Oltiin kerran kaverin kanssa Tallinnan risteilyllä. Oltiin jollain tanssilattialla ja meno oli jo aika kovaa kun kello oli kolme yöllä. Silloin oli alkaneet jo tuhmat leikit. Minut oli pyydetty kurkkuleikkiin. Siinä oli joukkueita, jonka jäsenet olivat eri puolilla tanssilattiaa. Jutun juju oli sellainen, että jokaisen piti kuljettaa kurkkua jalkojen välissä ja antaa se toisessa päässä uudelle kuljettajalle käsiä käyttämättä.
Minä olin viimeinen ja toiseksi viimeinen oli Maria, mutta en tiennyt sitä silloin. Maria lähti tulemaan minua kohti ja näin hänet silloin tarkemmin. Hän oli pieni nuori nainen, jolla oli minihame, vaalea puolipitkä tukka ja hän näytti ihanalta. Kun Maria oli tullut eteeni, pantiin lantiot vastakkain ja hän alkoi laittaa kurkkua jalkojeni väliin. Hän varmaan tunsi silloin kun patukkani paksuni housuissa. Meidän joukkue voitti, vaikka olinkin huppelissa.
Kurkku piti palauttaa, mutta minä piilotin omani paidan sisään. Tanssi jatkui, jengi biletti ja lasinsiruja oli lattialla. Etsin Marian ja huusin hänen korvaansa, haluaako neiti vähän enemmänkin kurkkua. Halusi. Lähdettiin meidän hyttiin, en tiennyt, missä kaveri heilui. Käytiin alempaan sänkyyn. Maria tuoksui hyvälle, hyväilin hänen rintojaan, hän oli hyvä suutelemaan, sillä suudelmat olivat märkiä ja intohimoisia. Levitin hänen jalkansa, suutelin reisiä sisäpuolelta, kunnes suu saavutti pillun. Nuolin hänen pilluaan, jolloin Maria alkoi valittaa ja huohottaa. Pillu tuli yhä märemmäksi ja märemmäksi ja Maria yhä kuumemmaksi. Hän alkoi pidellä päästäni kiinni ja huohotti, että en lopettaisi. Suunnitelmani ei kuitenkaan ollut viedä häntä orgasmiin vielä, joten lopetin ja mentiin seisomaan tikkaita vasten, joita pitkin mennään yläsänkyyn.
Maria piti käsillä kiinni tangosta peppu minuun päin. Sanomatta on selvää, että kaluni oli vain odottanut seisokissa tätä hetkeä. Ujutin sen pilluun, joka oli aivan liukas. Maria huokasi syvään, kun aloin liikuttaa patukkaa. Pitelin häntä lantiosta kiinni ja vetelin kaluani vasten. Katselin alaspäin, kun pillu tuli osittain ulos, kun vedin jortikkaa ulospäin. Maria huohotti raskaasti ja äänteli nautinnosta, kun kalu liikkui pillussa. Halusin tätä asentoa, kuten aina, siksi ettei nainen pääse näkemään omia irvistelyjäni, kun nautin itse. Kiihdytin tahtia ja Maria löi jo pilluaan siinä vaihessa kalua vasten. En yrittänytkään saada hänelle orgasmia, sillä minulla oli muita suunnitelmia. Silloin kaveri tuli hyttiin, mutta hän totesi vain, että täällä näköjään naidaan ja sammui alasänkyyn. Minulla oli orgasmi lähellä, joten hoitelin sen pamputtamalla jortikkaa tarpeeksi pitkään ja kovaa, kunnes ruiskutin spermat ulos. Hyvää teki kieltämättä.
Sitten kysyin Marialta, että maistuisiko kurkku. Hän oli naimisesta niin loppu, että kysyi vaan, että pitääkö tässä ruveta kurkkua syömään. Vedin yläsängystä peiton lattialle, jonka päälle kävimme. Otin kurkun pöydältä ja sanoin, että haluan antaa hänelle orkun sillä. Maria oli leikissä mukana. Kurkku oli isompi kuin kaluni ja kovempi. Maria levitti jalat, minä venytin pillunsuuta ja aloin työntää vihreää kalua sisään. Se oli senverran iso, että Mariakin piti kurkusta kiinni ja saatiin se yhteisvoimin jonkin matkaa sisään. Minä työnsin sen hiljalleen sisään ja katsoin Mariaan. Hän näytti olevan jotenkin shokissa ja sanoikin sitten, että kurkku täyttääkin hänet kokonaan. Aloin liikutella sitä hitaasti. Vähitellen sitä voi liikuttaa nopeammin ja Maria alkoi uikuttaa lattialla. Sanoi, että tuntuu mielettömältä, jatka vaan. Työntelin tasaisesti ja vähitellen lisäsin vauhtia. Maria taivutti päätä taaksepäin ja sitten puolelta toiselle ihan ekstaasissa. Kiihotin häntä parhaan taitoni mukaan, sillä halusin antaa hänelle paljon nautintoa. Välillä hidastin, jolloin hän myös äänteli ja puuskutti. Sitten aloin hankaamaan kurkkua pilluun tasaisesti, sitten nopeammin ja nopeammin. Kun olin itse kurkun varressa kiinni, kuulin kuinka pillun nesteet liiskutti. Maria pidätti henkeä, huohotti ja sanoi käheästi, että nopeammin, nopeammin. Noudatin käskyä, minkä kykenin. Maria huohotti, että kohta tulee, kohta tulee ja nopeammin, nopeammin. Yhtäkkiä hän jäykistyi paikalleen, jolloin lopetin ja hän alkoi kouristella orgasmissa. Näytti siltä, että hän oli epilepsiakohtauksessa.
Kun orgasmi oli loppunut ja vedin kurkun ulos, Maria alkoi nyyhkyttää. Se johtui kuulemma siitä, että orgasmi oli ollut niin totaalinen. Hän vapisi myös, joten laitoin kädet hänen ympärilleen. Käärimme sitten peiton molempien ympärille ja nukuimme siinä voipuneina ja tyytyväisinä, kunnes tuli aamu.
Isoa ja kovaa kurkkua pilluun
Orkkumies
0
10149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985