CAL 20-76

Haulikko?

Onko kellään kokemuksia tästä. Kaatuuko jänis?

7

6772

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaatuu...

LOL

• erämies

Minulla itselläni ei ole kokemusta mutta sedälläni on päällekkäispiipuinen 20/76 tussari. Hän kertoo että haulikuvion peitto on pienempi kuin 12/76 mutta lävistysteho suurempi ts. vaikeampi osua mutta kun osuu niin hyvin putoaa. Hänellä on 30v kokemus kyseisestä aseesta

• kanttu vei

Kun ampumamatka on sopiva niin teho on sama kuin 12-kaliiperisella, eli riittävä ; saaliseläin heittää veivinsä.

• 542

Mitään tekemätön kaliberi. 12cal voi ampua kevyttä kuormaa 16-24g jos niistä tykkää. Naisten ja pienten miesten ase lähinnä painonsa takia

• vanhankaivajat

Miten sä löysit taas 10 vuotta vanhan keskustelun?

• Anonyymi

Itselläni 20.76 kaatuu jänis paremmin kuin 12 gb läpäisyteho parempi.

• Anonyymi

No ite olen ampunut n,50 elukkaa syksyyn niin että ainakin mulle riittää. Majavakin jää vaikka on sitkeä henkinen. Winchesterin xx patruunoita ja truglo supistamalla joka hauli 40 m päästä 75 cm. Ringissä. Mulla ennemminkin ongelma että lyhyeltä matkaltaan tulee täystuho. Patruunoita on hyvin saatavilla. Ja jos kuka isoa pyssyä kaipaa niin ettikää netistä sellainen veneen keulaan kiinnitettävä neljän metrin torvi jolla sulasta ammuttiin 100 lintua kerralla, sitä kelpaa kehua kavereille ja kaikille netissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      387
      1487
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      65
      971
    3. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      116
      925
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      91
      923
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      73
      904
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      701
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      681
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      629
    9. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      56
      614
    10. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      115
      612
    Aihe