Titteli oli komea, vaikka alaisia oli vähän. Grillijuhlat oli teema, no ne oli toimjohtjan kotona. Kirjanpitäjä oli sellainen kuivahko akka suorastaan. Oli syöty ja etenkin juotu, joten selvää päivää oli turha kuvitella kenenkään päässä piilevän. Isäntää alkoi nukuttaa, ja totesin olevan ajan poistumiseen. Tilasin taksin ja olin menossa toimistolle yöksi,koska kotimatkani oli yli 30 kilsaa. Kirjanpitäjä Raili sanoi tulevansa mukaan ja jäi pois firmalla. Raili sanoi,että Kalle oli sanonut,että saadaan ottaa hänen kaapistaan konjakkipullo. Mä olin äimänkäkenä Railin puheista, olin kuvitellut häntä kuivaksi käppänäksi. Raili haki pullon ja tuli mun toimistooni.
Otin lasit esille ja Raili kaatoi hyvin roheen annoksen. Se oli juotu,hän sanoi, nyt alkaa olla känni päällä. Hetken päästä hän sanoi, näytä kyrpäsi, joo joo näytä kyrpäsi, tuli ja avais housuni ja laski ne alas. Otti en käteensä ja sanoi ei mun usein tee mielimutta kun ekee pitää saada kyrpää riittävästi. Risutaan kaikki pois. No Raili oli sellainen luteennahka, tissejä juuri lainkaan. Oli naituse eka kerta, jolloin Raili sanoi eitää mulle riitä. otettiin konjakkia ja taas hetken päästä otettiin uusi varvi, tällä kertää takaapäin. Aamulla naitiin kerran ja heitin hänet kotiin,kun asui matkani varrella. Maanantaina kun työviikko alkoi Raili tulitoimistooni ja sanoi vaikka mä kännissä pillua annoinkin ei se tarkoita mitään automaattista panemista. Hän oli taas se kuiva luteennahka. Kalle tuli ja sanoi,että Raili kyseli mahdollisuutta risteilylle. Idea oli Kallen mielestä hyvä. Ehdin ennen risteilyä vaihtaa taloa.
PIKKUJOULU
Saanut
2
13802
Vastaukset
- Unknown soldier
Oliskohan parasta että lopetat kirjoittelusi....keskittyisit vaan lukemaan ja runk..;-)
- ässäjuba
Täähän ol ihan ässä juttu jATKA VAAN SITÄ KUIVAA NAHKAA, LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265