PIKKUJOULU

Saanut

Titteli oli komea, vaikka alaisia oli vähän. Grillijuhlat oli teema, no ne oli toimjohtjan kotona. Kirjanpitäjä oli sellainen kuivahko akka suorastaan. Oli syöty ja etenkin juotu, joten selvää päivää oli turha kuvitella kenenkään päässä piilevän. Isäntää alkoi nukuttaa, ja totesin olevan ajan poistumiseen. Tilasin taksin ja olin menossa toimistolle yöksi,koska kotimatkani oli yli 30 kilsaa. Kirjanpitäjä Raili sanoi tulevansa mukaan ja jäi pois firmalla. Raili sanoi,että Kalle oli sanonut,että saadaan ottaa hänen kaapistaan konjakkipullo. Mä olin äimänkäkenä Railin puheista, olin kuvitellut häntä kuivaksi käppänäksi. Raili haki pullon ja tuli mun toimistooni.
Otin lasit esille ja Raili kaatoi hyvin roheen annoksen. Se oli juotu,hän sanoi, nyt alkaa olla känni päällä. Hetken päästä hän sanoi, näytä kyrpäsi, joo joo näytä kyrpäsi, tuli ja avais housuni ja laski ne alas. Otti en käteensä ja sanoi ei mun usein tee mielimutta kun ekee pitää saada kyrpää riittävästi. Risutaan kaikki pois. No Raili oli sellainen luteennahka, tissejä juuri lainkaan. Oli naituse eka kerta, jolloin Raili sanoi eitää mulle riitä. otettiin konjakkia ja taas hetken päästä otettiin uusi varvi, tällä kertää takaapäin. Aamulla naitiin kerran ja heitin hänet kotiin,kun asui matkani varrella. Maanantaina kun työviikko alkoi Raili tulitoimistooni ja sanoi vaikka mä kännissä pillua annoinkin ei se tarkoita mitään automaattista panemista. Hän oli taas se kuiva luteennahka. Kalle tuli ja sanoi,että Raili kyseli mahdollisuutta risteilylle. Idea oli Kallen mielestä hyvä. Ehdin ennen risteilyä vaihtaa taloa.

2

13509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unknown soldier

      Oliskohan parasta että lopetat kirjoittelusi....keskittyisit vaan lukemaan ja runk..;-)

      • ässäjuba

        Täähän ol ihan ässä juttu jATKA VAAN SITÄ KUIVAA NAHKAA, LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe