Millaista oli?

tt-t

No, millaista oli Naxosessa viime viikolla?

12

1086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naxos-fani-sempre

      HEI!
      No oli aivan ihanaa, kuten odottaa saattoi : )))
      Nyt pääsin ensimmäisen kerran käymään myös Castelmolassa!
      Oli sieltä aikamoiset näköalat, WAU!
      Oli vähän siinä rajoilla, että alkaako jo huippaamaan niin korkealla kävimme.
      Oli ihanaa katsella maisemia moottoripyörän kyydistä...

      Sää suosi meitä taas, koko viikon paistoi aurinko!
      Viimeiset 2 päivää oli jo vähän liiankin kuumia?
      Kun kävi suihkussa se helpotti vain hetken, samantien olisi voinut mennä jo uudelleen...
      Illalla 23.00 oli lämpömittarissa vielä 27C!

      3 kertaa saimme syödä OIKEASSA SISILIALAISESSA kodissa, kun Mamma/ystäväni laittoi meille ruokaa, ai ai se vei kielen mennessään : )))
      Olen ikionnellinen Sisilialaisista ystävistäni!!!
      Nyt tapasin taas yhden vanhan tuttavani 20v takaa.
      Hänellä on sukellus firma Naxosissa ja hän on sukeltanut 24 vuotta.

      Keskiviikkona kävimme Taorminan markkinoilla, kävelimme 14 kilometriä!
      Ostin muuten yli 20 housut : )))

      Markkinoilta menimme suoraan Taorminan kaupungin puutarhalle ihailemaan kukkia.
      Siellä oli taas ihan erinäköistä, kuin edellisellä kerralla.
      Eri kukat oli kukassa...
      Sain todella hienoja kuvia sieltä!
      Marella onkin nyt luvannut laittaa ottamiani kuvia tuonne Naxosphotos linkkiin, ilmoittelen myöhemmin milloin niitä voisi mennä katsomaan : )))

      Lauantaina sitten olimme Naxosin markkinoilla.
      Vähän se nyt on huono homma, kun markkinat on lähtöpäivänä.
      Mutta ihan hyvin sinne kerettiin kuitenkin.
      Ja löytöjä tehtiin taas.

      Hotelli huoneet piti luovuttaa 12.30, mutta meidän kohdalla hieman joustettiin : )
      No viikon aikana muumuassa tein föönikampauksen hotellin siivoojalle...
      Aamupalalla meiltä kyseltiinkin, että onko meillä joku erikoinen aamupala... : )))
      Ei ollut, kun se tavallinen ; )

      Toivottavasti muillakin oli kiva viikko!
      Mitenkäs siellä La Rivassa meni???

      T. Naxos- fani sempre

      • ?

        Peppeäkö tarkoitat sukeltajalla?


      • Naxos-fani-sempre
        ? kirjoitti:

        Peppeäkö tarkoitat sukeltajalla?

        HEI!

        Tämä sukeltaja ei ole Peppe vaan Angelo, sellainen blondi pörröpää.

        T. Naxos- fani sempre


      • ?
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        HEI!

        Tämä sukeltaja ei ole Peppe vaan Angelo, sellainen blondi pörröpää.

        T. Naxos- fani sempre

        Luulin, että Peppen Capo Taormina Diving (vene siinä satamassa aallonmurtajalla) on ainoa Naxoksessa oleva sukelluskeskus, toimisto Recanatin puolella.

        Sukeltajia siellä kyllä riittää...


      • adelita

        Ilmat suosivat koko viikon ja maisemat olivat mahtavia. La Riva oli ihan hyvä, siisti ja rauhallinen hotelli . Aamiaisella pärjäsi hyvin iltapäivään ja kokki-tarjoilija oli iloinen ja kohtelias. Kiitokset ja tervehdykset tuli Suomeksi jo toisena päivänä. Hotelli oli sisustettu upeilla antiikkihuonekaluilla ja tauluilla. Vähän tunnelmaa latisti heti ensimmäisenä päivänä alkanut kesäflunssa, mutta buranan ja sisun voimalla käytiin Etnalla ja Taorminassa vierailtiin useammankin kerran. Puutarha siellä oli kyllä tutustumisen arvoinen. Tunnelma oli jotenkin rauhoittava. Siellä olisi voinut viipyä vaikka koko päivän. Ruuat olivt ihan maittavia etenkin miekkakala. Tuliaisina tuli kotiin musiikkia ja mausteita. Voisin kyllä lähteä uudestaankin! Hyvää Kesän jatkoa Naxos- fanille ja kaikille muillekin! Terveisin adelita!


      • Naxos-fani-sempre
        adelita kirjoitti:

        Ilmat suosivat koko viikon ja maisemat olivat mahtavia. La Riva oli ihan hyvä, siisti ja rauhallinen hotelli . Aamiaisella pärjäsi hyvin iltapäivään ja kokki-tarjoilija oli iloinen ja kohtelias. Kiitokset ja tervehdykset tuli Suomeksi jo toisena päivänä. Hotelli oli sisustettu upeilla antiikkihuonekaluilla ja tauluilla. Vähän tunnelmaa latisti heti ensimmäisenä päivänä alkanut kesäflunssa, mutta buranan ja sisun voimalla käytiin Etnalla ja Taorminassa vierailtiin useammankin kerran. Puutarha siellä oli kyllä tutustumisen arvoinen. Tunnelma oli jotenkin rauhoittava. Siellä olisi voinut viipyä vaikka koko päivän. Ruuat olivt ihan maittavia etenkin miekkakala. Tuliaisina tuli kotiin musiikkia ja mausteita. Voisin kyllä lähteä uudestaankin! Hyvää Kesän jatkoa Naxos- fanille ja kaikille muillekin! Terveisin adelita!

        HEI!
        KIITOS kirjoituksestasi ja kesän toivotuksista!
        Kiva kuulla, että matkanne meni hyvin : )
        Ja, että piditte myös tuosta Taorminan kaupungin puutarhasta.
        Se, kun on myös minun lemppari, kukkahullu, kun olen : ))).
        Kävin myös itse siellä ja oli taas ihan erinäköistä, kun edellisellä kerralla.
        Aina kukkii eri kukat...
        Sain otettua sieltä tosi hienoja kuvia ja Marella lupasi laittaa niitä myöhemmin tuonne Naxosphotos linkkiin, missä on aiemmin ottamiani kuvia Naxosista ja taorminasta.

        Minulle tuli myös heti Naxosiin päästyäni kova kurkkukipu : (
        Ystäväni vei minut apteekkiin ja hommasi siihen oikein lääkärin katsomaan minua.
        Minulla oli kuulemma kuumettakin ja lääkäri valkkasi sitten minulle 3t eri lääkkeet hyllystä.
        Oli veteen sekoitettavaa pulveria, suihketta kurkkuun ja vielä sellaisia kurkkukarkkeja joissa oli lopuksi, jotakin lääkeainetta.
        Niitä kaikkia sitten napsin tasaisin väliajoin...

        Hyvä, että hotellissakin oli kaikki ok!

        Mukavaa kesän jatkoa teille!

        PS. Tuli tässä mieleen, että huomasitteko,
        että Naxosissa ei ollut yhtään hyttysiä : ))) TÄÄLLÄ ON! : (((

        T. Naxos- fani sempre


      • adelita
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        HEI!
        KIITOS kirjoituksestasi ja kesän toivotuksista!
        Kiva kuulla, että matkanne meni hyvin : )
        Ja, että piditte myös tuosta Taorminan kaupungin puutarhasta.
        Se, kun on myös minun lemppari, kukkahullu, kun olen : ))).
        Kävin myös itse siellä ja oli taas ihan erinäköistä, kun edellisellä kerralla.
        Aina kukkii eri kukat...
        Sain otettua sieltä tosi hienoja kuvia ja Marella lupasi laittaa niitä myöhemmin tuonne Naxosphotos linkkiin, missä on aiemmin ottamiani kuvia Naxosista ja taorminasta.

        Minulle tuli myös heti Naxosiin päästyäni kova kurkkukipu : (
        Ystäväni vei minut apteekkiin ja hommasi siihen oikein lääkärin katsomaan minua.
        Minulla oli kuulemma kuumettakin ja lääkäri valkkasi sitten minulle 3t eri lääkkeet hyllystä.
        Oli veteen sekoitettavaa pulveria, suihketta kurkkuun ja vielä sellaisia kurkkukarkkeja joissa oli lopuksi, jotakin lääkeainetta.
        Niitä kaikkia sitten napsin tasaisin väliajoin...

        Hyvä, että hotellissakin oli kaikki ok!

        Mukavaa kesän jatkoa teille!

        PS. Tuli tässä mieleen, että huomasitteko,
        että Naxosissa ei ollut yhtään hyttysiä : ))) TÄÄLLÄ ON! : (((

        T. Naxos- fani sempre

        Pääskysiä oli kyllä runsaasti hotellin ympäristössä,mikä oli ihan mukavaa. Harmi kun sinullekin tuli flunssa. Samat oireet oli minullakin ,kurkkukipu ja varmaan oli vähän kuumettakin . Onneksi lääkkeet helpotti oloa. Hyttysten lisäksi täällä on satanut joka päivä ja viime viikonlopulla oli mittari käynyt pakkasen puolella.- Täytyy vaan muistella lomaviikon lämpöä! T. adelita


      • Naxos-fani-sempre
        adelita kirjoitti:

        Pääskysiä oli kyllä runsaasti hotellin ympäristössä,mikä oli ihan mukavaa. Harmi kun sinullekin tuli flunssa. Samat oireet oli minullakin ,kurkkukipu ja varmaan oli vähän kuumettakin . Onneksi lääkkeet helpotti oloa. Hyttysten lisäksi täällä on satanut joka päivä ja viime viikonlopulla oli mittari käynyt pakkasen puolella.- Täytyy vaan muistella lomaviikon lämpöä! T. adelita

        HEI VIELÄ!

        Uskon, että minä sain kurkkuni kipeäksi, kun ajoimme Jyväskylästä Helsinkiin ja siskoni piti tuuletinta/ilmastointia koko ajan päällä (viileänä...).
        Varmaan se huju sai minut kipeäksi.
        Eikä sitä tietysti sitten parantanut moottoripyörällä ajelu...
        Ja, kun siirtyy "kylmästä" lämpimään saa helposti itsensä kipeäksi.
        On minulla ollut kerran ennenkin Sisilian reissulla yskä.
        Ja se "kuume" mikä minulla oli, johtui varmasti auringosta vain.
        Sain taas poltettua itseni punaiseksi aluksi vaikka käytinkin 50 kertoimen rasvaa!
        No nyt olen kyllä RUSKEA : ))).
        Ja kurkkukin alkaa olla kunnossa...

        Tuli vaan illalla ne hyttyset mieleen, kun täällä istuttiin iltaa ja grillattiin.
        Hyttysiä oli niin pirusti : (.
        Siinä vasta sen taas tajusi, että Sisiliassa ei koskaan ole hyttysiä.
        Onhan se hieman erilaista olla siellä iltaisin ulkona, kun ei ole elukat koko aikaa kimpussa : )))

        T. Naxos- fani sempre


      • Naxos-fani-sempre
        ? kirjoitti:

        Luulin, että Peppen Capo Taormina Diving (vene siinä satamassa aallonmurtajalla) on ainoa Naxoksessa oleva sukelluskeskus, toimisto Recanatin puolella.

        Sukeltajia siellä kyllä riittää...

        ... opettaja koulussa = )))

        Katso www.divesicily.com
        Tuo "firma" sijaitsee Mazzarossa, lähellä Grotta Azzurraa.

        T. Naxos- fani sempre


      • marella1989
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        HEI VIELÄ!

        Uskon, että minä sain kurkkuni kipeäksi, kun ajoimme Jyväskylästä Helsinkiin ja siskoni piti tuuletinta/ilmastointia koko ajan päällä (viileänä...).
        Varmaan se huju sai minut kipeäksi.
        Eikä sitä tietysti sitten parantanut moottoripyörällä ajelu...
        Ja, kun siirtyy "kylmästä" lämpimään saa helposti itsensä kipeäksi.
        On minulla ollut kerran ennenkin Sisilian reissulla yskä.
        Ja se "kuume" mikä minulla oli, johtui varmasti auringosta vain.
        Sain taas poltettua itseni punaiseksi aluksi vaikka käytinkin 50 kertoimen rasvaa!
        No nyt olen kyllä RUSKEA : ))).
        Ja kurkkukin alkaa olla kunnossa...

        Tuli vaan illalla ne hyttyset mieleen, kun täällä istuttiin iltaa ja grillattiin.
        Hyttysiä oli niin pirusti : (.
        Siinä vasta sen taas tajusi, että Sisiliassa ei koskaan ole hyttysiä.
        Onhan se hieman erilaista olla siellä iltaisin ulkona, kun ei ole elukat koko aikaa kimpussa : )))

        T. Naxos- fani sempre

        hyttysiä oli Alexanderissa niitä tuli sisälle asti ja pozzo grecon ohi kävellessä talvella myös, sain ikäviä paukamia. Uskon että jos iltaisin kävelisi enemmänkin puutarhoissa tms. saisi aika ikäviä paukamia enemmänkin. Purevia kärpäsiä ei sentään onneksi ollut naxoksessa.


      • ?
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        ... opettaja koulussa = )))

        Katso www.divesicily.com
        Tuo "firma" sijaitsee Mazzarossa, lähellä Grotta Azzurraa.

        T. Naxos- fani sempre

        ..mutta sanoinkin Naxosessa, en Mazzarossa. Taorminan "alueella" on vielä pari muutakin keskusta..


      • Astro suite
        Naxos-fani-sempre kirjoitti:

        HEI VIELÄ!

        Uskon, että minä sain kurkkuni kipeäksi, kun ajoimme Jyväskylästä Helsinkiin ja siskoni piti tuuletinta/ilmastointia koko ajan päällä (viileänä...).
        Varmaan se huju sai minut kipeäksi.
        Eikä sitä tietysti sitten parantanut moottoripyörällä ajelu...
        Ja, kun siirtyy "kylmästä" lämpimään saa helposti itsensä kipeäksi.
        On minulla ollut kerran ennenkin Sisilian reissulla yskä.
        Ja se "kuume" mikä minulla oli, johtui varmasti auringosta vain.
        Sain taas poltettua itseni punaiseksi aluksi vaikka käytinkin 50 kertoimen rasvaa!
        No nyt olen kyllä RUSKEA : ))).
        Ja kurkkukin alkaa olla kunnossa...

        Tuli vaan illalla ne hyttyset mieleen, kun täällä istuttiin iltaa ja grillattiin.
        Hyttysiä oli niin pirusti : (.
        Siinä vasta sen taas tajusi, että Sisiliassa ei koskaan ole hyttysiä.
        Onhan se hieman erilaista olla siellä iltaisin ulkona, kun ei ole elukat koko aikaa kimpussa : )))

        T. Naxos- fani sempre

        Onko Naxox-fani ollut samassa Sisiliassa kuin minä? Tulin viikko sitten ja joka paikka hyttysen puremia täynnä. Hotelli oli aivan meren rannalla, Cefalussa, silti hyttysiä oli joka yö sisällä. Helvetin moiset paukamat pistojen myötä. Muuten ihan jees paikka.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe