tosi tarina, vaikka en itse uskokkaan!

tytti

Oli kaunis päivä, Puerto Ricossa, Espanjassa. Olin yksin ostoksilla tyljähköllä kauppakeskuksella. Kiertelin kaupat, mitään en löytänyt. Tai ostin uusia alusvaatteita. Kolmet silkkiset, sopivan lähinäkyvät stringit. Niin ja ostin öljyä mahdollisille kiihkeille illoille. Päälläni oli kaunis, musta, läpinäkyvä "mekko" ja sen alla seksikkäimmät bikinini.
Olin lähdössä ostoskeskukselta, kun huomasin poliisin, moottoripyörällä. Hän oli niin komea ja lihaksikas, että jatkoin vain hänen tuojottamista. Mies katsoi minua ja tuli luokseni. Sytyin. Mies kaappasi minut syliinsä. Ei tarvittu sanoja. Hän kantoi minut erilliseen lähi vessaan.
Katsoin poliisia ja poliisi sanoi minulle: i don't let you go! Katsoin poliisia ja riisuin mekkoni. Repäisin poliisin sinisen työpaidan pois päältä. Jatkoimme kiihkeää suutelemista. Olin poliisin vahvoissa käsissä. Laskeuduin hänen sylistä ja siirryin alaspäin. Avasin vyön ja tiputin sen lattialle. Avasin varovasti housut. Tiputin nekin lattialla. Katsoin poliisia, jonka kalu on jännittyneenä edessäni. Poliisi veti housunsa alas. Siinä se odotti minua. Kävin kuumana. Otin kalusta kunnalla kiinni, imin, litkutin, hyväilin sitä! Sitten poliisi nosti minut ylös voihkien, ja avasi bikinini. Hän imi ja puristeli rintojani. Hänen kädet siirtyi alas päin, kokoajan suun herkkien suudelmien aikana. Poliisi koski parhaisiin stringeihini. Tummanpunaiset, läpinäkyvät ja kauniit.
Poliisi laski alushousuni alas ja nosti minut ilmaan ja istui veeseen istuimeen. Hän laski minut varovasti hänen kalun päälle, ja alkoi pudottaa minua alaspäin, juureen asti. Voihkin. Poliisi suuteli minua, ja minä vain voihkin, kalu sisälläni. Poliisin kaunis alapäästä saan vieläkin väreitä. Hän laski käsiiän alas ja alkoi samalla hyväillä g-pistettäni. Nautin niin paljon, että sain orgasmin enne poliisia. Poliisi alkoi huuta ja minä huusin: c'moon boy! Do your thing!!!! Poliisi nosti minut ilmaan ja suuteli minua! Hän päästi siemenensä suuhuni ja naamaani. Olin niin onnellinen. Tätä jatkui lomani joka ilta. Kaipaan Espanjaan!

3

15275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin typerää ja

      todella naivia tekstiä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kyseessähän oli

        naisten kesken -palsta. Miten poliisisedän kulli sopii teemaan?


    • jep.

      naisten kesken tarkoittaa yleensä seksuaalisuutta. muutenkin hieman tökerösti kirjoitettu mutta yritä kehittyä niin ehkä se joskus vielä onnistuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe