Naapuripalstalla kaipaillaan sheriffin vaihdosta.
En tiedä koskisiko se samalla automaattisesti myös tätä palstaa, sama Oinashan se on täälläkin.
Muistaako kukaan BilMania?
Ei ainakaan nikillä taida sen aikaisia olla.
Hän tuntuu olevan yhtenä ehdokkaana jälleen.
Mielestäni täällä ei nykyään niin kauheasti ole ollut ongelmia,
että tarvitsisi sheriffiä vaihtaa, vai mitä olette mieltä?
Sheriffikö vaihtoon?
8
267
Vastaukset
- häntäkin kovin moititaan
Hän ainakin kommentoi juttuja väliin, ja saanut miellyttävän tunteen itsestään.
Sitä Billmannia en tiedä, OinaksestaN ei voi sanoa mitään, kun ei mitään seriffinä kirjoita. Muustahan emme tiedä!
Heillähän on lupa ja mahdollisuus kirjoitella samalle palstalle, joko toisella nikillään tai ns. puskasta.
Ilkeilyihin toivoisin nopeampaa puuttumista, kun vuoronperään sitä saa monikin osakseen, pitäisi olla sen verran porukkahenkeä et se touhu lopetettaisiin, vain aniharva puuttuu peliin.
Pahaa oloa voi purkaa muihinkin, vaan katkera ei sääli muita kuin itseään.
Se oikein huokuu täällä palstalla, iloisiin kirjoittelijoihin kohdistuen.
Todella ikävää ja surullista on täällä vierailla.- kaikki kohdallaan
Tellastiina kirjoitti:
70 palstaa, siellä on sama sheriffi kuin täälläkin!
Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.
- helposti
kaikki kohdallaan kirjoitti:
Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.
Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!
Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.
Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan! - ehdotella,
helposti kirjoitti:
Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!
Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.
Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan!että sheriffi olisi joku opettaja.
Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi. - poistaa toki pyytämättä-
ehdotella, kirjoitti:
että sheriffi olisi joku opettaja.
Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi.kin. Ehkäpä pitäisi olla opettajakin, saisitte sitten niitä pilkkuja ja pisteitä riittämiin , ...he..he
Pienet on tiedot , vaan sormet pelaa!
- asian
hallinnee, minä en ainakaan ota asiaan kantaa, ei ole minulla mitään valittamisen aihetta.
Myrskyä vesilasissa turha käydä. - am-muu
Älkää hyvät ihmiset halutko entistä takaisin.
Ensin tehtiin hirveä homma pois saamiseksi, ja sitten joku viitsii vinkua takaisin.
Sopiva annos narsistista käyttäytymistä löytyy jo meistä kirjoittajista, eiköhän se riitä!
Täällä ei mielestäni tarvita vaihdoksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
