Olympys Myy-kameran outo kirjan on kreikan m eli suomeksi ihan myy. Ei mju.
Mju=myy
6
1010
Vastaukset
- Mju...
Logo vain sattuu muistuttamaan kyseistä kreikkalaista kirjainta.
- what?
ei se oo kreikkaa ku varhaissanskriittiä ja tarkoittaa, et käyttäjä tarvii jumalallisia voimia onnistuakseen saamaan edes pari kunnollista kuvaa ko. vehkeellä
Itsellä mju 1010 (ohjeiden mukainen kirjoitusasu) toimi hyvin ennen tätä hiljan ilmennyttä vikaa, joten ilmeisesti minulla sitten on jumalallisia voimia, jotka toimivat kuukausien ajan sillä onnistuneita kuvia sillä tuli satoja, ellei tuhansia, joten mistään vahingosta ei ollut kyse.
- kaikkitietäjä
vaan miksi myy? siksi että myy on mikro-sana lyhenne SI-järjestelmän potenssilyhenteissä (tera, giga, kilo, milli, mikro, nano, piko...). ja mikro on tietenkin vihjaus kameran pienuudesta.
- N.Y. ex cop
Mutkun Suomessa ollaan niin hirveän kansainvälisiä, että mökin mummotkin osaa enkkua ihan kuin New Yorkin poliisipojat toisesta suupielestä konsanaan. Silloin ei kenellekään tule mieleen lausua mikron merkkiä muuten kuin mju. Varsinkin kun kaikki englannin kieliset ohjeet noin neuvovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591164Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11840Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33527Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501