Sheriffikö vaihtoon?

Naapuripalstalla kaipaillaan sheriffin vaihdosta.
En tiedä koskisiko se samalla automaattisesti myös tätä palstaa, sama Oinashan se on täälläkin.

Muistaako kukaan BilMania?
Ei ainakaan nikillä taida sen aikaisia olla.
Hän tuntuu olevan yhtenä ehdokkaana jälleen.

Mielestäni täällä ei nykyään niin kauheasti ole ollut ongelmia,
että tarvitsisi sheriffiä vaihtaa, vai mitä olette mieltä?

8

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häntäkin kovin moititaan

      Hän ainakin kommentoi juttuja väliin, ja saanut miellyttävän tunteen itsestään.
      Sitä Billmannia en tiedä, OinaksestaN ei voi sanoa mitään, kun ei mitään seriffinä kirjoita. Muustahan emme tiedä!
      Heillähän on lupa ja mahdollisuus kirjoitella samalle palstalle, joko toisella nikillään tai ns. puskasta.
      Ilkeilyihin toivoisin nopeampaa puuttumista, kun vuoronperään sitä saa monikin osakseen, pitäisi olla sen verran porukkahenkeä et se touhu lopetettaisiin, vain aniharva puuttuu peliin.
      Pahaa oloa voi purkaa muihinkin, vaan katkera ei sääli muita kuin itseään.
      Se oikein huokuu täällä palstalla, iloisiin kirjoittelijoihin kohdistuen.
      Todella ikävää ja surullista on täällä vierailla.

      • 70 palstaa, siellä on sama sheriffi kuin täälläkin!


      • kaikki kohdallaan
        Tellastiina kirjoitti:

        70 palstaa, siellä on sama sheriffi kuin täälläkin!

        Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.


      • helposti
        kaikki kohdallaan kirjoitti:

        Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.

        Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!

        Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.

        Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan!


      • ehdotella,
        helposti kirjoitti:

        Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!

        Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.

        Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan!

        että sheriffi olisi joku opettaja.
        Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi.


      • poistaa toki pyytämättä-
        ehdotella, kirjoitti:

        että sheriffi olisi joku opettaja.
        Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi.

        kin. Ehkäpä pitäisi olla opettajakin, saisitte sitten niitä pilkkuja ja pisteitä riittämiin , ...he..he

        Pienet on tiedot , vaan sormet pelaa!


    • asian

      hallinnee, minä en ainakaan ota asiaan kantaa, ei ole minulla mitään valittamisen aihetta.

      Myrskyä vesilasissa turha käydä.

    • am-muu

      Älkää hyvät ihmiset halutko entistä takaisin.
      Ensin tehtiin hirveä homma pois saamiseksi, ja sitten joku viitsii vinkua takaisin.

      Sopiva annos narsistista käyttäytymistä löytyy jo meistä kirjoittajista, eiköhän se riitä!
      Täällä ei mielestäni tarvita vaihdoksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe