin ettikää netistä sellainen veneen keulaan kiinnitettävä neljän metrin torvi jolla sulasta ammuttiin 100 lintua kerralla, sitä kelpaa kehua kavereille ja kaikille netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322259Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749466Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297460Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806305SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825930Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344946HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1004359Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo852026Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310