PIKKUJOULU

Saanut

Titteli oli komea, vaikka alaisia oli vähän. Grillijuhlat oli teema, no ne oli toimjohtjan kotona. Kirjanpitäjä oli sellainen kuivahko akka suorastaan. Oli syöty ja etenkin juotu, joten selvää päivää oli turha kuvitella kenenkään päässä piilevän. Isäntää alkoi nukuttaa, ja totesin olevan ajan poistumiseen. Tilasin taksin ja olin menossa toimistolle yöksi,koska kotimatkani oli yli 30 kilsaa. Kirjanpitäjä Raili sanoi tulevansa mukaan ja jäi pois firmalla. Raili sanoi,että Kalle oli sanonut,että saadaan ottaa hänen kaapistaan konjakkipullo. Mä olin äimänkäkenä Railin puheista, olin kuvitellut häntä kuivaksi käppänäksi. Raili haki pullon ja tuli mun toimistooni.
Otin lasit esille ja Raili kaatoi hyvin roheen annoksen. Se oli juotu,hän sanoi, nyt alkaa olla känni päällä. Hetken päästä hän sanoi, näytä kyrpäsi, joo joo näytä kyrpäsi, tuli ja avais housuni ja laski ne alas. Otti en käteensä ja sanoi ei mun usein tee mielimutta kun ekee pitää saada kyrpää riittävästi. Risutaan kaikki pois. No Raili oli sellainen luteennahka, tissejä juuri lainkaan. Oli naituse eka kerta, jolloin Raili sanoi eitää mulle riitä. otettiin konjakkia ja taas hetken päästä otettiin uusi varvi, tällä kertää takaapäin. Aamulla naitiin kerran ja heitin hänet kotiin,kun asui matkani varrella. Maanantaina kun työviikko alkoi Raili tulitoimistooni ja sanoi vaikka mä kännissä pillua annoinkin ei se tarkoita mitään automaattista panemista. Hän oli taas se kuiva luteennahka. Kalle tuli ja sanoi,että Raili kyseli mahdollisuutta risteilylle. Idea oli Kallen mielestä hyvä. Ehdin ennen risteilyä vaihtaa taloa.

2

13791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unknown soldier

Oliskohan parasta että lopetat kirjoittelusi....keskittyisit vaan lukemaan ja runk..;-)

• ässäjuba

Täähän ol ihan ässä juttu jATKA VAAN SITÄ KUIVAA NAHKAA, LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5121
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      21
      1640
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1540
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1304
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      95
      1168
    10. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1153
    Aihe