Sheriffikö vaihtoon?

Naapuripalstalla kaipaillaan sheriffin vaihdosta.
En tiedä koskisiko se samalla automaattisesti myös tätä palstaa, sama Oinashan se on täälläkin.

Muistaako kukaan BilMania?
Ei ainakaan nikillä taida sen aikaisia olla.
Hän tuntuu olevan yhtenä ehdokkaana jälleen.

Mielestäni täällä ei nykyään niin kauheasti ole ollut ongelmia,
että tarvitsisi sheriffiä vaihtaa, vai mitä olette mieltä?

8

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häntäkin kovin moititaan

      Hän ainakin kommentoi juttuja väliin, ja saanut miellyttävän tunteen itsestään.
      Sitä Billmannia en tiedä, OinaksestaN ei voi sanoa mitään, kun ei mitään seriffinä kirjoita. Muustahan emme tiedä!
      Heillähän on lupa ja mahdollisuus kirjoitella samalle palstalle, joko toisella nikillään tai ns. puskasta.
      Ilkeilyihin toivoisin nopeampaa puuttumista, kun vuoronperään sitä saa monikin osakseen, pitäisi olla sen verran porukkahenkeä et se touhu lopetettaisiin, vain aniharva puuttuu peliin.
      Pahaa oloa voi purkaa muihinkin, vaan katkera ei sääli muita kuin itseään.
      Se oikein huokuu täällä palstalla, iloisiin kirjoittelijoihin kohdistuen.
      Todella ikävää ja surullista on täällä vierailla.

      • 70 palstaa, siellä on sama sheriffi kuin täälläkin!


      • kaikki kohdallaan
        Tellastiina kirjoitti:

        70 palstaa, siellä on sama sheriffi kuin täälläkin!

        Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.


      • helposti
        kaikki kohdallaan kirjoitti:

        Mielestäni sheriffi on asiallinen ja hyvä taustalla. Kyllä ne häiriköt on ollut kautta aikain kaikilla palstoilla. Ei se asia sheriffiä vaihtamalla lopu.

        Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!

        Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.

        Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan!


      • ehdotella,
        helposti kirjoitti:

        Jokaisen pashan kirjoituksen poistoon, se olisi raakaa opetusta, vaan toimisi!

        Kun tiedetään missä raja kulkee, miettii sanojaan tarkemmin.

        Ja voisihan joskus jonkun sanan kirjoittaakin , et miten toivoisi palstan rakenteen toimivan!

        että sheriffi olisi joku opettaja.
        Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi.


      • poistaa toki pyytämättä-
        ehdotella, kirjoitti:

        että sheriffi olisi joku opettaja.
        Hänhän on valvoja, poistaa ehdotettuja poistoja, jos niin katsoo tarpeelliseksi.

        kin. Ehkäpä pitäisi olla opettajakin, saisitte sitten niitä pilkkuja ja pisteitä riittämiin , ...he..he

        Pienet on tiedot , vaan sormet pelaa!


    • asian

      hallinnee, minä en ainakaan ota asiaan kantaa, ei ole minulla mitään valittamisen aihetta.

      Myrskyä vesilasissa turha käydä.

    • am-muu

      Älkää hyvät ihmiset halutko entistä takaisin.
      Ensin tehtiin hirveä homma pois saamiseksi, ja sitten joku viitsii vinkua takaisin.

      Sopiva annos narsistista käyttäytymistä löytyy jo meistä kirjoittajista, eiköhän se riitä!
      Täällä ei mielestäni tarvita vaihdoksia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe